خانهاخبار
تماشا کنید: تست مقاومت گوشی سرامیکی Mi Mix شیائومی

تماشا کنید: تست مقاومت گوشی سرامیکی Mi Mix شیائومی

با اینکه شیائومی را همیشه با لقب چینی صدا می‌زنند اما این شرکت نشان داده است می‌تواند محصولات خلاقانه ای به بازار عرضه کند. یکی از این محصولات فبلت سرامیکی بدون لبه می میکس است که در ادامه مطلب مقاومت و دوام آن آزمایش شده است.
۱۳۹۵/۸/۲۷

چند هفته پیش شیائومی از فبلت 6 اینچی جدید پرده برداشت که چشم‌ها را به خود خیره کرد. Mi Mix نام این گوشی سرامیکی بدون لبه است که در ویدئو زیر مورد آزمایش قرار گرفته است.

تست این گوشی به دلیل جنس خاص بدنه‌اش بسیار اهمیت دارد. سرامیک نسب به شیشه و آلومینیوم سخت‌تر و محکم‌تر و البته سنگین‌تر است به همین خاطر باید بتواند در برابر خراشیده شدن مقاومت بیشتری از خود نشان دهد. همچنین انتظار داریم بدنه سرامیکی Mi Mix از تست خمش نیز سربلند بیرون بیاید.

مثل تست‌های قبلی مقاومت و دوام گوشی‌ها، ابتدا خراشی پذیر بودن نمایشگر، بدنه، دوربین و اسکنر اثر انگشت شیائومی می میکس آزمایش می‎شود. سپس نمایشگر آن در برابر شعه آتش قرار می‌گیرد و در مرحله آن به سراغ خم کردن آن می‌رویم.

در تمام آزمایش‌ها Xiaomi Mi Mix مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد و به راستی می‌توان یکی از سرسخت‌تر گوشی‌های 2016 را بر آن نهاد. این ویدئو را تماشا کنید و بگویید چه نظری در مورد آن دارید.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

Adel

۱۳۹۵/۹/۱۷
عالی هستش علاوه بر استحکام و زیبایی قدرت سخت افزاری بالایی داره.فقط بابد ضربه ای که از سمت بالای گوشی به نمایشگر می خوره رو تستش رو دید تا بفهمی چه قدر مقاومت داره.البته از همچین گوشی بی حاشیه ای نباید توقع بالا داشت

محسن

۱۳۹۵/۹/۱۰
ایفون رو بیشتر دوس دارم اینم خیلی خوبه هم زیبا هم کار امد ولی ایفون

hooman

۱۳۹۵/۹/۱۰
خیلی وقت بود منتظرش بودم از نظر طراحی ظاهری بی نظیره سخت افزارشم خوبه مقاومتش ک واقعا قابل تحسینه نمیدونم تو ازمایش اسیدم ب اندازه ایفون7دوام میاره یا ن ب هر حال خیلی خوبه ولی نمیدونم چرا هنوز ایفون رو بهش ترجیح میدم ب هر گوشی دیگی.

Paco

۱۳۹۵/۸/۲۷
مقاومت گوشی با توجه به سرامیک بودن بدنه خیلی خوب بود،انتظار دیگه ایم نمیرفت،ولی کلا صفحه نمایشهای بی حاشیه در عین اینکه زیبان ولی میتونن پاشنه آشیل هر گوشی ای از لحاظ مقاومت باشن

سامی

۱۳۹۵/۸/۲۷
صادق جان اون سنسوره نه سمینور همچنین اون ضعفه نه ظعف