خانهاخبار
بهترین ربات‌های تلگرام معرفی شدند

بهترین ربات‌های تلگرام معرفی شدند

پیام رسان تلگرام 5 ربات برتر این سرویس را، که محبوبیت زیادی میان کاربران دارند، معرفی کرده است. به توسعه دهندگان هر یک از این ربات‌ها 25 هزار دلار جایزه تعلق می‌گیرد.
۱۳۹۵/۸/۲۳

اوایل 2016 تلگرام برای ترغیب و تشویق توسعه دهندگان به ساخت ربات‌های خلاقانه جایزه‌ای به ارزش کلی 1 میلیون دلار تعیین کرد و قرار شد به هر یک از توسعه دهندگان ربات‌های برتر 25 هزار دلار جایزه داده شود.

حالا اولین سری برندگان جایزه BotPrize مشخص شده است. بر این اساس 5 ربات زیر در دسته‌های ویرایش عکس، کاربردی، سرگرمی، دوست‌یابی و مالی انتخاب شده‌اند که در مقایسه با سایر ربات‌ها محبوب‌تر و پراستفاده‌تر هستند.

image

 

@icon8bot به عنوان بهترین ربات در دسته ویرایش عکس معرفی شده است که همچون Prisma افکت‌های زیبایی به تصاویر شما اضافه می‌کند.

@integram_bot یک ربات کاربردی است که بیشتر به درد توسعه دهندگان می‌خورد و با آن می‌توانند از سرویس‌های Trello، Gitlab، Bitbucket و غیره در محیط چت استفاده نمایند.

@werewolfbot یکی از محبو‌ب‌ترین بازی‌ها در کشورهای جنوب شرق آسیاست که کاربران می‌توانند به صورت گروهی آن را بازی کنند.

@strangerbot به شما اجازه می‌دهد تا به صورت رندوم و ناشناس با شخص دیگری چت کنید و ارتباط داشته باشید. این ربات در منطقه جنوب اروپا بسیار محبوب است.

@octopocket_bot یک کیف پول هوشمند است که کاربران اروپایی می‌توانند با آن پول منتقل کنند. این ربات همچنین با خودپردازهای اسپانیا هم کار می‌کند.

شما از چه ربات‌هایی در تلگرام استفاده می‌کنید؟ بهترین آنها را به ما معرفی کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

amir hesam

۱۳۹۷/۴/۱۰
سلام بنده قبل از اینکه تلگراممو دیلت اکانت کنم یه ربات تغییر تگ و مشخصات موزیک رو داشتم که به یاد نمیارم‌ از کجا پیداش کرده بودم اگر کسی از دوستان داره این رباتو ممنون میشم لینکشو بفرسته هرچی میگردم پیداش نمیکنم ربات پس زمینه مشکی با لوگو سفید رنگ داشت

h.seyedi

۱۳۹۵/۸/۲۶
اصلاح شد

علیا

۱۳۹۵/۸/۲۴
رباتهای کاربردی زیادی هست. مثلا من از رباتهایی که مربوط به ادبیات هستند استفاده میکنم. مثل ربات واژه یاب که معنی لغات رو میگه یا ربات گنجور که میتونی شعر از شاعر مورد نظرت رو بگیری و ...
به هرحال در زمینه های دیگه هم حتما رباتهای خوبی هست

erfan0911

۱۳۹۵/۸/۲۴
یه ربات عالی پیدا کردم خیلی باحاله هر چی بنویسی صوتیش رو میگه و میفرسته برات الان گوشیم شارژ نداره خاموشه اسمش یادم نیس :]

آرش

۱۳۹۵/۸/۲۴
ممنون. خیلی مفید بود. فکر کنم روبات چت رو به اشتباه تایپ کردید. انتهای کلمه بجای بات نوشته شده بار