خانهاخبار
آیفون 7 یازده میلیونی با روکش طلای دونالد ترامپ!

آیفون 7 یازده میلیونی با روکش طلای دونالد ترامپ!

اگر شما هم تحت تاثیر اخبار مربوط به رئیس جمهور منتخب آمریکا قرار گرفته‌اید، بد نیست در ادامه مطلب به آیفون 7 نسخه مخصوص دونالد ترامپ نگاهی بیندازید…
۱۳۹۵/۸/۲۳

گویا اتفاقات و حاشیه‌های خبری رئیس جمهور منتخب آمریکا هنوز تمام نشده و همچنان در سر خط خبرها نام دونالد ترامپ رئیس جهمور جدید آمریکا به چشم می‌خورد! 

image

شرکت معروف CAVIAR، که در زمینه ساخت گجت‌های گران‌قیمت شهرت دارد، این بار اقدام به طراحی و ساخت نسخه سفارشی آیفون ۷ مشکی با روکش طلا در پشت بدنه کرده است که جلوه‌ای زیبا به این گوشی می‌بخشد و البته وزن آن را به طور چشمگیر و تا حدودی ضخامت آن را افزایش می‌دهد. روی این روکش طلا تصویر حکاکی‌شده چهره دونالد ترامپ را همراه با نام کامل این شخص (Donald John Trump) می‌بینیم و در بخش پایین‌تر شعار «Make America Great Again» به معنای «بیایید بار دیگر آمریکای بزرگ را بسازیم» درج شده است. 

قیمت نهایی این آیفون سفارشی حدود ۳۱۰۰ دلار آمریکا معادل ۱۱ میلیون تومان است و باید منتظر ماند و دید مورد استقبال قرار خواهد گرفت یا خیر؛ هرچند محصول جذابی به نظر نمی‌رسد.

image

شرکت CAVIAR پیش از این اقدام به ساخت مدل‌های سفارشی اپل واچ نیز کرده بود و ۳ مدل مخصوص طرفداران رئیس جمهور روسیه (ولادیمیر پوتین) را در اختیار خریداران قرار داده بود که قیمت آنها از ۲۸۰۰ تا ۳۱۱۵ دلار بود. با طراحی و ظاهر زیبا و قدرتمند بودن شخص پوتین (به دلیل داشتن شخصیت و کاریزمای بالای پوتین از وی با عنوان مرد آلفا نیز یاد شده است) حین به دست انداختن این ساعت گران‌قیمت حس بسیار خوبی تجربه خواهید کرد. 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (22 نظر)

bab

۱۳۹۵/۱۱/۴
به بین به کجا رسیدیم خوشون برای خودشون کامنت میزارن

amir

۱۳۹۵/۹/۲۵
منگل مگه خوده اپل اومده اینو ساخته!!این شرکت کلا گوشي های پرطرفدارو سفارشي تولید ميکنه!مث شرکت هایی که ماشيناي معروفو تيونينگ و اسپرت میکنن!فکر کردی اونجام ايرانه برای خودشيريني و چاپلوسی همه کار ککاريا بعدا انتخابات کسایی که از کانديداي بازنده حمايت کردنو خفه کننو از کار بيکار کنن!نخیر اونجا ازاديه!کسی از کسی ترسي نداره

سیمون

۱۳۹۵/۹/۱۲
ما عادت داریم سریع برای هر موضوعی تحلیل‌های بی‌پشتوانه و به اصطلاح آب‌دوغ‌خیاری ارائه بدیم. این قضیه هیچ ربطی به کمپانی اپل نداره و طراحی و اجرا کلا" کار یک شرکت دیگه‌ست.

مهران

۱۳۹۵/۸/۲۶
ترتمپ مخالف اپل و كلا تكنولوژيه كم سواد
اين كمپانى هم برا اين كه آيفون لوكس تره و محبوبيت بالايى داره و احتمال فروشش بيشتره ازش استفاده كرده وگرنه از هر مدل ديگه اى ميشد استفاده كرد

Na

۱۳۹۵/۸/۲۵
بهترین و جالب ترین پستی بود که تا الان تو جی اس ام دیدم
لایک?