خانهاخبار
اندروید 7 در آذر ماه برای کاربران HTC 10 منتشر می‌شود

اندروید 7 در آذر ماه برای کاربران HTC 10 منتشر می‌شود

بر اساس شایعات منتشرشده، شرکت HTC قرار است در آذر ماه گوشی اچ تی سی 10 را به اندروید 7 به‌روزرسانی کند.
۱۳۹۵/۸/۲۵

یکی از توسعه‌دهندگان اندروید، LlabTooFeR، که رام MaximusHD را توسعه می‌دهد، اعلام کرد که شرکت HTC آماده عرضه اندروید ۷ برای پرچمدار خود است.

طبق اطلاعاتی که LlabTooFeR در حساب توییتر خود منتشر کرد، شرکت HTC قرار است در اواخر نوامبر یا اوایل دسامبر، اندروید ۷ را برای گوشی HTC 10 در اروپا منتشر کند.

گوشی HTC 10 آخرین پرچمدار این شرکت در سال ۲۰۱۶ محسوب می‌شود. این گوشی اردیبهشت ماه عرضه شد و از انتشار اندروید ۷ نیز بیش از ۲ ماه می‌گذرد. با اینکه مسئولان HTC وعده می‌دادند که برای HTC 10 به‌روزرسانی به جدید‌ترین نسخه اندروید بسیار سریع خواهد بود، ظاهرا نمی‌توانند دقیقا به وعده‌های خود عمل کنند.

هنگام عرضه HTC 10 این شرکت اعلام کرد که حداکثر ۹۰ روز پس از آنکه نسخه جدید اندروید برای توسعه‌دهندگان در دسترس قرار بگیرد، کاربران می‌توانند HTC 10 را نیز به‌روزرسانی کنند.

image

علاوه بر این شایعه، LlabTooFeR مدعی شده که پرچمدار سال گذشته HTC، یعنی HTC One M9، بعد از HTC 10 در صف به‌روزرسانی است و احتمال آن وجود دارد که از دی ماه به‌روزرسانی این گوشی به اندروید ۷ شروع شود.

هرچند موارد بالا در حد حدس و گمان مطرح شده و خبر رسمی‌ای از تاریخ عرضه دقیق به‌روزرسانی‌ها هنوز منتشر نشده است، LlabTooFeR سابقه خوبی در برملا کردن اطلاعات دارد و این شایعات نیز با اعلانات و برنامه‌ریزی‌های قبلی HTC تفاوت زیادی ندارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (65 نظر)

Mehrad

۱۳۹۵/۹/۶
گوشی های htc خیلی کم مشکل پیدا میکنن و نیاز به تعمیر ندارن معمولا، البته ضعف هایی بوده تو سری های قبلی که برطرف شده،چه این گوشی چه گوشی قبلیم کهonex+ بود تو ۳سالی که داشتم هیچ مشکلی پیدا نکرد، سوختن هارد و ... میتونه از استفاده نادرست خودمون باشه

نا شناس

۱۳۹۵/۸/۲۷
اینطور به نظر میرسه که خبر آپدیت این گوشی خیلی باعث آزار دوستان شده که هجوم آوردن و از گوشی خودشون تعریف میکنن.
دوستان گوشی شما هم خوبه فقط باید مواظب ترکیدن،هنگ کردن،سوختن صفحه نمایش و غیره باشین.
جهت اطلاع از سایر ویژگیهای سامی پلاست صفحات مربوطه رو مطالعه بفرمایید.

Amir Ahmadi

۱۳۹۵/۸/۲۷
چرا میگن اچ تی سی هنگ میکنه من چهارساله پرچمدارای اچ تی سی دستمه تاحالا یه بارم هنگ نکرده
اپل دیدم سرعتش بیاد. پایین سامسونگ دیدم سرعش کم بشه ولی از اچ تی سی همینم ندیدم
دیگه نمیدونم رو چه حسابی میگن هنگ تی سی

RK

۱۳۹۵/۸/۲۷
only hang tc@
واقعاً برم منطقت رو?? یعنی میگی اکثر کاربران اندروید که سامسونگی ها هستند عقل ندارن و فقط اون تعداد خیلی کم طرفدار هنگ تی سی عقل دارن؟!!! خودت هم خوب میدونی حرفت بی پایه و اساسه و اگه قرار باشه کسی بی عقل باشه اون اقلیت ها هستند...

Cadillac

۱۳۹۵/۸/۲۶
سینا جان اگه خوندن بلدی یه سری به DxOMark , which , phone buff بزن تا بفهمی htc چیە.