خانهاخبار
آپدیت نرم‌افزاری جدید برای رفع مشکلات Xperia X Performance

آپدیت نرم‌افزاری جدید برای رفع مشکلات Xperia X Performance

عملکرد شتاب‌سنج گوشی اکسپریا ایکس پرفورمنس با اختلالاتی روبرو بود که سونی با ارائه آپدیت OTA خیال کاربران را راحت کرده است.
۱۳۹۵/۸/۲۳

همان‌طور که می‌دانید سونی سری X را جانشین Z کرد؛ دستگاه‌هایی که تا اینجای کار، اگر منصفانه قضاوت کنیم، عملکرد خوبی داشته‌اند به جز Xperia X Performance. شتاب‌سنج این گوشی از همان ابتدای فروش برای بعضی کاربران مشکل‌ساز شد. وظیفه شتاب‌سنج تشخیص حرکات گوشی و زاویه چرخش است. خوشبختانه سونی این باگ را با ارائه آپدیتی کم‌حجم برطرف کرده است.

image

پیش از این‌که مشکل حل شود در صورتی که چرخش خودکار گوشی را فعال می‌کردید شتاب‌سنج گاهی اوقات از کار می‌افتاد. اگر گوشی در حالت عمودی متوقف می‌شد باز هم قابل تحمل بود، اما وضعیتی را تصور کنید که نمایشگر در حالت افقی گیر کرده و عملا استفاده از گجت را غیرممکن می‌کند. هنگام مواجه‌شدن با این معضل تنها راه حل ری‌استارت‌کردن گوشی و شروع مجدد کار آن بود که نمایشگر به صورت پیش‌فرض در حالت عمودی روشن شود!

image

خوشبختانه سونی چند هفته پیش به مشکل اکسپریا ایکس پرفورمنس اعتراف کرد و حالا برای نسخه‌های دو سیم‌کارت و تک‌سیم‌کارت، که به ترتیب با کدهای F8132 و F8131 شناخته می‌شوند، آپدیت‌هایی ارائه کرده است. نظر شما درباره این گوشی چیست؟ در صورتی که از این گجت استفاده می‌کنید آیا آپدیت مذکور را دریافت کرده‌اید؟ اصلا شما هم با این مشکل مواجه شده‌اید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

h4m1d

۱۳۹۵/۱۰/۱۱
محمد جان اتفاقا من هر وقت گوشی خریدم پرچمدار خریدم

h4m1d

۱۳۹۵/۱۰/۱۱
محمد جان خیلی ربط داره فکر کن این مشکل با یک آپدیت حل شده ولی مشکلی مثل آتش گرفتن نوت 7 کارش از آپدیت و این حرفا گذشته شرکت htc که میگید بی کیفیت هست با آپدیت نرم افزاری تونست جلوی داغ شدن htc one m9 بگیره ولی گوشی نوت 7 انقدر داغ میشد که دیگه کارش به آتش گرفتن میرسید

حسام

۱۳۹۵/۸/۲۳
قبلا سونی اریکسون داشتم ولی بعد از جدا شدن از اریکسون سونی دیگه ابهت و جذابیت سابق رو نداره...حیف که دیگه توان رقابت نداره...فروشش هم بسیار پایین تر از حد انتظاره

محمد

۱۳۹۵/۸/۲۳
چه ربطی به آپدیت سونی داشت الان بخندیم؟؟؟ شک دارم گوشی پرچمدار دستت گرفته باشی

محمد

۱۳۹۵/۸/۲۳
ای کاش مقاومت گوشیهاش راهم اپدیت میکرد