خانهاخبار
ایسوس زنفون 3 وارد بازار ایران شد

ایسوس زنفون 3 وارد بازار ایران شد

گوشی هوشمند زنفون 3 از شرکت تایوانی ایسوس بدون گارانتی وارد بازار ایران شد. برای اطلاع از جزئیات در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۵/۸/۲۹

شرکت تایوانی ایسوس چندین سال است که وارد حوزه تولید موبایل و تبلت شده. این شرکت، که در ایران طرفداران بسیاری در حوزه سخت‌افزار، لپ‌تاپ، موبایل و تبلت دارد، توانسته است سهم قابل توجهی از بازار را در اختیار بگیرد.

گوشی هوشمند ایسوس زنفون 3 از مشخصات سخت افزاری خوبی در کنار ظاهر زیبا و مدرن بهره‌مند است می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید اسمارت فون میارن‌رده باشد. زنفون 3 با شماره مدل ZE522KL بدون گارانتی در دو مدل 3 و 4 گیگابایت رم با قیمتی نسبتا بالا وارد بازار کشورمان شده است که انتظار می‌رود تا اواسط آذر ماه این گوشی با گارانتی شرکت ویستا به صورت رسمی وارد بازار ایران شود.

image

شما می‌توانید ایسوس زنفون 3 مدل 4 گیگابایت رم را با قیمت 1,370,000 تومان خریداری کنید. همچنین زنفون 3 مدل 3 گیگابایت رم با قیمت 1,280,000 تومان قابل خریداری است.

توصیه جی اس ام به شما این است که برای خرید این موبایل کمی صبر کنید تا قیمت این اسمارت فون به رقم واقعی خود نزدیک شود.

نظر شما در مورد ایسوس زنفون 3 چیست؟ آیا این گوشی با قیمت ذکرشده ارزش خرید دارد؟!

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

سعید

۱۳۹۵/۱۲/۱۱
به نظر گوشی خوبی میاد درمورد قیمتشم اگه به قیمت سونی ایکس و گلکسی a7 و a5 نگاه کنیم خیلی غیر منطقی نیست.من زن فون ۲ لیزر دارم باید بگم با قیمت ۶۰۰ تومنی ش واقعا غافلگیرم کرد.قبلش سونی ایکس ای داشتم خداییش این زنفون خیلی بهتره.

M.NORI

۱۳۹۵/۸/۳۰
سلام
خدمت شما:mahdifoghi.gsm@gmail.com

سینا

۱۳۹۵/۸/۲۹
دوست عزیز، خیلی وقته که شباهت ظاهری بین محصولات زیاد مهم نیست و صرفاً پارامترهای دیگه مثل کارایی و قدرت و قیمت مهم شده
وگرنه مطمئن باشید که اگه تقلیدی صورت بگیره حتماً ازشون شکایت خواهد شد
جلو پنجره خودروهای فورد مدتهاست که شبیه به جلو پنجره خودروهای استون مارتین شده، مطمئناً اگر مشکلی بود شکایت هم صورت می گرفت و همه جای دنیا هم متوجه این شکایت می شدند

بهروز

۱۳۹۵/۸/۲۹
اقای فوقی یه سوال مربوط به خرید گوشی های چینی که در تاپیک جداگانه ای به آن پرداخته بودید داشتم ، گفتید درصورت پیدا نکردن مدل مورد نظر ایمیل بزنید هرچی گشتم ادرس ایمیلتونو پیدا نکردم ، ادرس ایمیلتون رو میشه ذکر کنید.

kamran

۱۳۹۵/۸/۲۹
دقیقا فقط لپ تاپ هاش خوبه گوشی هاش چنگی به دل نمی زنه.