خانهاخبار
انفجار آیفون 7 پلاس پس از زمین خوردن

انفجار آیفون 7 پلاس پس از زمین خوردن

بار دیگر انفجار آیفون در چین خبرساز شده است؛ انفجاری که ناشی از مشکل پیش‌آمده برای باتری گوشی است.
۱۳۹۵/۸/۲۲
image

باتری‌های لیتیوم یونی وقتی آسیب می‌بینند خطرناک می‌شوند، متورم می‌شوند و ممکن است منفجر شوند. گزارش شده در چین، آیفون فردی از دستش رها شده و روی زمین افتاده، به همین خاطر متورم شده و پس از آن منفجر شده است.

طبق گزارش، این آیفون 7 پلاس حدود یک ماه پیش خریداری شده است. دارنده آیفون منفجرشده گفته است که این گوشی به طور تصادفی از دستش رها شده و پس از افتادن روی زمین شروع به دود کردن و لرزش کرده است و پس از آن نیز متورم شده و بلافاصله منفجر شده است.

همان طور که در عکس دیده می‌شود، تورم و انفجار آیفون شدید بوده، طوری که کامل خم شده و نمایشگر از بدنه جدا شده است. اپل در این مورد چیزی نگفته است، اما می‌دانیم این اولین بار نیست که آیفون 7 منفجر می‌شود. چند ماه پیش نیز خبر انفجار آیفون دیگری شنیده شد، اما این بار افتادن آیفون روی زمین ممکن است آسیب زیادی به آن وارد کرده باشد و به همین دلیل دستگاه منفجر شده باشد.

نمی‌توان در مورد این اتفاق اظهار نظر قطعی کرد و ممکن است باتری از قبل آسیب دیده باشد. آیفون‌های افراد بسیاری هر روز از دستشان رها می‌شود و به زمین می‌افتد، اما هیچ کدام منفجر نمی‌شود. شاید هم باتری این دستگاه از ابتدا مشکلی داشته است.

شما چطور فکر می‌کنید؟ آیا مشکل باتری گریبان آیفون‌های اپل را گرفته است؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (88 نظر)

Arash

۱۳۹۶/۱/۳
سلام
امن ترین که black bry هست
بعدشم اینجا درمورد ایفونه نه ال جی

خانجاني

۱۳۹۵/۱۱/۱۷
سلام چرا الكي حرف ميزنيد من اين گوشي و دارم بسيار راضي هستم به خدا اين گوشي اصلا قابل مقايسه با سامسونگ و گوشي هاي ديگه نيست ارزش پولي و كه ميپردازي و داره

az0965

۱۳۹۵/۱۰/۱۶
خیلی ایفون گرونه واس چی میخای ایفون بخری ؟ بجاش میتونی اس7 ایج بخری بهترین گوشی در قیمت خودش و بعلاوه یک لپ تاپ بخری در حالی که ایفون بخری ضرر می کنی

یاشار

۱۳۹۵/۱۰/۱۱
امن ترین موبایل دنیا ال جی الهیییییییی???❤??

مهلا

۱۳۹۵/۱۰/۱۱
من همین امروز میخوام برم plus7بگیرم موندم الان بااین نظرات شما چیکار کنم,اب قند لطفا.... یکی یه دلیل قانع کننده بگه خواهشا....؟