خانهاخبار
معرفی 4 اپلیکیشن برتر ویرایش ویدیو در اندروید

معرفی 4 اپلیکیشن برتر ویرایش ویدیو در اندروید

در این مطلب سعی می‌کنیم تا ۴ برنامه از بهترین ابزارهای ویرایش ویدیو در اندروید را برای ساخت ویدیوهایی جذاب و شگفت‌انگیز به شما معرفی کنیم.
۱۳۹۵/۸/۲۲

با قدرتمند‌تر شدن دستگاه‌های همراه و بالا رفتن سرعت پردازش آن‌ها، کم‌کم ابزارهای سنگین‌تر و پیچیده‌تر مانند ابزارهای ویرایش و مونتاژ ویدیو جای خود را در موبایل پیدا می‌کنند. ابزارهایی برای چسباندن چندین عکس به یکدیگر و ساختن کلیپ، برش زدن از ویدیوهایی که توسط دوربین گرفته‌اید، افکت‌گذاری ویرایش تصاویر ویدیو. اما این سهولت برای ویرایش تصاویر ویدیویی باعث شده است تا مارکت‌های نرم‌افزاری دارای بیشمار ابزار ویرایشگر ویدیو بشوند. این اشباع شدن بازار کار کاربران را برای انتخاب سخت می‌کند. در این مطلب سعی می‌کنیم تا ۴ برنامه از بهترین ابزارهای ویرایش ویدیو در اندروید را به شما معرفی کنیم.

WeVideo Video Editor

برنامه WeVideo یکی از قدرتمند‌ترین برنامه‌ها برای ویرایش ویدیو است که رابط کاربری بسیار ساده‌ای نیز دارد. همچنین این برنامه امکانات مختلفی را به شما می‌دهد تا بتوانید به راحتی ویدیوهای خود را در شبکه‌های اجتماعی مثل یوتیوب، فیس‌بوک، توییتر یا اینستاگرام منتشر کنید. به راحتی می‌توانید پوسته، فیلتر، افکت، استیکر، موزیک و یا حتی تک‌گویی‌های خود را بر روی ویدیو قرار بدهید. به صورت پیش‌فرض این برنامه بیش از ۳۰ افکت و پوسته متفاوت برای اعمال بر روی ویدیوهای شما دارد و با ترکیب این افکت‌ها و موسیقی و افکت‌های جابجایی صحنه می‌توانید به راحتی ویدیوهای جذاب بسازید. جالب است بدانید که بیش از ۵ هزار مدرسه در دنیا از دانش‌آموزان خود می‌خواهند از این برنامه برای ساخت ویدیوهایی از خاطرات خود استفاده کنند.

image

 

image

 

Quik Video Editor

برنامه Quik به راحتی چند بار لمس کردن صفحه برای شما ویدیوهای شگفت انگیز می‌سازد. کافی است بعد از باز کردن برنامه عکس‌ها یا ویدیو‌های مورد علاقه خود را از گالری، گوگل فوتوز، فیس‌بوک یا ... انتخاب کنید و این برنامه با تحلیل آن‌ها، خود یک ویدیوی زیبا به همراه افکت‌ها، حرکات و موزیک پس‌زمینه متناسب می‌سازد. البته این قسمت ساده و خودکار این برنامه است و دست شما برای هرگونه شخصی‌سازی‌ای باز است. می‌توانید تا حداکثر ۷۵ کلیپ یا عکس را با همدیگر ترکیب کنید و با استفاده از ۲۵ پوسته آماده، ۸۰ موزیک رایگان و دیگر ابزارها یک ویدیوی شگفت انگیز ساخته و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

image

 

image

 

Magisto Video Editor & Maker

برنامه Magisto Video Editor به شما اجازه می‌دهد به راحتی ویدیوهای خلاقانه و زیبا بسازید بدون اینکه پیش از این سابقه این کار را داشته باشید. این برنامه در سه مرحله تصاویر و ویدیو‌های اولیه را از شما می‌گیرد، افکت و تنظیمات بر روی آن‌ها اعمال می‌کند و بعد با اضافه کردن یک موسیقی یک ویدیوی زیبا از داستان شما می‌سازد. این برنامه به لرزشگر ویدیو و تشخیص چهره نیز مجهز است و هنگام ویرایش کردن ویدیوها آن‌ها را در حد ممکن بازسازی و اصلاح می‌کند. با استفاده از این برنامه می‌توانید با اعمال تنظیمات شخصی یک ویدیو بسازید یا اینکه از آن بخواهید خود به شکل خودکار این کار را انجام داده و شما را غافلگیر کند.

image

 

image

 

KineMaster Pro Video Editor

برنامه KineMaster قدرت بسیار بالایی در استفاده از لایه‌های مختلف برای ساخت کلیپ دارد. می‌توانید از لایه‌های چندگانه برای ترکیب چند ویدیو، عکس و یا حتی چند موزیک به شکل همزمان استفاده کنید و با برش و چسباندن آن‌ها با هم یک ویدیوی جذاب سازید. کنترل شما برای ویرایش هر لایه کاملا باز است. می‌توانید نور و رنگ ویدیوها را تغییر بدهید، بر روی آن‌ها افکت‌های جابجایی ۳ بعدی اعمال کنید، به آن‌ها زیرنویس اضافه کرده یا حتی با دست خط خود بر روی آن‌ها یادداشت بگذارید. این ویژگی‌ها و بهینه‌سازی بالای این ابزار آن را تبدیل به یکی از بهترین برنامه‌های ویرایش ویدیو در اندروید می‌کند.

image

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

سعادت

۱۳۹۵/۸/۲۳
این برنامه ها در گوگل استور کلا 10 میلیون دانلود داشتن... در حالیکه برنامه videoshow در گوگل استور بیش از 50 میلیون دانلود داشته...
در ضمن سه تا ازین چهار برنامه رو وقتی میخوای دانلود کنی مینویسه : شرمنده این برنامه برای کشور شما ارائه نشده :)) ...

hh361

۱۳۹۵/۸/۲۳
کین مستر از همه بهتر
kine master pro

kouroshbozorg

۱۳۹۵/۸/۲۲
آقای اسکندری دمت گرم، خیلی مطلب بسیار با حالی بود.
دوتا مرسی داره.

amin

۱۳۹۵/۸/۲۲
ممنون از راهنمایی خوبتون