خانهاخبار
منتظر یک نسخه کوچک‌تر از خانواده LG V20 باشید

منتظر یک نسخه کوچک‌تر از خانواده LG V20 باشید

شرکت الجی قصد دارد تا یک نسخه ۵.۲ اینچی و قدرتمند از گوشی V20 خود را روانه بازار کند.
۱۳۹۵/۸/۲۴

با توجه به اینکه تمام پرچمداران فعلی بازار موبایل، گوشی‌هایی با صفحه نمایش‌های بزرگ هستند، شرکت‌ها سعی می‌کنند تا رضایت مشتریانی که از اندازه‌های بزرگ رضایت ندارند را نیز جلب کنند. یکی از این شرکت‌ها، شرکت کره‌ای الجی است که قصد دارد حالا یک نسخه جمع و جورتر از پرچمدار فبلت خود یعنی LG V20 روانه بازار کند.

این گوشی قرار است در ابتدا به شکل قراردادی از طرف اپراتور NTT DoCoMo ژاپن در زمستان ۲۰۱۷ روانه بازار شود. احتمال این وجود دارد که الجی این گوشی را با نام LG V20S در بازارهای اروپایی و بعد از آن در بازارهای دیگر مناطق جهان نیز به فروش برساند. LG V20S اکثر مشخصات خود را از نسخه اصلی V20 وام گرفته است بجز صفحه نمایش کوچک‌تر و حافظه داخلی و باتری کمتر.

طراحی بدنه این گوشی مشابه LG V20 و با همان نمایشگر دوگانه خواهد بود با این تفاوت که نمایشگر اصلی تا اندازه ۵.۲ اینچ کوچک می‌شود. حافظه داخلی این گوشی ۳۲ گیگابایت و حافظه موقت آن ۴ گیگابایت است و پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۲۰ آن به آن نیرو می‌دهد. دوربین پشتی این گوشی از لنز ۱۶ مگاپیکسلی مشابه V20 بهره می‌برد و وظیفه تامین توان این گوشی را یک باتری ۲۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی برعهده دارد. این گوشی همچنین مانند V20‌بدنه‌ای ضدآب و گرد و غبار دارد.

image

هنوز از قیمت این گوشی خبری وجود ندارد و باید منتظر عرضه آن در زمستان به همراه سیستم عامل اندروید ۷ بمانیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

ابوالفضل

۱۳۹۵/۸/۲۴
با کارد موکت بری و ....بیاین رو گوشی بکشن شما انتظار داری سالم بمونه؟همه ی گوشیها رو نگاه کنید بد نیست.اسم اینا گوشیه واسه کاره نه با کارد و چکش و....بیفتن ب جون گوشی.

حامد

۱۳۹۵/۸/۲۴
v20 مورچه اش چیست که کله پاچه اش چه باشد .؟؟؟ تست خط و خش و مقاومت بنده رو پیشنهاد میدم (یوتوپ)نگاه کنید . خیلی اشغاله . آشغال حیف پول .

mario

۱۳۹۵/۸/۲۴
اینکه نسخه کوچکترش هم مشخصات یه پرچمدار رو داره!بنظرم چیز خوبی از آب در بیاد

mohammad

۱۳۹۵/۸/۲۴
مگه v20ضد ابه؟

IRAN

۱۳۹۵/۸/۲۴
تصاویر فاش شده از موتورولا دروید توربو 3 رو ببینید چقدر زیباست:
http://i-cdn.phonearena.com/images/article/84592-image/This-epic-Motorola-DROID-Turbo-3-concept-has-us-wishing-it-was-real.jpg
این هم یک تصویر دیگه:
http://itresan.com/wp-content/uploads/2016/11/Renders-of-the-Motorola-DROID-Turbo-3-appear-with-a-rear-facing-Hasselblad-camera۱.jpg
بنظز میرسه همانند موتو زد ؛ ماژولار باشه