خانهاخبار
مرکز تماس اختصاصی زائران اربعین راه‌اندازی شد

مرکز تماس اختصاصی زائران اربعین راه‌اندازی شد

ایرانسل از راه‌اندازی مرکز ارتباط با مشتریان اختصاصی زائران اربعین حسینی(ع) خبر داد.
۱۳۹۵/۸/۲۹

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، کارشناسان این مرکز تا پایان ایام عزاداری اربعین حسینی، در 24 ساعت شبانهروز آماده پاسخگویی به تماسهای مشترکان ایرانسل هستند.

برای تماس با مرکز ارتباط با مشتریان اختصاصی، زائران ایرانسلی میتوانند با شماره 00989377110000 تماس گرفته و پرسشهای خود را با کارشناسان این مرکز مطرح کنند و یا با نشانی ایمیل arbaein@mtnirancell.ir در ارتباط باشند.

همچنین نرمافزار «ایرانسل من» برای مدیریت حساب ایرانسلی، خرید شارژ و بسته اینترنت همراه، در کشور عراق نیز در دسترس زائران اربعین حسینی است. مشترکان ایرانسل میتوانند این نرمافزار را برای سیستمعاملهای اندروید، iOS و جاوا، از وبسایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/myirancell و یا فروشگاههای نرمافزار موبایلی به صورت رایگان دریافت کنند.

ایرانسل امسال نیز همچون سال گذشته در گردهمایی عظیم اربعین حسینی، در تمامی نقاط تحت پوشش اپراتورهای میزبان در کشور عراق، به طور دائم خدمات اینترنت پرسرعت همراه، مکالمه و پیام کوتاه ارائه میدهد.

همچنین مراکز خدمات اختصاصی ایرانسل که در پایانههای مرزی مهران، چزابه و شلمچه، مناطق شارع حولی، صافی صفا و صحن حضرت زهرا(س) حرم مطهر امام علی(ع) در شهر نجف، عمودهای شماره 2، 203، 257، 403، 707، 1120، 1162، 1394 و 1411 در مسیر نجف به کربلا و نیز در مناطق شارعالشهدا، بابالقبله و شارعالعباس در کربلای معلی راهاندازی شده بودند، با تمرکز بیشتر بر شهر کربلا و در نقاط مختلف این شهر مقدس و با حضور دائم کارشناسان ایرانسل به زائران اربعین خدمترسانی میکنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)