خانهاخبار
Huawei Mate 9 Pro رسما معرفی شد

Huawei Mate 9 Pro رسما معرفی شد

هوآوی از سومین عضو خانواده میت 9 رونمایی کرد. این مدل جدید میت 9 پرو نام دارد که مشخصاتش با مدل پورش دیزاین برابری می‌کند، اما با قیمت پایین‌تری به فروش می‌رسد.
۱۳۹۵/۸/۲۵

هوآوی هفته پیش از فبلت‌های Mate 9 و Mate 9 Porsche Design رونمایی کرد. این دو فبلت به نمایشگر AMOLED، پردازنده Kirin 960 و نسل دوم دوربین‌های دوگانه لایکا مجهزند. مدل استاندارد Mate 9 از نمایشگر 5.9 اینچی تخت با رزولوشن 1080p استفاده می‌کند، در حالی که مدل Porsch Design آن نمایشگر 5.5 اینچی با لبه‌های خمیده و رزولوشن 1440p در اختیار دارد.

یک روز پس از معرفی گوشی‌های بالا تایید شد گوشی سومی از این خانواده هم در کار است. نام Mate 9 Pro را از چند ماه پیش در شایعات شنیده بودیم اما در مراسم رونمایی هوآوی آن را به حضار نشان نداد.

image

روز گذشته این شرکت در مراسمی اختصاصی Huawei Mate 9 Pro را در کنار Mate 9 و Mate 9 Porsche Design در چین معرفی کرد. مشخصات میت 9 پرو همانند مدل پورش این گوشی است، با این تفاوت که قیمت ارزان‌تری دارد.

Mate 9 Pro از نمایشگر 5.5 اینچی QHD خمیده، پردازنده Kirin 960، حافظه رم 4 و 6 گیگابایتی و نسل دوم دوربین‌های دوگانه لایکا بهره می‌برد و همچون مدل پورشه در جلو بدنه اسکنر اثر انگشت دارد.

image

مدل‌ 4 گیگابایتی میت 9 پرو با قیمتی حدود 686 دلار و مدل 6 گیگابایتی آن با قیمتی حدود 755 دلار به فروش می‌رسد که هر دو 110 دلار گران‌تر از مدل‌های Mate 9 هستند. این گوشی در رنگ‌های طلایی، رز گلد، خاکستری و نقره‌ای فروخته میشود اما هنوز زمان عرضه آن به بازار جهانی مشخص نیست.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (48 نظر)

محمدرضا

۱۳۹۶/۱۱/۲۱
دیروز برای خانومم خریدمش محشره این گوشی

فرزانه

۱۳۹۶/۴/۱
سلااااام. مبارکتوووون باشه. چرا میت ۹ نخریدین؟؟؟
واقعا انقد ک میگن خوبه؟؟؟
منم تو فکر میت۹ام.

reza

۱۳۹۵/۱۱/۲۱
سلام ب همه.......اول اینکه به برندها توهین نکنین ...دوم اینکه همین گوشی سامسونگ ک میگین خیلی عالیه بیش از 70 درصدش چینیه و درضمن اینکه ما ایرانیا جنس درجه سه و چهار چین رو میگیریم و توقع داریم ک بهترین باشه در صورتی که هیچ اطلاعی نسبت به درجه یکای چین نداریم ...و گوشی هواوی هم یکی از بهترین های چین و دنیاست و کسایی ک سامسونگ یا اپل دارن فقط برای کلاسش میخرن و هیچی ازش سر در نمیارن ...منم منکر این نیستم ک سامسونگ گوشی خوبی نیست اتفاقا یکی از بهترین گوشیای دنیاس ... یه چیز دیگه میخوام بگم اگه میگفتن هواوی مال امریکاست هیچ کدومتون نمیرفتین سامسونگ و ال بخرین ولی ون اسم چین روشه الکی هی تهمت میزنین ک گوشی بدیه ک برعکس جز بهترین گوشیای دنیاست و در یک یا دو سال اینده بهترین گوشی دنیا خواهد شد شک نکنید.

پارسا

۱۳۹۵/۱۰/۱۲
اقا هر کی هر چی میخاد بگه هواوی بهترین گوشیه که پوز همه گوشی ها رو زده هر کی بد میگه از حسودی میگه طلا زده هواوی لا مصب طلا

jasigari

۱۳۹۵/۱۰/۱۲
آخه پردازنده کرین که در مقابل اسنپدراگون خیلی ضعیفه و این پردازتده روی هواوی میت اس بوده