خانهاخبار
آیا HTC به پایان راه نزدیک می‌شود؟

آیا HTC به پایان راه نزدیک می‌شود؟

چند سالی است که فروش گوشی‌های هوشمند اچ تی سی خوب نیست و همیشه این سوال مطرح بوده که آیا این شرکت بخش موبایل خود را می فروشد یا خیر.
۱۳۹۵/۹/۲
image

برکسی پوشیده نیست که اچ‌تی‌سی در چند سال اخیر روزهای سختی پشت سر گذاشته است. پرچمداران و سایر گوشی‌های این شرکت فروش خوبی نداشته‌اند و فروش کم باعث مشکلات مالی زیادی برای این شرکت شده است. این شرکت در سه ماهه سوم سال نیز 63 میلیون دلار ضرر عملیاتی داشته است.

به نظر می‌رسد این شرکت تصمیم دارد خود را از تجارت گوشی‌های هوشمند خارج کند. رقابت در این بازار برای HTC سخت شده و این شرکت به دنبال راهی برای فرار از آن است. در شایعات آمده است که چهار شرکت به دنبال خرید بخش عملیاتی گوشی‌های هوشمند اچ‌تی‌سی هستند و یکی از این چهار شرکت نیز تایوانی است. ممکن است اوایل سال آینده خبرهایی در این مورد اعلام شود.

در چند سال اخیر همیشه شایعه دست کشیدن اچ‌تی‌سی از تجارت گوشی‌های هوشمند مطرح بوده است و این شرکت نیز هر بار منکر این قضیه شده و گفته توجهی به این شایعات ندارد. به هر حال نمی‌توان بر پایه انکار اچ‌تی‌سی مسئله فروش این شرکت را کاملا ملغی دانست، زیرا شرکت‌ها معمولا علاقه‌ای به اعلام این دست اخبار ندارند.

تولیدکننده تایوانی پیش‌تر هم سابقه تغییر جهت داشته و پیش از اینکه در سال 2000 یکی از پیشتازان عرصه گوشی هوشمند شود در بخش‌های دیگری شناخته شده بود. HTC در ماه‌های گذشته بارها در مورد آینده هدست‌های واقعیت مجازی صحبت کرده و میلیون‌ها دلار در این بخش سرمایه‌گذاری کرده است. شاید این همان بخشی است که اچ‌تی‌سی می‌خواهد به پیشتاز در آن بدل شود.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا اچ‌تی‌سی تجارت گوشی‌های هوشمند را کنار می‌گذارد و بخش موبایلش را می‌فروشد؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (118 نظر)

سبحان هاشمی

۱۴۰۰/۲/۵
چند سال پیش فکر کنم 2014 بود دقیقا یادم نیست خانوادم برای یه شخصی از خانوادم گوشی خریدن به اسم htc دیزایر بود نمیدونم چی بود مدلشم یادم نیست ولی سیاه و کوچیک بود با 4 گیگ حافظه رو این گوشی همه چی میاورد هیچ هنگی نداشت از اون رسید به این و اون بعد رسید به من کلی کاره منو راه انداخت توش کلی بازی کردم خراب نبود فقط باتریش زود خالی میکرد که باید بعده چند سال خالی میکرد این گگشی خیلی خوب برام کار کرد آخرم نمیدونم له شد یا آب رفت خراب شد ولی شاید باورتون نشه همین امسال بردم دادم طرف درست کرد بازم کار کردش لعنتی ?❤️❤️❤️ بهترین برنده

Javad

۱۳۹۸/۶/۱۲
من ۷ سال هست که HTC Desire C رو دارم. ۱ سال و نیم هم هست که فقط تاچ اکسیتش کار نمیکنه وگرنه کاملا سالمه در صورتی که یه Samsung Galaxy Mini هم داشتم و بعد از ۳ سال کاملا داغون شد.

Shahin

۱۳۹۶/۱۰/۲۱
دقیقا اس 7و اس6دقیقا مث هم اند
HTC عشقه اگه قرار بود هر کسی اچ تی سی بگیره دستش ک خاص نبود مث سامهنگ بود هر کی یکی تو دستش بود اما اچ تی سی برای ادم های خاص تهیه شده حالا ما هر چیم بگیم کسایی ک رو برندای دیگه تعصب دارن متوجه نمیشن ..اره بابا بقیه برنداهم خوبن?

Kaveh

۱۳۹۵/۹/۱۲
اولا کامران جان با قاطعیت میگن اچ تی سی میمونه ّببینم نکنه برا اون تست مقاوتمو سرعت ناراحتی؟ ای بابا خخخخخخ ناراحتی هم داره خوب حق داری اس 7با پنج با سقوط کار نکرد ولی سلطاتش اچ ای سی 10با بیشتر از 30سقوط کارکرد تو تست سرعتم که دیگه هیچی

رضا

۱۳۹۵/۹/۱۲
در جواب آیا htcبه پایان راه نزدیک می شود؟بله نزدیک می شود