خانهاخبار
HTC 10، یک قدم تا اندروید 7

HTC 10، یک قدم تا اندروید 7

اسکرین‌شات‌های فاش شده از اندروید 7 روی HTC 10 نشان می‌دهد که به‌زودی آخرین نسخه اندروید برای پرچمدار اچ تی سی منتشر می‌شود.
۱۳۹۵/۸/۳۰

اچ تی سی در روزهای گذشته، اولین گوشی هوشمندش با اندروید 7 نوقا را معرفی کرد؛ HTC Bolt، که انحصارا برای اپراتور آمریکایی Sprint عرضه شده است. اما اکنون اچ تی سی می‌خواهد اندروید 7 را به تعداد بیشتری از گوشی‌هایش بیاورد.

احتمالا اولین گوشی این شرکت که اندروید 7 را دریافت می کند HTC 10 است و ممکن است آخرین نسخه از اندروید در ماه دسامبر برای این گوشی منتشر شود و کاربران اروپایی اولین کسانی باشند که به اندروید 7 آپدیت می‌شوند.

اسکرین شات‌هایی که از اندروید 7 روی اچ تی سی 10 فاش شده نشان می‌دهد تولیدکننده تایوانی به پیشرفت خوبی در آماده کردن اندروید 7 دست یافته است. این اسکرین‌شات‌ها که در ادامه قابل مشاهده است آشکار می‌کند رابط کاربری این شرکت بسیار نزدیک به اندروید خام گوگل است.

اگرچه این نسخه از اندروید ویژگی‌های بی‌شماری را به HTC 10 می‌آورد، تغییرات ظاهری صورت گرفته اندک است. مطمئنا اچ تی سی 10 تنها گوشی این شرکت نیست که به اندروید 7 آپدیت می‌شود و احتمالا One M9 نیز اواخر دسامبر یا اوایل ژانویه اندروید 7 را دریافت می‌کند.

بدون شک ماه‌های آینده برای طرفداران اچ تی سی بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

بهنام

۱۳۹۵/۱۱/۵
سلام دوستان امروز آپدیت برای نسخه اروپایی 401اومد من آپدیت کردم برین بزنین آپدیت بشه95/11/05

سهیل

۱۳۹۵/۹/۱۵
منطقه 401 ( اروپا) پس کی آپدیت میشه ؟؟؟ از روز شکر گزاری که اعلام کرد شروع آپدیت اندروید 7 انجام شده تا حالا که خبری نیست

Ebif_GSM

۱۳۹۵/۹/۱
ایول به پادشاه گوشی های اندرویدی HTC 10

keyhan

۱۳۹۵/۹/۱
بله کع پشتیبانی می کنه. اتفاقا برای تبدیل کارت حافظه جانبی به حافظه داخلی باید حتما کارت پرسرعت u3 بندازی که تبدیل کنه. الان من یه کارت u3 انداختم و با قابلیتی که اچ تی سی اورده تبدیلش کردم حافظه داخلی نزدیک 25 گیگ بازیو بزنامه روش نصب کردم عین بنز اجرا میکنه. بی نظیره اچ تی سی 10

reza.mllt

۱۳۹۵/۸/۳۰
خیلی هم عالی ،بی صبرانه منتظر دریافت اندروید نوگت هستیم ،من واقعا رابط کاربری htc را دوست دارم همه چیش عالیه