خانهاخبار
آیا برای دیدن P10 هوآوی باید تا نیمه 2017 صبر کرد؟

آیا برای دیدن P10 هوآوی باید تا نیمه 2017 صبر کرد؟

طرفداران هوآوی پس از معرفی میت 9 باید خود را آماده معرفی پرچمدار بعدی این شرکت یعنی پ 10 کنند؛ گوشی که ممکن است تا اواسط سال آینده معرفی آن طول بکشد.
۱۳۹۵/۸/۲۷

چند روز نتایج بنچمارک منتسب به Huawei P10 پرده از مشخصات احتمالی پرچمدار چینی‌ها برداشت. دیروز هم تصاویری منتشر شد که ادعا می‌کرد مربوط به این گوشی جدید است. اما سوالی که ممکن است بیش از همه ذهن‌ها را به خود مشغول کند این است: P10 هوآوی کی معرفی می‎شود؟

بر اساس گفته‌های مدیر مارکتینگ منطقه آفریقای سیاه هوآوی تا سه ماهه دوم سال آینده نباید منتظر رونمایی از P10 باشیم. Hawa Hyath در صحبت‌های به این نکته اشاره کرده که فعلا هوآوی تمرکز خود را بر عرضه جهانی گوشی‌های Nova و Mate 9 گذاشته است. بنابراین به نظر می‌رسد این شرکت آنقدر درگیر است که تا اواسط 2017 وقتی برای معرفی Huawei P10 نداشته باشد.

نکته حائز اهمیت دیگر در صحبت‌های مدیر مارکتینگ هوآوی تایید استفاده از پردازنده Kirin 960 است که 8 هسته 2.3 گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی mali-G71 را در خود جای داده است. همچنین انتظار داریم P10 از نمایشگر 5.5 اینچی QHD استفاده کند و در دو مدل 4 و 6 گیگابایتی با حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی و دوربین دوگانه لایکا به بازار بیاید.

image
 
image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

سینا

۱۳۹۵/۸/۲۷
جوک قرن

سینا

۱۳۹۵/۸/۲۷
تا اون موقع سن ات به سن قانونی میرسه لازم نیست بابات واست گوشی بخره...فعلا برو به درس و مشقت برس

ادریس فتاحی

۱۳۹۵/۸/۲۷
بهترین گوشی جهان

محمدرضا

۱۳۹۵/۸/۲۷
من منتظر P10lite هستم کاش مشخصاتی مثل انر 6xو طراحی مثل همین p9یا پی 10 داشته باشه و حسگر اثر انگشتش هم جلو باشه

tv

۱۳۹۵/۸/۲۷
اگر همین تصویر باشه، حواشی بالا و پایین صفحه نمایش بسیار زیاد است و گوشی را زشت کرده.