خانهاخبار
واکنش سریع گوگل به هک شدن پیکسل: رفع حفره امنیتی با یک آپدیت

واکنش سریع گوگل به هک شدن پیکسل: رفع حفره امنیتی با یک آپدیت

پیکسل گوگل این روزها مورد هجوم هکرها قرار گرفته است و حفره‌های امنیتی آن آشکار می‌شود؛ حفره‌هایی که گوگل باید فکری برای آنها بکند.
۱۳۹۵/۸/۲۵

پیکسل گوگل این روزها توسط هکر‌ها آزمایش می‌شود و حفره‌های آن مشخص می‌شود؛ حفره‌هایی که در نهایت به گوگل گزارش می‌شوند تا این شرکت فکری برایشان بکند. این گوشی در دو هفته گذشته دوبار توسط هکرها هک شده است. چند روز پیش در رویداد Seoul PwnFest هکرهای Whita-hat از Qihoo 360 حفره‌ای در این گوشی پیدا کردند و توانستند جایزه 120 هزاردلاری را از آن خود کنند. دفعه قبل نیز در رویداد دیگری در ژاپن این گوشی توسط تیم Keen هک شد.

گوگل تا کنون حفره پیداشده دوم را با انتشار بسته آپدیت برطرف کرده، اما هنوز برای حفره‌ای که تیم ژاپنی پیدا کرده فکری نکرده است. این حفره پیداشده به هکرها اجازه نفوذ به همه بخش‌های گوشی از جمله اطلاعات تماس، عکس‌ها، پیام‌ها و لیست مخاطبان را می‌دهد.

خوب است که گوشی به رویدادهای هک، که اجتمکاعی از هکرها را در بردارد، فرستاده شود و مشکلات آن به شرکت سازنده منتقل شود و به آسانی رفع شود. در غیر این صورت این مشکلات، کاربران زیادی را گرفتار می‌کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

sink

۱۳۹۵/۸/۲۶
چی میگی داداش :/ از کجا اومدی و به کجا میری :/ با کی کار داری :/ زنگ بالایی رو بزن

محمد

۱۳۹۵/۸/۲۶
تو نمیتونی با ایفون پر از باگت درست کار کنی اونوقت گوگل پیکسل را هک کردی شبها قبل از خواب یه غذای سبک بخور تا از این خوابهای اشفته نبینی

only htc

۱۳۹۵/۸/۲۶
لطفا اسم هنگ سونگ رو اچ تی سی نزار.هنگ سونگ ابروی اندرویده برده

yashar2080

۱۳۹۵/۸/۲۶
تکلیف ما مشخصه ولی شما تکلیفتون مشخص نیست... ببخشید سام هنگ از سیستم عامل دیگه ایی استفاده میکنه ما خبر نداریم؟!!! یا همون سیستم عاملیه که گوگل و اچ تی سی استفاده میکنه؟!!! داداش با خودت چند چندی؟!!!!اینجا بحث گوشی نیست بحث سیستم عامله ... چرا همیشه هنگ اینجور مسائل ساده هستین؟!!!

kouroshbozorg

۱۳۹۵/۸/۲۶
آقای باختر اصل افسوس که ...! با جمله زیر بهت ثابت می کنم شما نتونستی هکش کنی!
آقای باختر اصل اگه هکش کردی، لطف کن عکس خودت و گوشی پیکسل و 120 هزار دلاری که جایزه دریافت کردی و همین الان، همین جا بارگذاری کن همه ببنین! یعنی لینکشو بزار! در ضمن لینک منبع اصلی هم که تصویرتو در حال گرفتن جایزه از مسئول برگزاری نشون می ده رو بزار! نه ۱۰۰٪، بلکه ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰٪ اطمینان دارم که نمی تونی همچین عکسی رو بار گذاری کنی که همه ببینند!
هک کردن کار الکی نیست! ۱۰۰ تا که هیچی! ۵۰۰۰ مثل شما هم نمی تونه به راحتی شرکتی مانند گوگل رو هک کنه.
خوبه که یه ذره تو خوندن دقت کنی! شخص نبود که هکش کرد! یک گروه بود! و این گروه سال هاست در این زمینه کار کرده که الان می تونه این کارو بکنه!
البته اگه از حالا به آموزش های هک کردن وسیله ها توجه کنی، یه ده سال دیگه شاید شما هم بتونی این کارو بکنی!
اینقدر از سیستم عامل رقیبت ترس داری! که این حرف رو زدی!
موفق باشی.