خانهاخبار
اپل باتری گوشی‌های iPhone 6s معیوب را تعویض می‌کند

اپل باتری گوشی‌های iPhone 6s معیوب را تعویض می‌کند

شمار محدودی از گوشی‌های آیفون 6 اس اپل به صورت ناگهانی و بی‌دلیل خاموش می‎شوند. اپل که از این موضوع مطلع است اعلام کرده باتری این گوشی‌ها را به رایگان تعویض خواهد کرد.
۱۳۹۵/۹/۱

تعداد محدودی از گوشی‌های iPhone 6s اپل، که طی ماه‌های سپتامبر تا اکتبر 2015 تولید شده‌اند، با مشکلی در باتری مواجهند که موجب  می‎شود دستگاه تصادفا خاموش شود. خوشبختانه اپل از این موضوع اطلاع دارد و در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است باتری گوشی‌های آیفون 6اس مشکل‌دار را به رایگان تعویض می‌کند.

در این اطلاعیه آمده است کاربرانی که با مشکل خاموش شدن تصادفی گوشی مواجهند می‌توانند با رفتن به فروشگاه‌های اپل یا تعمیرگاه‌های مجاز این شرکت در سراسر جهان گوشی خود را برای تعویض تحویل دهند.

image

ابتدا یک گروه حمایت از مصرف‌کنندگان چینی گزارش داد که شماری از کاربران آیفون 6اس در این کشور چنین مشکلی دارند، اما اپل می‌گوید ممکن است کاربران سایر کشورها نیز با آن رو‌به‌رو شوند؛ هرچند تعداد دستگاه‌های معیوب اندک است.

اگر در ایران زندگی می‌کنید و با این مشکل مواجه هستید، مسیر سختی پیش روی شماست، چون یا باید گوشی خود را برای تعمیر به کشورهای دیگر بفرستید و یا برای تعویض باتری آن هزینه اضافه بپردازید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (20 نظر)

zahra

۱۳۹۷/۶/۱۹
گوشی 6اس میخوام بخرم ولی نمیدونم بدرد میخوره یا نه
و کارایش چطوری هست
به نظرتون 6اس بگیرم یا A6+یاA6پلاس یا ای 5 اوپو
کدوم به نظرتون واسه ام کار میکنه خوبه میخوام واسه همیشه واسم کار کنه در حد پنچ شیش سال واسم کار کنه
یکی بهم جواب بده
با تشکر

مهرداد

۱۳۹۶/۱/۱۰
گوشي منم ٦ s هستش تو سرما خاموش شد البته تو هواي صفر درجه بودم كه بعدش اپديتش كردم مشكلش برطرف شد به نظر من چون اين گوشي ها مخصوص امارات ساخته شده مناسب براي اب و هواي ايران نيس و چون پشتيباني نميشه و نمايندگي نداره تو ايران ريسك داشتن گوشي ايفون بالاست

احمد

۱۳۹۵/۱۰/۸
با توجه به تجربه ای که از خرید و فروش گوشی دارم. نظرم اینه که گوشی که میخرین جدا از کارایی باید یه مزیت دیگه داشته باشه. من نوت 4 1900 گرفته بودم در عرض 4 ماه رسید به 1300 و من 1تومن فروختم.
ولی مزیت اصلی اپل اینه هر وقت بخوای بفروشی از لحاظ افت قیمت خیلی ضرر نمیکنید
لذااااااا: پیشنهاد میکنم همیشه چیزی بخرین که تو فروش ضرر نکنین. آیفون های اپل این ویژگی رو دارن..
پس مطمئن باشین پولتون رو دور نمیریزین.

Amir446

۱۳۹۵/۹/۲
اپل تا وقتی استیو جابز زنده بود یه جور بود وقتی هم که مرد و از دنیا رفت یه جور دیگه شده .انگار این اپل های جدید یه طرح و کپی خوب و دقیق از اپل های قدیمیه ، مخصوصا سخت افزار .اما به زمان جابز نمیرسه اصلا .تیم کوک چیزی بارش نیست فقط ادای استیو جابزو درمیاره .مثل جابز و اون اپل ها دیگه نمیاد .نمیشه .نخواهد آمد .

عليرضا

۱۳۹۵/۹/۲
گوشيه منم ديروز اينجوري شد٤٥درصد شارژ داشت ولي خاموش شد مثله بعضي از دوستان اتفاقا هوا هم سرد بود يعني ممكنه واسه هواي سرد باشه؟