خانهاخبار
متفاوت باشید؛ معرفی 6 گوشی جدید خوش‌رنگ بازار

متفاوت باشید؛ معرفی 6 گوشی جدید خوش‌رنگ بازار

مشاور خرید این هفته به شما خوانندگان عزیز جی‌اس‌ام گوشی‌هایی را معرفی می‌کند که رنگ متفاوت و کمیاب آنها جلوه زیبایی به ظاهرشان می‌بخشد. در ادامه با ما همراه شوید.
۱۳۹۵/۹/۱۲

image

در این مطلب #مشاورخرید قصد داریم به شما گوشی‌هایی را معرفی کنیم که رنگ متفاوت بدنه‌شان باعث شده نسبت به دیگر گوشی‌ها در بازار متفاوت باشند و با خرید آنها بتوانید صاحب گوشی‌‌ به قول معروف «خاص» شوید. میان ۵ گوشی معرفی‌شده در این مطلب آیفون ۷ / ۷ پلاس، اکسپریا ایکس زد و گلکسی اس۷ اج جدیدترین پرچمداران محسوب می‌شوند و برای کسانی مناسب‌اند که بودجه نسبتا بالایی برای خرید گوشی در نظر گرفته‌اند. اما اگر قصد خرید گوشی میان‌رده با بودجه ای کمتر دارید، اکسپریا ایکس کامپکت و آنر ۸ گزینه‌های خوبی برای خرید دستگاهی با رنگی متفاوت‌اند. در ادامه با ما همراه باشید.

 

 Apple - iPhone 7 / iPhone 7 Plus

رنگ پیشنهادی: مشکی یا جت بلک

image

اگرچه پرچمداران جدید اپل امسال چندان تفاوتی با نسل قبلی خود نداشتند، اگر درباره رنگ‌بندی این محصولات هم همین‌طور فکر می‌کنید کاملا در اشتباهید! آیفون ۷ امسال با دو رنگ جدید مشکی (جایگزین خاکستری فضایی) و جت بلک روانه بازار شد. طبق پیش‌بینی‌ها دو رنگ جدید مورد استقبال زیادی قرار گرفتند و بدین ترتیب اپل نیز توانست سود سرشاری به جیب بزند. نسخه جت بلک به راحتی خط و خش می‌گیرد و خود اپل توصیه کرده در صورت خرید این رنگ ترجیحا از محافظ و کیس استفاده کنید، اما با وجود این ظاهری بی‌همتا دارد. در ادامه قیمت نسخه پایه آیفون‌های ۷ و ۷ پلاس در رنگ‌های جدیدش برایتان گردآوری شده است که می‌توانید قبل از خرید از قیمت حدودی‌شان در بازار آگاه شوید.

 

گوشیرنگحافظه‌ داخلی گارانتی‌قیمت (تومان)
آیفون ۷مشکی۳۲ گیگابایتندارد2,850,000
آیفون ۷جت‌بلک۱۲۸ گیگابایتندارد3,250,000
آیفون ۷ پلاسمشکی۳۲ گیگابایتندارد3,770,000
آیفون ۷ پلاسجت‌بلک۱۲۸ گیگابایتندارد4,370,000

 

Huawei - Honor 8

رنگ پیشنهادی: آبی کبود

قیمت: 1,500,000 تومان با گارانتی هوآوی سرویس

image

هوآوی آنر ۸ یکی از زیباترین میان‌رده‌های جدید هوآوی است که نسخه آبی رنگ آن توجه هر خریداری را می‌تواند به راحتی جلب کند. ظاهر آنر ۸ ترکیبی از گلکسی اس۷ و آیفون ۷ است. ترکیب فلز و آلومینیوم به‌کاررفته در بدنه حس خوبی به کاربر می دهد، اما توجه داشته باشید به‌کارگیری شیشه در قاب پشتی باعث شده نسبت به فلز یا پلاستیک خش‌پذیرتر باشد. بدین ترتیب همانند آیفون ۷ جت بلک بهتر است ار قاب یا محافظ استفاده کنید.

 

Sony - Xperia XZ

رنگ پیشنهادی: آبی جنگلی

قیمت: 2,190,000 تومان با گارانتی دلتوس

image

نکته خوب پرچمدار جدید سونی Xperia XZ نسبت به گوشی‌هایی مانند آنر ۸ و آیفون ۷ جت‌بلک مقاومت بسیار بالای بدنه آن است. به لطف استفاده سونی از فلز ALKALEIDO، که خلوص بالا و وزنی سبکی دارد، علاوه بر جلوه‌ زیبایی که در نسخه آبی جنگلی به ظاهر آن بخشیده، باعث شده برخلاف رقبای خود به راحتی خش‌پذیر نباشد و یکی از گزینه‌های خوب برای خرید موبایلی با رنگ متفاوت شود.

 

Sony - Xepria X Compact

رنگ پیشنهادی: آبی مه‌آلود

قیمت: 1,535,000 تومان با گارانتی دلتوس

image

اکسپریا ایکس کامپکت میان‌رده‌ای خوش‌دست و زیبا با صفحه نمایش ۴.۶ اینچی است که با وجود امکاناتی مانند دوربین عالی ۲۳ مگاپیکسلی، اسپیکر استریو، رم ۳ گیگابایتی و باتری با دوام خوب می‌تواند یکی از گزینه‌های خوب برای خرید باشد. این گوشی هم یک رنگ زیبا و کمتر دیده‌شده میان خانواده گوشی‌های هوشمند دارد. با خرید Xperia X Compact رنگ آبی مه‌آلود می‌توانید صاحب یکی از گوشی‌های خوش‌رنگ بازار شوید.

 

Samsung - Galaxy S7 edge

رنگ پیشنهادی: آبی مرجانی 

قیمت: 2,215,000 تومان با گارانتی همراه سرویس خاورمیانه

image

با توقف همیشگی تولید نوت۷، رنگ آبی مرجانی این گوشی به گلکسی اس۷ اج به ارث رسید. گلکسی اس۷ اج هم‌اکنون قدرتمندترین پرچمدار سامسونگ با رنگ و لعابی جدید و زیبا عرضه می‌شود که نظر هر خریداری را قبل از خرید به سمت خود جلب می‌کند. البته شایعاتی مبنی بر تولید این گوشی با رنگ مشکی براق همانند آیفون ۷ منتشر شده  و ممکن است باعث دست نگهداشتن خرید این گوشی تا زمان ارائه رنگ جدید بشود، اما رنگ آبی مرجانی هم به تازگی وارد بازار کشورمان شده است و می‌تواند یکی از خوش‌رنگ‌ترین گوشی‌های امسال لقب بگیرد.

نظر خود را با ما و دیگر جی‌اس‌امی‌ها به اشتراک بگذارید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (41 نظر)

زینب

۱۳۹۶/۶/۲۰
پس آیفون ۷رزگلد چی ؟
خیلی هم خوشگله?

p:

۱۳۹۶/۱/۲۸
iphone 7 red واقعا زیباست جاش خالیه

مهدی

۱۳۹۵/۱۱/۲۳
بنظر میاد که نویسنده استقلالیه?

scorpio176

۱۳۹۵/۱۱/۵
درمورد آیفون اینهمه گفتید و تعریف کردید!! ولی مابقی فقط چند خط؟؟؟؟!!!
من کاملاً قانع شدم شما طرفدار آیفون نیستید.
حداقل می گفتید که سونی XZ در این رنگ آبی جنگلی که زده، وقتی گوشی را در زوایای مختلف زیر نور میگیرید ترکیب رنگهای متفاوتی را بهتون نشون میده و طبق معمول جدا از جنس خاص بدنه، این رنگ اولین باره که استفاده شده در گوشیها. و باز هم سونی اولینه....

scorpio176

۱۳۹۵/۱۱/۵
دوست عزیز کلا آیفونها که یه شکله، پس میشه گفت از روی اولین آیفون انر 8 را زدن. البته سامسونگها هم همش یه شکله! این وسط فقط ایرادها به سونی گرفته میشه که چرا تمام مدلهاش یک شکل هستن. بیچاره سونی.