خانهاخبار
نقاشی کنید تا گوگل حدس بزند!

نقاشی کنید تا گوگل حدس بزند!

بسیاری از سرویس‌های گوگل بر اساس ویژگی یادگیری ماشین و شبکه عصبی کار می‌کنند. شاید برای شما جالب باشد که در یک بازی با گوگل همبازی شوید و ببینید آیا می‌تواند نقاشی‌های شما را درست حدس یزند یا خیر.
۱۳۹۵/۸/۲۶

حوصله‌تان سر رفته است؟ به فکر یک بازی جالب هستید تا کمی وقت خود را با آن بگذرانید؟ چه کاری بهتر از اینکه با گوگل هم‌بازی شوید!

به تازگی یک بازی با نام Quick, Draw! به صفحه آزمایشات هوش مصنوعی گوگل اضافه شده است که بر اساس یادگیری ماشین و تشخیص هوش عصبی کار می‌کند. در این بازی شما 20 ثانیه وقت دارید تا شکل کلمه یا عبارت داده شده را نقاشی کنید و ببینید آیا هوش مصنوعی گوگل می‌تواند نقاشی شما را حدس بزند یا نه.

image

با اینکه شبکه عصبی گوگل در این کار بسیار ماهر عمل می‌کند، گاهی اشتباهاتی هم دارد. ولی خوبی آن این است که با تکرار و تمرین، بیشتر یاد می‌گیرد و ممکن است دفعه بعدی نقاشی شما را درست حدس بزند.

در پایان هر مرحله نقاشی‌های شما و حدس‌های گوگل نمایش داده می‎شود. قسمت جالب ماجرا را می‌توانید با کلیک کردن روی نقاشی‌های خود ببینید که چگونه گوگل نقاشی شما را بر اساس نقاشی سایر کاربران توانسته است تشخیص دهد.

با کلیک روی تصویر بالا وارد بازی شوید و در کامنت‌ها به ما بگویید گوگل چندتا از نقاشی‌های شما را درست حدس زده است.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

مهرداد

۱۴۰۲/۶/۱۲
خیلی ممنون از اینکه این وب‌سایت را ساختید

مهرداد

۱۴۰۲/۶/۱۲
عالی

آرتا

۱۴۰۱/۱۲/۲۳
حسن جان چجوری برم تو بازی نمیاره. تورو خدا بگووووو

کامیاب

۱۳۹۵/۹/۹
سلام و خسته نباشید
من گوشیم galaxy a5 2016 هست حدود 6 ماه هست استفاده میکنم گوشیه خوبیه اما یک هفته هست اندروید 6 براش زدم موقع بازی کردن تا پنج دقیقه خوبه خوبه اما پنج‌دقیقه گذشت سرعتش میاد پایین اگه راه حل سرعتش رو دارید لطفا جواب بدید ممنون

alireza

۱۳۹۵/۹/۶
چجوری باید باهاش بازی کرد؟
تو لینک میزنم نمیره ارور میده