خانهاخبار
رابط کاربری گلکسی اس 7 در اندروید نوقا چگونه است؟

رابط کاربری گلکسی اس 7 در اندروید نوقا چگونه است؟

چند روز دیگر آپدیت اندروید نوقا برای Galaxy S7 و Galaxy S7 edge عرضه می‌شود. کاربرانی که در پروژه بتای این به‌روزرسانی شرکت کرده‌اند، اسکرین‌شات‌هایی از اندروید 7 با چاشنی تاچ‌ویز سامسونگ منتشر کرده‌اند که در ادامه آن‌ها را مشاهده می‌کنید.
۱۳۹۵/۸/۲۱

اندروید نوقا اولین‌بار در کنفرانس Google I/O معرفی شد. کمپانی‌های مختلف در حال آماده‌سازی این نسخه برای پرچمداران و گوشی‌های بالارده خود هستند که به کمی زمان احتیاج دارد. با توجه به این‌که کمتر از یک‌درصد دستگاه‌های اندرویدی آخرین آپدیت نرم‌افزاری را دریافت کرده‌اند، عرضه آن برای گلکسی اس7 و اس7اج می‌تواند تحولی اساسی در آمار توزیع اندروید ۷ ایجاد کند.

image

چند روز پیش نسخه بتای نوقا برای کاربرانی که پرچمداران سامسونگ را خریده‌اند و در انگلستان یا کره‌جنوبی زندگی می‌کنند عرضه شد. امروز نیز کارشناسان وب‌سایت Sam Mobile به آخرین نسخه اندروید برای گلکسی اس7 دسترسی پیدا کرده‌اند که اسکرین‌شات‌های آن را در ادامه مشاهده می‌کنید. در این نسخه قابلیت‌هایی نظیر فونت جدید، فیلتر رنگ آبی برای خوانایی در شب، شخصی‌سازی قدرت پردازشی دستگاه و انیمیشن‌های جدید به رابط کاربری اس7 و اس7اج افزوده شده است.

نظر شما درباره این آپدیت چیست؟ آیا شما هم از پرچمداران سامسونگ استفاده می‌کنید؟ آیا از رابط کاربری اختصاصی این برند راضی هستید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (64 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۱۲/۱۵
اگه install now رو بزنی همون لحظه نصب میکنه
اگه install overnight رو بزنی هر زمانی از نیمه شب رو که براش مشخص کنی، اون وقت نصبش میکنه.

علی محمد

۱۳۹۵/۱۲/۱۱
با سلام
من اس ۷ دارم.وقتب از طریق خود گوشی آپدیت رو دانلود میکنم برای نصب روی کدوم گزینه باید بزنم؟
Install now یا Install overnight؟
اینا چه فرقی باهم داره
ممنون میشم راهنمایی کنید

امیرعلی?

۱۳۹۵/۹/۱۰
من خودمs7edgeدارم بیاد ععععجب چیزی میشه ایول سامسونگ

محمد فاروق

۱۳۹۵/۹/۸
سلام دوستان
آیا قسمت پوشه امن نوت ۷
تو آپدیت جدید برای s7 میاد

اشکان

۱۳۹۵/۹/۴
من همین گوشیو دارم و تا الان با این مشکل برخورد نکردم ، برای اولین باریه که همچین ایرادی براش می‌بینم ، شاید فایل دیتا رو به خوبی نمی‌ریزی که در این صورت بعضی بازی ها این ارور رو میدن و طبیعیه