خانهاخبار
پشتیبانی از تصاویر متحرک GIF به Whatsapp اضافه شد

پشتیبانی از تصاویر متحرک GIF به Whatsapp اضافه شد

واتساپ بالاخره امکان اشتراک‌گذاری فایل‌های گیف را برای کاربران فراهم کرد؛ ویژگی محبوبی که فعلا تنها در دسترس کاربران نسخه iOS این اپلیکیشن است.
۱۳۹۵/۸/۱۹

اپلیکیشن محبوب پیام‌رسان واتس اپ بدون سروصدا پشتیبانی از فایل‌های GIF را به نسخه iOS خود اضافه کرد و احتمالا این قابلیت به‌زودی به نسخه اندروید نیز اضافه می‌شود. علاوه بر این، ویژگی دیگری با نام موتور جستجوی GIF وجود دارد که ویدئوهای 6 ثانیه‌ای و Live Photos را به عکس‌های انیمیشنی تبدیل می‌کند.

علاوه بر این، می‌توان به فایل‌های GIF عکس و ایموجی اضافه کرد، قبل از اینکه آنها را به اشتراک گذاشت. اما ویژگی دیگری که احتمالا به مذاق بسیاری خوش می‌آید امکان اضافه کردن این فایل‌ها به بخش علاقه‌مندی‌هاست تا خیلی سریع و راحت بتوان به آنها دسترسی پیدا کرد.

مدت‌هاست همه منتظر پشتیبانی از فایل های GIF در واتساپ هستند و به همین خاطر از جایگزین‌هایی مثل iMessage اپل استفاده می‌کنند؛ اپلیکیشنی که به صورت پیش‌فرض به موتور جستجوی GIF مجهز است و از اپلیکیشن‌های سوم شخص اشتراک‌گذاری GIF همچون Tumblr و GIF Keyboard استفاده می‌کند.

واتساپ اخیرا اشتراک‌گذاری عکس‌ها با شخصی‌سازی‌هایی مثل اضافه کردن متن، نقاشی یا ایموجی را اضافه کرده است و اکنون با پشتیبانی از GIF، بر قابلیت های اشتراک‌گذاری خود تاکید بیشتری می‌کند تا افراد بیشتری به استفاده از این پیام‌رسان تشویق شوند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۸/۱۹
بله دقیقا ... چند هفته ست روی نسخه اندروید وجود داره اما داداچ را اشتباه کردی ! نویسنده خانم فانی هست ?

صالح

۱۳۹۵/۸/۱۹
داداچ داری اشتباه میکنی:-) :-) :-) :-)
۱.امکان پشتیبانی از گیف حدود۳هفتس اومده
۲.هم تو اندرویدوهم تو ای او اس قابل استفادس;-)