خانهاخبار
تمام گوشی‌های لنوو با برند Moto به بازار می‌آیند

تمام گوشی‌های لنوو با برند Moto به بازار می‌آیند

لنوو قصد دارد در آینده تمام گوشی‌های هوشمند خود را با برند موتو به بازار بفرستد، با این امید که فروش گوشی‌های هوشمندش افزایش یابد.
۱۳۹۵/۸/۱۹

برند معتبر موتورولا چند سالی است بین شرکت‌های مختلف دست به دست می‌چرخد. بخش موبایل موتورولا هم اکنون در مالکیت برند چینی لنوو قرار دارد، اما از نام باسابقه آن تنها Moto باقی مانده است.

چند ماه پیش لنوو تصمیم گرفت گوشی‌های تراز اول خود را با برند Moto به بازار بفرستد و برای گوشی‌های ارزان قیمتش برند Lenovo را استفاده کند. یک منبع چینی ادعا کرده است لنوو می‌خواهد در آینده نزدیک نام خود را از روی گوشی‌های هوشمندش بردارد و تمامی آنها را با برند Moto راهی بازار کند.

image

گفته می‌شود این تصمیم به دلیل کاهش فروش سالانه گوشی‌های هوشمند لنوو و موتو گرفته شده که در مقایسه با سال گذشته 2 میلیارد دلار کم شده است. البته تجارت کامپیوترها و لپ‌تاپ‌های لنوو همچنان سود‌ده است و حدود 70 درصد از درآمد سالانه این شرکت را تامین می‌کند.

علاوه بر تغییراتی که قرار است در نام گوشی‌های هوشمند لنوو رخ دهد، سمت بعضی از مدیران اجرایی شرکت نیز عوض خواهد شد. باید دید با این تغییر نام فروش گوشی‌های لنوو افزایش خواهد یافت یا خیر.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

فرزاد

۱۳۹۵/۸/۲۰
شرکت لنوو در زمینه کامپوتر همیشه حرفهایی واسه گفتن داشته و اگه اشتباه نکنم تو دنیا از این لحاظ اول بوده.
تو این سیاستی که پیش گرفته به نظر من کار درستی رو انجام داده.اگه بخوایم به لیست بلند بالای شرکتهای چینی که گوشی ساز هستن یه نگاهی بندازیم و فاکتور خرید ما گوشی چینی باشه ((حداقل تو اسم و برند))میبینیم که گزینه های خیلی زیادی وجود دارن.
اما وقتی پای اسم یک شرکت سازنده بزرگ موبایل حتی با پیشینه کم درمیان باشه انتخاب راحتتر میشه.پس بنابراین شرکت لنوو اگه بخواد ارم و پیشوند نام موتورولا رو تو پرچمداران و مدلهای بالاتر استفاده کنه،سیاستش در زمینه فروش تغییر میکنه و به نفعش میشه.

بهداد

۱۳۹۵/۸/۲۰
با این حساب شرکت موتورولایی دیگه وجود نداره . فقط اسمشه . اون از بلک بری اینم از موتورولا که هر جفتشون واسه چینیا شد.

شهروز

۱۳۹۵/۸/۲۰
موتورولا عالی هستش هر کسی میگه موتورولا خوبی راس مثبت بده همتون رای بدی

sink

۱۳۹۵/۸/۱۹
این دیگه تقلبه :| موتورولا رو خریدی چیزی بهت نگفتم :| ولی این دیگه نامردیه :| مسئولین رسیدگی کنن
مرسی اه :/

reza.mllt

۱۳۹۵/۸/۱۹
برام جالب بود لنوو ،موتورولا را میخره بعد دوباره روی گوشیهاش میزنه لنوو، خوب که چی ...!!!
همین کارو باید از روز اول انجام میداد ،اسم موتورولا اصیل و بزرگه همه قبولش دارند حتی الان که در اختیار لنووء