خانهاخبار
کاهش شدید قیمت هوآوی نوا پلاس در بازار ایران

کاهش شدید قیمت هوآوی نوا پلاس در بازار ایران

گوشی هوشمند نوا پلاس از شرکت هوآوی که حدودا 10 روز است وارد بازار کشور ایران شده است، دچار کاهش قیمت بسیار شدید و غیر قابل انتظاری شده است. در ادامه با جی اس ام همراه باشید.
۱۳۹۵/۸/۳۰

شرکت چینی هوآوی در جریان کنفرانس  IFA 2016 از موبایلی میان‌رده با نام نوا پلاس رونمایی کرد. این تلفن هوشمند که یک اسمارت فون زیبا، با کیفیت و قدرتمند است می‌تواند جایگزینی مناسب برای گوشی آنر 8 یا نکسوس 6 پی باشد. گوشی  نوا پلاس در روز 19 آبان وارد بازار ایران شد اما نکته جالب در مورد این محصول این است که قیمت این گوشی به طور غیر قابل انتظاری کاهش یافته است و انتظارمی‌رود سیر نزول قیمتی آن تا یک میلیون و صد هزار تومان ادامه داشته باشد.

 طبق پیگیری جی اس ام از نمایندگان اصلی فروش شرکت هوآوی این گوشی هوشمند از زمان معرفی تا امروز، دچار کاهش قیمتی حدود 25 درصد (280 هزار تومان) شده است. این گوشی در خارج از کشور هم اکنون با قیمتی در حدود 400 دلار در حال فروش است.

در ادامه شاهد لیست قیمت گوشی هوآوی نوا پلاس هستید

image

 

محل فروش

رنگبندی

گارانتی

قیمت

بازار موبایل

سفید، مشکی، طلایی

هوآوی سرویس/ارکان ارتباطات

1،230،000

چارسو

سفید، مشکی، طلایی

هوآوی سرویس/ارکان ارتباطات

1،250،000

علائدین

سفید، مشکی، طلایی

هوآوی سرویس/ارکان ارتباطات

1،220،000

پایتخت

سفید، مشکی، طلایی

هوآوی سرویس/ارکان ارتباطات

1،290،000

 

توصیه جی اس ام به شما این است که برای خرید این موبایل کمی صبر کنید تا قیمت این اسمارت فون به قیمت واقعی خود نزدیک شود و روند افت شدید قیمت به اتمام برسد.

نظر شما درباره موبایل هوآوی نوا پلاس و افت قیمت شدید این گوشی هوشمند چیست؟ 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

Aramesh

۱۳۹۵/۹/۱۶
سلا.به نظره من هم باید صبر کرد تا قیمت واقعی ومعقولانه بشه.سیاست هوآوی که جی ۹ پلاسو روآورد بازار میخواد تا میتونه این نواپلاسو گرونتر بفروشه مگرنه لزومی نداشت چون اصلا فرقی باهم ندارند باید صبر کنیم

M.NORI

۱۳۹۵/۹/۱
سلام
تا اواخر آذر ماه به یک میلیون و 80 تا صد هزار تومان خواهد رسید

سجاد

۱۳۹۵/۹/۱
عزیز جان قیمتای اروپا و امریکا با اینجا فرق میکنه .
الان آنر 5x هم در اروپا 320 یوروئه پس اینجا باید 1 میلیون باشه ؟
قیمتگذاری برای چین و هند و ایران پایین تره .

محمد حیدری

۱۳۹۵/۹/۱
کی گفته ارزش خرید نداره؟؟؟؟ اقایون ی نگاه به بنچمارک ها بندازین باتری این گوشی هفتمه و این یعنی عالی واسه ی گوشی تو این قیمت ک حتی میت 9 ی پله بالاتر از اینه همین. اولیش هم ال جی ایکس پاوره ک خوب با اون مشخصات پایین رده باید هم مصرف باتریش کم باشه. ی نگاه بندازین واقعا ارزش خرید داره دیگ. هر چی باشه از a7 2016 ک خیلی خیلی بهتره که قیمتش 1 و 300-400 هست قیمت اینم زیر یک و صد میاد وایستید.

M

۱۳۹۵/۹/۱
ابر انفجاری بود واسه خودش پوکید از صحنه روزگار محو شد