خانهاخبار
محصول جدید اپل: تاریخچه 20 ساله محصولات در یک کتاب گران قیمت

محصول جدید اپل: تاریخچه 20 ساله محصولات در یک کتاب گران قیمت

اپل کتابی نفیس و البته بسیار گران از تاریخچه محصولات خود در 20 سال گذشته منتشر کرده است. این کتاب به‌صورت محدود و در اپل استورهای منتخب در دو نسخه 200 و 300 دلاری به‌فروش می‌رسد.
۱۳۹۵/۸/۲۷

اپل در اقدامی جالب دست به انتشار یک کتاب گران قیمت از عکس‌های محصولات خود کرده است. در این کتاب عکس‌های از محصولات اپل و طراحی خاص آنها در طول ۲۰ سال گذشته به چاپ رسیده است؛ از iMac در سال ۱۹۹۸ تا اپل پنسل در سال ۲۰۱۵. این کتاب شامل ۴۵۰ عکس از محصولات قدیمی و جدید اپل شامل آیفون، آیپد، آیپاد و اپل واچ است که به‌صورت رنگی و در کاغذهایی سفارشی چاپ شده‌اند. 

کتاب Designed By Apple In California در دو نسخه ۲۰۰ و ۳۰۰ دلاری به‌فروش می‌رسد. نسخه ۲۰۰ دلاری مدل کوچکتر (۱۰.۲ در ۱۲.۷ اینچی) و نسخه ۳۰۰ دلاری مدل بزرگتر (۱۳ در ۱۶.۲اینچی) کتاب است و تفاوتی در تعداد صفحات و محتوای آنها وجود ندارد. 

image

به گفته اپل این کتاب در طول ۸ سال گذشته به‌صورت تدریجی کامل شده و حالا مستقیما توسط این کمپانی چاپ و روانه بازار شده و هیچ کمپانی ناشری در انتشار آن دخیل نبوده است. جانی آیو، مدیر ارشد بخش طراحی اپل، در توصیف این کتاب می‌گوید:

این کتاب طراحی محصولات اپل است و در آن اثری از تیم طراحی، مراحل تولید و تو سعه محصول وجود ندارد. این محصولی است که کار ما را نشان می‌دهد و از قضا توضیح می‌دهد که ما که هستیم. این کتاب شرح می‌دهد که ما چگونه کار می‌کنیم، ارزش‌ها و دغدغه‌های ما چه هستند و هدف‌های ما چیست. ما همیشه امیدوار هستیم که با کاری که می‌کنیم شناخته شویم نه با حرف‌هایی که می‌زنیم. 

ما سخت تلاش می‌کنیم تا بتوانیم محصولات را ساده‌تر کنیم. وقتی کالای نهایی ساده و منسجم باشد، بدیهی است که نمی‌توان برای آن جایگزینی منطقی و مناسب پیدا کرد.

کتاب Designed By Apple In California از امروز در فروشگاه‌های منتخب اپل به‌صورت محدود به‌فروش می‌رسد. اگر ساکن یکی از کشورهای امریکا، بریتانیا، استرالیا، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، ژاپن، کره جنوبی یا تایوان هستید می‌توانید آن را از اپل استورهای منتخب تهیه کنید. همچنین این کتاب به‌صورت آنلاین نیز در کشورهای مذکور به‌فروش می‌رسد. 

نظر شما در مورد این کتاب چیست؟ آیا حاضر هستید یکی از نسخه‌های آن را با توجه به قیمت گران و عجیبی که دارند تهیه کنید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (23 نظر)

Cj Fiend

۱۳۹۵/۸/۲۹
داداش من نمیدونم کجا زندگی میکنی که با پول یه برگ کتاب خونه میدن بهتون! ولی هرجا هست ان شاءالله که خدا کمکتون کنه و برین بالاشهر

داود

۱۳۹۵/۸/۲۸
حفظش کرد؟؟؟!!!

kamran

۱۳۹۵/۸/۲۸
خب دوستان هر کسی که می خواد پولش رو بندازه سطل آشغال بیاد این کتاب رو بخره.
روش سیب گاز زده داره ها نخرید از دستتون رفته.
فکر کن کی میره این کتاب رو بخره ؟؟؟
شاید یه آدم سالمی بره این کتاب رو بخره.

kouroshbozorg

۱۳۹۵/۸/۲۸
اشتباه نوشتاریم رو اصلاح می کنم: خط چهارم: این جوری باید می نوشتم «توضیح» نه توضیه!

Cj Fiend

۱۳۹۵/۸/۲۸
با ۱ میلیون میشه ۶۶۶ تا نوشابه پپسی خرید یا ۱۰ تا شلوار نسبتا خوب خرید یا ۱ روز تو شمال ویلا گرفت و عشق و حال کرد یا ۵ تا بازی پلی استیشن ۴ یا ایکس باکس وان خرید ! یا اگر خیلی ادم خوبی باشین و دستتون تو کار خیر باشه ۵۰ کیلو گوشت واسه بهزیستی بخرین ! اگرهم خیلی پولدار باشین میتونین جای هیزم بریزین توی شومینه ویلاتون و از گرمای سوختنش لذت ببرید! اگر نه، ادم اهل مطالعه و با سوادی نیستین اما میخواین وانمود کنین که هستین یه میلیون ناقابل خرج این کتاب فوق سفارشی میکنین و میذارین توی کتابخونه خاک بخوره! خوشبختانه هیچ نوشته ی خاصی هم نداره پس میتونین بارها و بارها بخونینش و ساعت روزانه ی مطالعه ی خودتون رو بالا ببرین! متاسفم برای اپل که اینجور میخواد از طرفداراش گدایی کنه