خانهاخبار
هوآوی Mate 9 Lite را رسما معرفی کرد

هوآوی Mate 9 Lite را رسما معرفی کرد

شرکت هوآوی بی سروصدا از چهارمین عضو خانواده میت 9 رونمایی کرد. میت 9 لایت نام ارزان‌ترین عضو این خانواده است که در رده میانی بازار قرار می‌گیرد.
۱۳۹۵/۸/۲۹

پس از معرفی Mate 9، Mate 9 Porsche Design و Mate 9 Pro شاید کمتر کسی انتظار معرفی چهارمین عضو خانواده Mate 9 را داشت. Mate 9 Lite ارزان‌ترین عضو این خانواده 4 نفره است که هوآوی روز گذشته خیلی بی سروصدا از آن پرده برداشت.

Mate 9 Lite را باید یک گوشی میان‌رده به حساب آورد که از قدرت و جلال سه مدل دیگر بویی نبرده است. این گوشی از نمایشگر 5.5 اینچی 1080p و پردازنده 8 هسته‌ای Kirin 655 استفاده می‌کند و مجهز به دوربین دوگانه 12 + 2 مگاپیکسلی است. در جلو دستگاه یک دوربین 8 مگاپیکسلی قرار داده شده است و باتری آن 3340 میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد.

میت 9 لایت هوآوی در دو مدل 32 و 64 گیگابایتی با 3 و 4 گیگابایت رم و در رنگ‌های طلایی، خاکستری و نقره‌ای به بازار عرضه می‎شودT اما هنوز قیمت و زمان رسمی عرضه آن مشخص نیست.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

فرشادلی

۱۳۹۵/۸/۲۹
مشخصات با honor6xیکیه.

A.M

۱۳۹۵/۸/۲۹
هواوی p9 lite که عالی بود
امیدوارم این هم مثل p9 lite خوب باشه و با قیمت باور نکردنی بازار موبایل رو متحول کنه.
فکر نکنم قیمتش خیلی زیاد باشه پس میتونه موفق باشه

رضا

۱۳۹۵/۸/۲۹
دیگه هر چی باشه از سامسونگ که بهتره هر شب یه مدل میزنه
تازه جالبیش اینه که یه نوع گوشی میزنه مثله نوت4 یکیش 3g هستش اون یکی 4g داره. اخه دیگه چیه 3g و4g بودن که تو یه گوشی نمیذاری

احسان

۱۳۹۵/۸/۲۹
واقعا دیگه مسخرشو دراورده هواوی?.بیصبرانه منتظر میت 9مینی.میت9مکس.میت9پلاس.میت 9اسپرت و دیگر اعضای میت 9هستیم.بنظر من با اینکارش ارزش ی گوشی شاخ مث پورش دیزاینشو اورد پایین...

جوادgh

۱۳۹۵/۸/۲۹
میت۸ از همشون قشنگ تره