خانهاخبار
چرا نباید V20، پرچمدار جدید ال جی، را بدون گارانتی بخریم؟

چرا نباید V20، پرچمدار جدید ال جی، را بدون گارانتی بخریم؟

اگر قصد خرید پرچمدار جدید ال‌جی را دارید در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا پیش از خرید نکته‌ای در رابطه با قیمت و پشتیبانی آن با شما در میان بگذاریم.
۱۳۹۵/۹/۱

image

 

اواخر تابستان ال‌جی برای جبران عدم سوددهی کافی جی۵ و به‌روزرسانی سری V پرچمدار جدید خود را با نام V20 معرفی کرد. وی ۲۰ پیشرفت‌های خوبی نسبت به نسل گذشته خود دارد و بی‌شک می‌توان گفت یکی از گزینه‌های خوب برای خرید پرچمداری جدید است. امکاناتی مانند بدنه آلومینیومی مقاوم در برابر شوک (ضربه خفیف)، صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچ IPS با کیفیت 2K و صفحه‌نمایش دوم ۲.۱ اینچ، پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۲۰، دوربین دوگانه ۱۶+۸ مگاپیکسل، حافظه داخلی ۳۲/۶۴ گیگابایت با قابلیت افزایش به واسطه درگاه MicroSD، حسگر اثر انگشت سریع، باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپر قابل تعویض توسط کاربر با فناوری شارژ سریع ۳.۰ و درگاه USB-C باعث شده در رقابت با حریفان خود سربلند باشد. همچنین وی ۲۰ اولین گوشی‌ای است که دارای سیستم‌عامل پیش‌‌فرض اندروید ۷ (نوقا) است.

image

 

اگر شما هم شیفته وی ۲۰ شده‌اید و قصد خریدش را دارید بهتر است اندکی صبر کنید. در ادامه این مطلب #مشاورخرید با جزئیات بیشتر دلیل آن را برایتان شفاف خواهیم ساخت.

image

چرا نباید V20 را بدون گارانتی بخریم؟

مانند دیگر گوشی‌های پرچمدار و پرطرفدار دیری نگذشت که وی ۲۰ با اختلاف زمانی اندک نسبت به عرضه جهانی وارد بازار کشورمان شد. این گوشی در روز ۲۲ آبان با قیمت 2,550,000 تومان بدون گارانتی وارد بازار کشورمان شد و هم اکنون، با کاهش اندک، با قیمت 2,520,000 تومان همچنان بدون گارانتی و پشتیبانی رسمی در بازار به فروش می‌رسد.

اما اگر امروز نگاهی به برخی فروشگاه‌‌های اینترنتی بیندازید متوجه خواهید شد وی ۲۰ با قیمت پایین‌تر همراه با گارانتی رسمی ۲ ساله مدیاپردازش همراه با دو باندل متفاوت به فروش می‌رسد، در صورتی که قیمت این گوشی هم‌اکنون در بازار حدود ۵۰۰ هزار تومان بالا‌تر است و خبری از پشتیبانی رسمی آن هم نیست. بدین ترتیب باید به‌زودی شاهد افت شدید قیمت آن در بازار‌های موبایل سراسر کشور باشیم. پس اگر قصد خرید آن را دارید بهتر است مدت اندکی صبر پیشه کنید.

image
 
image

 

در جدول زیر می‌توانید قیمت وی ۲۰ در بازار و فروشگاه‌‌های اینترنتی را بسنجید:

گوشیقیمت در بازار تهران قیمت در فروشگاه اینترنتی
V20 بدون باندل2,520,000‌ (بدون گارانتی)فعلا موجود نیست
V20 همراه باندل MicroSD 200GBفعلا موجود نیست2,000,000 (گارانتی ۲ ساله مدیا‌پردازش)
V20 همراه باندل نک بک ۱۱۰۰فعلا موجود نیست2,050,000 (گارانتی ۲ ساله مدیا‌پردازش)

طی چند روز آینده با بررسی تخصصی V20 شما را بیشتر با این محصول آشنا خواهیم کرد، اما فعلا برای آگاهی از اطلاعات بیشتر پرچمدار جدید ال‌جی می‌توانید به بررسی اولیه آن مراجعه کنید.

آیا شما هم جزو خریداران V20 خواهید بود؟نظر خود را با ما و دیگر جی‌اس‌امی‌ها به اشتراک بگذارید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (24 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۵/۳۱
ال جی نخرید وگرنه بوت لوپ می شید از ماگفتن بود
ال جی = بوت لوپ = سوختن برد = هدر رفتن پول

عرفان

۱۳۹۵/۱۰/۶
سلام . الکی نگید ال جی بده همون شمایی که میگید خراب میشه خب برو با گارانتی بگیر که درستش کنه من g3.g3beat.g4 داشتم و ازشون راضی بودم ولی من g4 رو بدون گارانتی گرفتم و مشکل پیدا کرد ولی هنوزم عاشقشم خیلی گوشی خوبی بود نه هنگ میکرد ولی در کل ال جی بدون گارانتی خریدن یعنی ضرر الکی میگن بردیم نمایندگی گفته گارانتی داره ولی ما قبول نمیکنیم من اون که رفتم نمایندگی ال جی داشتم میدیم که میان گوشی میدن و براشون درست میکنن حتی برا یه نفرم عوض کردن و یه نو دادن اون v10 بود

سامسونگی

۱۳۹۵/۹/۷
شما بگو جزو کدام سنین زیر هستین تا بگم
10تا20
20تا40
بالاتر ;)

پبتبتبتبتیوبتبت

۱۳۹۵/۹/۷
جی ال ایکس

amir

۱۳۹۵/۹/۵
ال جی ---> اشغال
سامسونگ ---> اشغال
هواوی ---> اشغال
سونی ---> اشغال
اپل ---> اشغال
بلك بری ---> اشغال
... ---> اشغال
یكی بگه كدوم اشغال نیست تا بریم بخریم؟