خانهاخبار
اندروید 7 برای میت 8 منتشر می‌شود

اندروید 7 برای میت 8 منتشر می‌شود

هوآوی به زودی اندروید 7 را برای کاربران میت 8 رسما منتشر می کند، هرچند این نسخه از اندروید اکنون نیز روی سرورهای این شرکت در دسترس است.
۱۳۹۵/۸/۲۶

مدت زیادی نیست که میت 9 هوآوی معرفی شده است؛ گوشی هوشمندی که اندروید 7 را از ابتدا روی خود داشت. پس نباید عجیب باشد که منتظر انتشار اندروید 7 برای نسل قبلی سری میت این شرکت، میت 8، نیز باشیم.

اگرچه این آپدیت اکنون روی سرورهای هوآوی برای دانلود در دسترس است اما هنوز رسما منتشر نشده است. منطقی است که این شرکت تا عرضه میت 9 و شروع فروش آن صبر کند و پس از آن آپدیت اندروید 7 را برای میت 8 منتشر کند. به هر حال یکی از کاربران میت 8 در انجمن XDA فرم ور جدید را نصب کرده و برخی از جزئیات آن را در اختیار سایر کاربران قرار داده است.

با توجه به اسکرین‌شات‌های منتشر شده، اندروید 7 نوقا روی میت 8 از رابط کاربری EMUI 5.0 بهره می‌برد؛ همان رابط کاربری که روی میت 9 است. بدین ترتیب ویژگی‌هایی همچون میانبر‌ها در قیمت پایینی نمایشگر، صفحه خانه با قیمت اپلیکیشن‌ها و پشتیبانی از نمایش همزمان دو اپلیکیشن در کنار هم (multi-window)، در این گوشی نیز دیده می‌شود.

image

احتمالا هوآوی به‌زودی انتشار رسمی اندروید 7 برای میت 8 را آغاز می‌کند. پس اگر شما هم از این گوشی استفاده می‌کنید می‌توانید گوشی خود را روی حالت خودکار دریافت آپدیت قرار دهید و منتظر باشید یا اینکه به‌صورت دستی انتشار آپدیت را چک کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (23 نظر)

فرید

۱۳۹۶/۴/۱۰
سلام ، من گوشی و آپ دیت کردم الان وقتی به اینترنت وصل میشم و توی تلگرام، انستاگرام،گوگل و...هستم گوشی صفحه ش خاموش میشه و طول می کشه درست بشه ، کلا وقتی به اینترنت وصل گوشی همونطوری میشه ، باید چیکار کنم؟!??

Rezs

۱۳۹۶/۲/۱۵
گوشی من که هیچ مشکلی بعد از آپ هفت پیدا نکرده خیلی هم عالیه . موفق باشید

.....

۱۳۹۶/۲/۱۱
دقییییقا. خیلی بد شده. سرعتش کاهش پیدا کرده

سجاد

۱۳۹۶/۲/۱۰
سلام . فقط میتونم بگم به اون دپستانی که هنوز اپدیت نکردن که فعلا اپدیت نکنید خیلی بد شده گوشی . اندروید ۶ خودش عالیه سرعتش پایین میاد و باگ زیاد داره .باتریش ضعیف شده . ظاهر گوشی مثل سامسونگ شده قسمت نوتیفیکشن

....

۱۳۹۶/۲/۱۰
سلام. من امروز گوشیمو به اندروید هفت ارتقا دادم. آیا برای شما هم مدیریت فایل نداره؟ بلوتوثش کار میکنه؟