خانهاخبار
تماشا کنید: کتاب ۱ میلیون تومانی اپل!

تماشا کنید: کتاب ۱ میلیون تومانی اپل!

اپل به تازگی کتابی منتشر کرده که در آن چیزی جز عکس‌های محصولات ۲۰ سال اخیرش نیست و قیمت بالایی دارد. در ادامه با ما همراه باشید.
۱۳۹۵/۹/۱
image

هفته گذشته اپل در اقدامی متفاوت محصولی غیر الکترونیکی به فروشگاه‌های اینترنتی و فیزیکی این شرکت افزود. محصول جدید اپل کتابی است با نام Designed by Apple in California که در دو اندازه متفاوت با قیمت‌های ۱۹۹ و ۲۹۹ دلار به فروش می‌رسد! لابد اولین سوالی که برایتان پیش می‌آید این است که چه چیزی درون این کتاب هست که آن را به محصولی تا این حد گران‌قیمت تبدیل کرده است! این کتاب شامل ۴۵۰ عکس با کیفیت و وضوح بالا از محصولات جدید و قدیم اپل است که با همکاری استیو جابز فقید و جانی آیو طی ۲۰ سال اخیر ساخته شده‌اند. هنگامی که صفحات آن را ورق بزنید به جز چند صفحه‌ اول هیچ متنی مشاهده نخواهید کرد. در ادامه می‌توانید ویدئوی جعبه‌گشایی و ورق زدن کامل این کتاب را مشاهده کنید تا برای رفع کنجکاوی درباره محتویات درون آن مجبور به پرداخت مبلغی هنگفت نباشید. 

مشخصات کتاب Designed by Apple in California:

  • تعداد صفحات: ۳۰۰
  • تعداد عکس محصولات: ۴۵۰
  • عکاس: Andrew Zuckerman
  • مقدمه: جانی آیو
  • زبان کتاب: انگلیسی
  • موجود در دو اندازه متفاوت: ۱۰.۲ در ۱۲.۸ اینچ - ۱۳ در ۱۶.۳ اینچ
  • شابک: ۶-۰-۹۹۷۵۱۳۸-۰-۹۷۸ و ۳-۱-۹۹۵۷۱۳۸-۰-۹۷۸
  • تاریخ عرضه: نوامبر ۲۰۱۶
نظر خود را با ما و دیگر جی‌اس‌امی‌ها به اشتراک بگذارید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (23 نظر)

رضا

۱۳۹۵/۹/۵
این کتاب برا این درست شده که بخری بذاری جلو چشم بعد چون محصول اپله باهاش پز بدی البته میشه گرفت تو دست و تو خیابون تو یه دستت گوشیش باشه تو دست دیگه ت هم کتابش . چون به درد دیگه ای نمی خوره البته بعضی ها گفتن به درد طراحان می خوره. آخه به چه درد طراحان می خوره در حالی که تقریبا همه ی محصولاتش تو بازار موجود می باشد و عکساش تو اینترنت .حالا بگین فخر فروشی و گدایی نیست بگین دیگه

علی

۱۳۹۵/۹/۴
داداش یکم صبر کنی مترو هم میفروشه

محسن

۱۳۹۵/۹/۳
آقای سروش چمنی عزیز.می تونی پیام منا منتشر نکنی.ولی اگه مشکل بودجه هم نداشته باشیم(که نداریم) و هزاران برابر قیمت این کتاب هم پول داشته باشیم،هیچ وقت اینقدر بی عقل نیستیم که این همه پول برای یه سری عکس تبلیغاتی یه برند را که شرکتای دیگه به رایگان به تعداد محدود عرضه می کنن بدیم.اپل واقعا این قدر خودشیفته ست که مردم جهان را هلو فرض کرده ست.

kamran

۱۳۹۵/۹/۳
اره بریم بخریم :///////

امیرحسین

۱۳۹۵/۹/۲
این کتاب فقط و فقط برای کلکسیونرها و طراحانیه که می‌خوان تصاویر رو با نهایت وضوح و روی کاغذ با کیفیت ببینن. به هیچ عنوان محصولی نیست که قرار باشه همه بخرن که اینقدر دوستان شاکی‌ان از قیمتش. اگه به جای گشت و گذار دائم توو اینترنت سری به کتاب‌فروشی‌ها هم می‌زدین، متوجه می‌شدین که کتاب‌های نفیس همیشه همین‌طورن. قیمت‌هاشون بسیار بالاست و مخاطبشون اندکه. توو همین شعبه‌های شهرکتاب‌ خودمون صدها کتاب معماری، نقاشی، موسیقی، خط و... هست با قیمت‌هایی توو همین رنج. لطفا یکم فکر کنین عزیزان. چون شما از اپل خوشتون نمیاد که دلیل نمی‌شه «خودتون» رو هم ابله فرض کنین. :|