خانهاخبار
به‌روزرسانی بخش استوری اینستاگرام با ویژگی‌های جدید

به‌روزرسانی بخش استوری اینستاگرام با ویژگی‌های جدید

یکی از بخش‌هایی که اخیرا به اینستاگرام اضافه شده، استوری است. شما در استوری می‌توانید عکس‌ها و ویدئوهای کوتاه خود را قرار دهید و دنبال‌کنندگان شما به مدت ۲۴ ساعت زمان دارند که محتوای به اشتراک گذاشته شما را ببینند. این محتوا بعد از ۲۴ ساعت به طور خودکار حذف می‌شود. حالا اینستاگرام امکانات جدیدی به بخش استوری خود افزوده است.
۱۳۹۵/۸/۲۰

از امروز کاربران اینستاگرام می‌توانند دوستان خود را در استوری اینستاگرام منشن کنند. این بدین معنی است که اگر شما یک عکس یا ویدئو از دوستتان در استوری قرار داده‌اید، می‌توانید روی آن عکس یا ویدئو دوستتان را تگ کنید تا دیگران با دوست شما آشنا شوند. در نهایت دوست شما نیز از اینکه از تصویر وی در استوری‌های خود استفاده کرده‌اید باخبر خواهد شد. برای منشن کردن کافی‌ است هنگام اشتراک گذاری عکس یا ویدئوی خود روی آن کاراکتر @ را تایپ کنید و اسم دوستتان را از بین لیست دنبال‌شوندگان انتخاب کنید.

image

اما دیگر امکان اضافه شده به استوری اینستاگرام بومرنگ است. بومرنگ از اپلیکیشن‌های مجموعه اینستاگرام است که به شما کمک می‌کند یک ویدئو را به صورت متوالی برای دوستانتان پخش کنید. درواقع شما صحنه‌ای دو ثانیه‌ای ضبط می‌کنید و این ۲ ثانیه چندین بار پشت سر هم و بدون وقفه تکرار می‌شود. مسلما خلاقیت کاربر موجب خواهد شد که ویدئوهای جذاب و خنده‌داری با این ویژگی ساخته شود. حالا اینستاگرام ویژگی فیلمبرداری بومرنگ یا تکرارشونده را به استوری اینستاگرام آورده است.

ویژگی سومی که به بخش استوری اینستاگرام اضافه شده دکمه See More یا دیدن بیشتر است. شاید شما از یک استوری خوشتان بیاید و دوست داشته باشید استوری‌های مرتبط با آن را ببینید. در حال حاضر اکانت‌های وریفای‌شده اینستاگرام این قابلیت را دارند که شما را به ویدئوهای بیشتر در ارتباط با استوری به اشتراک گذاشته هدایت کنند.

اینستاگرام نشان داده که با به‌روزرسانی‌های اخیر سعی می‌کند کاربران این شبکه اجتماعی را افزایش دهد و نمی‌خواهد کاربران فعلی خود را از دست دهد. اگر شما هم از اینستاگرام استفاده می‌کنید، جی‌اس‌ام (به نشانی GSMwebsite@) را در آنجا نیز دنبال کنید. نظر شما درباره ویژگی‌های جدید اینستاگرام چیست؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

الهام

۱۳۹۵/۱۰/۷
با سلام. تو نسخه های قبلی استوریا باز میشدالان دو باره اپدیت میكنم استوری هارو باز نمیكنه چیكار كنم??