خانهاخبار
منتظر 51 ایموجی جدید در یونیکد 10 باشید

منتظر 51 ایموجی جدید در یونیکد 10 باشید

استفاده از ایموجی‌ها یا شکلک‌ها روز به روز در حال افزایش است و کنسرسیوم یونیکد، که وظیفه پشتیبانی از آن‌ها را بر عهده دارد، سعی می‌کند خود را با نیاز مخاطبان به‌روز نگه دارد. این کنسرسیوم در سال ۲۰۱۷ قرار است ۵۱ شکلک جدید را به استاندارد یونیکد ۱۰ اضافه کند.
۱۳۹۵/۸/۲۳

با رواج تلفن‌های هوشمند و پشتیبانی آن‌ها از شکلک‌ها در پیام‌رسان‌های خود، استفاده از این شکلک‌ها نیز روز به روز بیشتر می‌شود. کنسرسیوم یونیکد نیز، که وظیفه پشتیبانی از این شکلک‌ها و استاندارد یونیکد را برعهده دارد، سعی می‌کند با توجه به این اسقبال گسترده، نیازهای کاربران را پاسخ بدهد و خود را به‌روز نگه دارد. به همین دلیل و برای انعکاس بیشتر احساسات کاربران از طریق شکلک این کنسرسیوم اعلام کرد که در استاندارد یونیکد ۱۰ که در سال ۲۰۱۷ منتشر می‌شود ۵۱ شکلک جدید از جمله مرد ریش‌دار، زن محجبه، گورخر، خون‌آشام و میلک‌شیک اضافه خواهد شد.

image

در کنار شکلک‌های جدید این سازمان قصد دارد شکلک‌هایی بدون جنسیت مشخص برای سنین مختلف کودکی، میانسالی و کهنسالی به مجموعه خود اضافه کند. از دیگر موارد اضافه شده که تا به حال تایید شده‌اند می‌توان به زرافه، سفینه فضایی، دایناسور، نارگیل، یوگا، دست‌کش، جوراب و همچنین قلب با رنگ نارنجی اشاره کرد.

شما می‌توانید از این لینک لیست تمام ۵۱ شکلک پیشنهادی را که قرار است در یونیکد ۱۰ مورد استفاده قرار بگیرند ببیند.

البته به این زودی قرار نیست این شکلک‌ها را از نزدیک ببینید یا استفاده کنید. این لیست آخرین نامزدها برای اضافه شدن به شکلک‌ها هستند و ممکن است نیاز به بازبینی نهایی و اصلاح ظاهر داشته باشند. بعد از تایید نهایی، مدتی زمان می‌برد تا سازندگان برنامه‌ها و همچنین سیستم عامل‌ها، این استاندارد را پیاده‌سازی کنند. شاید در آی‌اواس ۱۱ و اندروید ۸ بتوانیم آن‌ها را به شکل سیستمی استفاده کنیم.

شما چقدر از شکلک‌ها استفاده می‌کنید و به آن‌ها علاقه دارید؟ آیا اضافه کردن این تعداد شکلک و پیچیده کردن فرایند انتخاب از بین آن‌ها را کار درستی می‌دانید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Milad

۱۳۹۵/۸/۲۳
سلام ببخشید این ایموجی ها برای گوشی های میان رده ی سامسونگ هم هستند؟