خانهاخبار
تصمیم سامسونگ برای بزرگ‌تر کردن نمایشگر Galaxy S8

تصمیم سامسونگ برای بزرگ‌تر کردن نمایشگر Galaxy S8

گفته می‌شود سامسونگ تصمیم دارد اندازه نمایشگر گلکسی اس 8 را افزایش دهد و آن را با صفحه نمایش 5.7 اینچی به بازار بفرستد.
۱۳۹۵/۸/۱۹

در شایعاتی که تاکنون از Galaxy S8 سامسونگ شنیده‌ایم به نمایشگر 5.1 اینچی این گوشی اشاره شده است که البته ممکن است در کنار آن مدل 5.5 اینچی هم وجود داشته باشد. با این حال یک منبع کره‌ای ادعا کرده است سامسونگ تصمیم دارد اندازه نمایشگر هر دو مدل را افزایش دهد.

در این گزارش آمده است سامسونگ با افزایش اندازه نمایشگر Galaxy S8 می‌خواهد مشتریان سری گلکسی نوت، که احتمال توقف تولیدش وجود دارد، را هدف قرار دهد و پرچمداران 2017 خود را با نمایشگر 5.7 و 6.2 اینچی به بازار بفرستد.

نکته مهم دیگری که در این گزارش به آن اشاره شده است ثابت ماند ابعاد دستگاه است که به لطف کاهش حاشیه نمایشگر و افزایش نسبت نمایشگر به بدنه امکان پذیر خواهد شد.

شما با این تصمیم سامسونگ موافقید؟ فکر می‌کنید افزایش اندازه نمایشگر Galaxy S8 یک اتفاق خوب است یا تمایل دارید پرچمدار بعدی خانواده گلکسی اس همچنان 5 اینچی باقی بماند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (33 نظر)

Shayan

۱۳۹۵/۹/۸
با سلام
صفحه نمایش بزرگ تر سامسونگ خوبه چون بهترین کیفیت صفحه نمایش رو داره و جون میده برا بازی کردن و فیلم بلوری نگاه کردن
به نظر من زیر ۶ اینچ خوبه برا گوشی ولی بالاتر از اون رو من به شخصه نمیپسندم .

Sk

۱۳۹۵/۹/۶
واقعا همه قانع شدن دوستمون طرفدار سامسونگه......

Next is Now

۱۳۹۵/۸/۲۲
بزرگتر شدن صفحه بدون تغییر ابعاد فوق العادست البته خانواده نوت حذف نخواهد شد

مهمان

۱۳۹۵/۸/۲۲
دوست عزیز ، این مدل مد نظر شما هم از ته مونده های انبارهای قطعات با تکنولوژی قدیمی تر هست . (صفحه نمایش و حسگر اثر انگشت و ...). قصد توهین به برند اپل رو ندارم. ولی بهرحال قطعات سفارش داده شده و ساخته شده هم که نمیتونن دور ریخته بشن و این یعنی تجارت. اکثر شرکتها هم این کار رو میکنن.

مهمان

۱۳۹۵/۸/۲۲
من فکر کنم این شرکتهایی که فقط به فکر بزرگتر کردن صفحه نمایشند ، باید یه سرمایه گذاری هم تو ژنتیک کنند که باعث بشه نسل آدمهایی به وجود بیان که کله های بزرگتر با فاصله گوش تا دهان بیشتر و دستها و انگشتهای بزرگتری داشته باشند. بعنوان گوشی ، یعنی وسیله ای که بیشتر اوقات لازمه که همراه باشه و حمل و نقل بشه و تو جیب گذاشته بشه و ...(خلاصه این نوع تعریفها از یک گوشی) سایز تا یه حد و حدودی میتونه بزرگتر باشه و گرنه میشه فبلت و تبلت که اگرچه کارهای گوشی رو انجام میده، ولی دیگه واقعا گوشی نیست. از نقدهای منطقی و علمی خوانندگان خوشحال خواهم شد.