خانهاخبار
آیا گلکسی S8 و S8 Edge هردو نمایشگر خمیده دارند؟

آیا گلکسی S8 و S8 Edge هردو نمایشگر خمیده دارند؟

هر روز به تاریخ معرفی گلکسی اس8 و اس8اج نزدیک‌تر می‌شویم و طبعا اخبار بیشتری از این دو منتشر می‌شود. اوان بلس مدیر ای‌وی‌لیکس ادعا می‌کند که پرچمداران 2017 سامسونگ هردو نمایشگر اج دارند!
۱۳۹۵/۸/۲۲

طبق روندی که سامسونگ با معرفی گلکسی اس6 پیش گرفت سالانه دو پرچمدار از این کمپانی با نام‌های اس و اس‌اج عرضه می‌شود. همان‌طور که انتظار می‌رفت اس8 هم در دو نسخه تولید می‌شود اما نکته مهم این است که ظاهرا هر دو گوشی نمایشگر خمیده دارند. اگر شایعات درست باشند بدین معنی است که سامسونگ رسما با نمایشگرهای تخت خداحافظی کرده است. برای بررسی دقیق‌تر ابعاد ماجرا با جی‌اس‌ام همراه باشید.

image

پیش از مطالعه ادامه خبر بهتر است این موضوع را بدانید که شماره مدل گلکسی اس6 و اس6اج به ترتیب SM-G920 و SM-G925 بوده؛ به همین ترتیب اس7 و اس7اج هم شماره‌های SM-G930 و SM-G935 را به خود اختصاص داده‌اند. طبق این روند پرچمداران بعدی سامسونگ طبعا باید شماره مدل SM-G940 و SM-G945 داشته باشند اما این‌گونه نیست!

image

اوان بلس مدیر اکانت @evLeak در توییتر می‌گوید اس8 و اس8اج شماره مدل SM-G950 و SM-G955 را به خود اختصاص داده‌اند که نوید یک تغییر اساسی را در پرچمداران سامسونگ می‌دهد. در این میان گوشی دیگری نیز با شماره مدل SM-N950 به چشم می‌خورد که بی‌شک گلکسی نوت 2017 است. جالب است بدانید گلکسی نوت‌های پیشین هم کد‌های N920 و N930 داشته‌اند که وجود N950 در این روند اندکی غیرطبیعی است.

image

پیش از این صحبت‌هایی درباره حذف سری نوت مطرح شده بود و تا اینجای کار هنوز هیچ خبری درباره جزئیات و مشخصات نوت 2017 منتشر نشده است. نظر شما درباره پرچمداران سامسونگ چیست؟ آیا پس از سر و صدایی که نوت7 به پا کرد هنوز هم تمایلی به خرید محصولات این کمپانی دارید؟ آیا با حذف نمایشگر‌های معمولی و جایگزینی نمایشگرهای اج موافق هستید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

بهزاد

۱۳۹۵/۱۲/۲
من s7edge دارم.اج این گوشی فایده‌ای که ندارد هیچ دردسرهای زیادی دارد.از جمله گرفتن اون در دست بصورت طولی باعث بی‌ثباتی آن بدلیل برخورد مرتب دست به کناره‌ها میشود.بهتر است سامسونگ دو نوع تخت و دارای انحناء رو تولید کنه.من که در آینده نمیخواهم نوع خمیده را بخرم.

saeed

۱۳۹۵/۹/۱۲
ال جی هم با داشتن دوربین قوی با تنظیمات دستی ای که داره جزو بهترین هاست

محمد

۱۳۹۵/۹/۱۲
سامسونگ باس به حرفا گوش نده و‌نوتش رو متوقف نکنه سام همیشه یه غول بوده و خواهد بود و همیشه رقابت با اپل جذاب و دیدنیه چون تکنولوژی سریع تر پیشرفت میکنه ولی سام خلاقیتش بیشتر بوده s8هم که عالی به نظر میرسه

امیرعلی?

۱۳۹۵/۹/۱۰
یا خدا عجب چیزی این اس۸
بی رقیب ترین گوشی ۲۰۱۷
دقیق مثل اس۷ایج

sink

۱۳۹۵/۸/۲۴
قابل توجهت سامی خودش الان رو فرشه با نوت . هر وقت اومد ، دو ماه گذشت ، نترکید ، بعد ثانیه شمارت رو روشن کن :/