خانهاخبار
پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ کدامند؟ (آبان ۹۵)

پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ کدامند؟ (آبان ۹۵)

در ادامه می‌توانید با پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ در بازار کشورمان و همچنین قیمتشان مطلع شوید...
۱۳۹۵/۸/۲۷
image

اگر یک گوشی‌ هوشمند با امکانات و مشخصات سخت‌افزاری خوب در کنار قیمت مناسب و پشتیبانی طولانی وارد بازار شود قطعا فروش خوبی را تجربه خواهد کرد چراکه تمامی کاربران نیازی به  پرچمدار ندارند و ممکن است از تمامی امکانات گوشی خود آگاه نباشند و فقط استفاده روزانه مانند گشت و گذار در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی داشته باشند. در همین رابطه قصد داریم  تعدادی از پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ در بازار کشورمان را به شما معرفی و امکانات خوب آن را به صورت خلاصه بیان کنیم. سامسونگ نیز جزو کمپانی‌هاییست که کیفیت و قیمت مناسبی را در اختیار خریداران قرار می‌دهد اگر قصد خرید گوشی هوشمند را دارید متناسب با بودجه‌تان می‌توانید گوشی مدل‌ علاقه‌تان را در ادامه مطلب یافت کنید.

image

 

(Galaxy J1 (2016 

جی ۱ (۲۰۱۶) پردازنده ۴ هسته و نمایشگر درخشان ۴.۵ اینچ از نوع Super AMOLED دارد  و همچنین قابلیت اتصال به شبکه 4G را دارد و با وجود باتری ۲،۰۵۰ میلی‌آمپری می تواند مدت زیادی را دوام بیاورد.

image
جی ۱ (۲۰۱۶) را می‌توانید با قیمت ۴۸۵،۰۰۰ تومان با گارانتی پارس مایکروتل یا هماهنگ خریداری کنید.

Galaxy J2

جی ۲ تقریبا امکانات و مشخصاتی شبیه جی ۱ (۲۰۱۶) دارد اما ظرفیت باتری آن ۵۰ میلی‌آمپر کمتر است که این موضوع و به کارگیری صفحه‌نمایش کمی بزرگتر با اندزه ۴.۷ اینچ  باعث شده تا حدود ۱ ساعت دوام باتری کمتری داشته باشد. 

image
جی ۲ نسخه 4G را می‌توانید با قیمت ۵۴۰،۰۰۰ تومان با گارانتی اینترنشنال خریداری کنید.

(Galaxy J3 (2016

جی ۳ مجهز به صفحه‌نمایش ۵.۰ اینچی از نوع Super AMOLED است که برای کسانی که کارکردن با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر را ترجیح می‌دهند می‌تواند گزینه بهتری باشد. این گوشی مجهز به پردازنده ۴ هسته‌ای، رم ۱.۵ گیگابایتی و باتری ۲،۶۰۰ میلی‌آمپر است و در ۳ رنگ ‍مشکی، طلایی و سفید فروخته می‌شود.

image
جی۳ نسخه 4G را می‌توانید با قیمت ۶۲۰،۰۰۰ تومان با گارانتی اینترنشنال خریداری کنید.

(Galaxy A3 (2016

گلکسی ای ۳ (۲۰۱۶) ارزان قیمت‌ترین گوشی سری A سال ۲۰۱۶ سامسونگ است. این گوشی علاوه بر قیمت مناسبش، دوربین و جنس بدنه بهتری نسبت به برادر‌های همرده خود در سری J دارد و فروش خوبی در بازار دارد.

image
گلکسی ای ۳ (۲۰۱۶) نسخه 4G را می‌توانید با قیمت ۹۰۰،۰۰۰ تومان با گارانتی اینترنشنال خریداری کنید.

(Galaxy A5 (2016

گلکسی ای ۵ (۲۰۱۶) را می‌توان یکی از انتخاب‌های خوب دانست چرا که با بودجه حداقلی می‌توانید یک گوشی با صفحه نمایش کیفیت بالای Super AMOLED ساخت خود سامسونگ و رزولوشن فول‌ اچ‌دی با اندازه ۵.۲ اینچ، سنسور اثرانگشت سریع و باتری ۲،۹۰۰ میلی‌آمپر با قابلیت شارژ سریع داشته باشید. این گوشی هم ظاهرا توانسته فروش خوبی را در بازار کشورمان داشته باشد و میان مردم محبوب باشد. 

image
گلکسی ای ۵ (۲۰۱۶) نسخه 4G را می‌توانید با قیمت ۱،۲۰۰،۰۰۰ تومان با گارانتی اینترنشنال خریداری کنید.

Galaxy J5 4G

جی ۵ و برادر بزرگترش جی ۷ که در ادامه به آن اشاره شده، جزو پرطرفدارترین گوشی‌های میان‌رده در بازار کشورمان هستند و در بازار جهانی هم به خصوص آسیا توانسته‌اند محبوب و مورد استقبال خریداران قرار گیرند. جی ۵ دارای صفحه نمایش ۵.۰ اینچی از نوع Super AMOLED، پردازنده ۴ هسته‌ای، ۱.۵ گیگابایت رم و فلش دوربین جلو است و با دوربین ۱۳ مگاپیکسلی آن می‌توان عکس‌هایی با کیفیت قابل قبول و خوب گرفت.

image
گلکسی جی ۵ نسخه 4G را می‌توانید با قیمت ۷۰۰،۰۰۰ تومان با گارانتی اینترنشنال خریداری کنید.

Galaxy J7 4G

جی ۷ با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر ۵.۵ اینچ و مشخصات مشابه جی ۵ عرضه می‌شود و کمی پردازنده سریع‌تری دارد. فلش دوربین جلو که این روز‌ها در کم‌تر گوشی‌ای می‌بینیم نیز کنار لنز جا خوش کرده که می‌توان عکس‌های با کیفیت‌تری در شب و محیط‌های تاریک بیندازد. چنانچه مشکلی با افزایش ۹۰ هزارتومانی بودجتان برای خرید گوشی هوشمند ندارید بهتر است با پرداخت مبلغ اندکی بیشتر مدل ۲۰۱۶ را خریداری کنید. با این وجود هنوز هم نسخه ۲۰۱۵ در کنار مدل جدید پرفروش است و به حیاط خود در بازار ادامه می‌دهد و دلیل اصلی آن قیمت مناسب  است.

image
گلکسی جی ۷ نسخه 4G را می‌توانید با قیمت ۸۰۰،۰۰۰ تومان با گارانتی اینترنشنال خریداری کنید.

(Galaxy J7 (2016

جی ۷ (۲۰۱۶) مشخصات بسیار نزدیکی به مدل سال گذشته خود دارد و از پیشرفت‌های بارز آن می‌توان به افزایش رم از ۱.۵ به ۲ گیگابایت، پردازنده کمی سریعتر، اندروید ۶ از پیش فرض نصب شده و رنگ جدید رزگلد اشاره کرد البته ناگفته نماند دوام باتری آن پیشرفتی چشمگیر قابل توجهی داشته و مدت زمان مکالمه در حالت 3G از ۱۸ به ۲۳ و پخش موسیقی از ۷۶ به ۹۶ ساعت رسیده است. جی ۷ (۲۰۱۶) هم‌اکنون یکی از پرفروش ترین گوشی‌های میان‌رده در بازار کشورمان محسوب می‌شود.

image
گلکسی جی ۷ (۲۰۱۶) را می‌توانید با قیمت ۸۹۰،۰۰۰ تومان با گارانتی اینترنشنال خریداری کنید.

Galaxy S6 32GB 

معمولا پرچمدارانی که از تولیدشان بیش ۱ سال می‌گذرد و مدل جدیدتر آنان به بازار می‌آید با کاهش قیمت چشمیگیری مواجه می شوند که باعث می‌شود خریداران به این فکر کنند که یک پرچمدار قدیمی بخرند یا یک میان رده جدید که در برخی مواقع خریدار پرچمدار سال گذشته یک کمپانی ممکن است کار درست‌تر باشد. گلکسی اس ۶ نیز پرچمدار سال گذشته سامسونگ است و با بودجه حدود یک و نیم میلیون تومان می‌توان آن را خریداری کرد و از قابلیت‌ها و مشخصات سخت‌افزاری بهتری که نسبت یک میان‌رده با همین رنج قیمتی هستند بهره‌مند شد.

image
گلکسی اس ۶ دو سیم‌کارت نسخه 32GB را می‌توانید با قیمت ۱،۶۰۰،۰۰۰ تومان با گارانتی اینترنشنال خریداری کنید.

Note5 32GB

با توجه به توقف تولید نوت ۷ اگر می‌خواهید صاحب یک فبلت قدرتمند قلم‌دار سامسونگی باشید تنها گزینه‌ای که در پیش رو دارید نوت ۵ است چرا که نوت ۴ هم دیگر جدید و قدرتمند نیست و در بازار هم به سختی پیدا می‌شود. این گوشی از زمان عرضه آن به بازار کشور تاکنون توانسه فروش خوبی را تجربه کند و با قیمت مناسب آن در کنار سخت‌افزاری قوی  هنوز هم بتواند در لیست پرفروش‌های سامسونگی در بازار باشد. البته اگر خواستار خرید نوت ۵ هستید بهتر است قبل از خرید S7 edge را هم در نظر بگیرید چرا که با اختلاف قیمت آنان حدود ۱۵۰ الی ۲۰۰ استو ممکن است با توجه به جدید‌تر بودن نظرتان را جلب کند. 

image
نوت ۵ دوسیم‌کارت نسخه۳۲ گیگابایت را می‌توانید با قیمت ۲،۰۴۰،۰۰۰ تومان با گارانتی اینترنشنال خریداری کنید.

Galaxy S7 

با اتفاقی که برای نوت ۷ افتاد گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج  باید جای خالی آن را بیش از هز زمان دیگری پر کنند و طبیعتا بسیاری از خریدارانی که قصد خرید نوت ۷ را داشتند و دوست ندارند به برند دیگر مهاجرت کنند چاره‌ دیگر جز اس ۷  و اس ۷ اج ندارند. نسخه فلت گلکسی اس ۷ دارای فروش بیشتر در بازار کشورمان بوده که یکی از دلایل اصلی آن قیمت پایین‌تر و دیگر احتمالا عادت نداشتن کاربران با کارکردن صفحه نمایش لبه‌خمیده است. به هر حال گلکسی اس ۷ نسخه دو سیم‌کارت در بازار کشورمان توانسته به فروش موفق دست پیدا کند و می‌تواند انتخاب خوبی برای خریداران باشد.

image
گلکسی اس ۷ دو سیم‌کارت نسخه 32GB را می‌توانید با قیمت ۱،۹۰۰،۰۰۰ تومان با گارانتی اینترنشنال خریداری کنید.

شما کدام یک از گوشی‌های ذکر شده در مطلب را می‌پسندید؟ 

نظر خود را با دیگر جی‌اس‌امی‌ها به اشتراک بگذارید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (94 نظر)

امیرحسین

۱۳۹۷/۳/۱۱
منم خریدم خیلی راضیم

مهران

۱۳۹۶/۳/۲۰
به نظرم a5 2017بگیری خیلی بهتره
باتریشم هیولاست میتونی نتایجشو تو انیترنت ببینی
جدیدتره

یونس

۱۳۹۶/۲/۴
سلام.گوشی من a5 2017 هستش و حدوده یک ماهه ک خریدم از همه چیزش راضی ام به خصوص کیفیت صفحش همه نوع بازی رو بدونه مشکل و هنگی اجرا میکنه و با استفاده سنگین یه روز قشنگ بهتون شارژ میده.بهتون توصیه میکنم بخرین

عزت الله

۱۳۹۶/۱/۲۳
فقدسامسونگj7praymاز همه بهتره بازم خودانی

عزت الله

۱۳۹۶/۱/۲۳
گوشی j7praymحرف نداره واقعا از سری مدل آ بهتره