خانهاخبار
نینتندو مدل جدیدی از کنسول خاطره‌انگیز و قدیمی خود را وارد بازار کرد

نینتندو مدل جدیدی از کنسول خاطره‌انگیز و قدیمی خود را وارد بازار کرد

اگرچه کنسول‌های بازی امروزه قدرت سخت‌افزاری بالایی دارند و بازی‌های بسیار باکیفیتی اجرا می‌کنند، همچنان نسل قدیمی کنسول‌ها با بازی‌های دو بعدی و ۸ بیتی از خاطر بسیاری از افراد نرفته‌اند. در همین راستا نینتندو مدل جدیدی از کنسول قدیمی خود را وارد بازار کرده که از قضا با استقبال زیادی مواجه شده و در ساعات اولیه فروش همه موجودی آن به اتمام رسیده است.
۱۳۹۵/۸/۲۲

بخشی از خاطره‌انگیزترین تفریحات بچه‌های دهه ۶۰ کنسول‌های بازی نظیر آتاری، نینتندو و سگا بودند که در آن زمان محبوبیت بسیار زیادی داشتند. اگر شما نیز دوران کودکی خود را با یکی از این دستگاه‌ها سپری کرده باشید حتما می‌توانید تصویر آن بازی‌ها را همراه با موسیقی عجیب و غریبشان در ذهن خود مرور کنید.

حالا نینتندو دوباره مدلی از کنسول قدیمی خود را با نام NES Classic طراحی کرده و به بازار فرستاده که با استقبال بسیاری نیز مواجه شده است. این کنسول شامل ۳۰ بازی پرطرفدار نینتندو است که به‌صورت پیش‌فرض روی دستگاه نصب شده‌اند. بازی‌هایی نظیر Super Mario ،PAC-MAN و... که هنوز از جذابیت بالایی برخوردارند. در جعبه آن یک کنترلر، آداپتور برق و یک کابل HDMI قرار گرفته است. امکان قراردادن کارتریج‌های بازی درون آن وجود ندارد و جالب اینکه این کنسول می‌تواند بازی‌ها را در رزولوشن فول اچ‌دی روی تلویزیون‌های امروزی نمایش دهد.

image

کنسول NES Classic در فروشگاه‌های آنلاین مانند آمازون و بست بای و همچنین فروشگاه‌های Target و Walmart در امریکا با قیمت ۶۰ دلار به‌فروش می‌رسد. البته اگر به این فروشگاه‌ها دسترسی دارید باید بگوییم متاسفانه در حال حاضر تمام موجودی این کنسول تمام شده و برای تهیه آن باید فعلا صبر کنید. البته دیده شده افرادی که موفق به خرید آن شده‌اند کنسول را در بازار سیاه و سایت‌هایی مانند ebay با قیمت بسیار بالاتری می‌فروشند.

در صورتی که NES Classic نینتندو در بازار ایران یافت شود آیا حاضر به خرید آن هستید؟ کدام یک از بازی‌های قدیمی نینتندو هنوز برای شما جذاب و هیجان‌انگیز است؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

nintendo

۱۳۹۶/۴/۱۶
من حتما میخرم همه بازیهاش قشنگ بود.یک قدیمی مدل 8000 کرم قرمزش رو دارم متاسفانه یک دستش خراب هست و تفنگشم خراب شده اما یک دستش سالم اون یکی هم کمی کار میکند و سه تا کارتریج بازی rq-168 و vt-4030 و یک 7in1 یادش بخیر .

h4m1d

۱۳۹۵/۸/۲۳
شبیه ساز مثل خودش کیف نمیده لذت بازی با خود کنسول بیشتره

h4m1d

۱۳۹۵/۸/۲۳
خیلی کیف میده یجورایی کلی خاطره با این بازی ها داریم ولی موقتی کیف میده باهاشون بازی کنی دوباره برمیگردیم به گیم های جدید

فرجاد

۱۳۹۵/۸/۲۳
سلام
اگه فوتبال 96 سگا رو داشت میخریدم یادش بخیر داور رو خاموش میکردیم
تکل میزدیم به دروازبان خطا خخخخخخخخخخخخ میزدیم تو گل یادش بخیر دورانی که گذشت!!!!

جعفر

۱۳۹۵/۸/۲۳
حالا این چه کاریه ، وقتی شبیه سازش است چرا باید پول برای این داد