خانهاخبار
پاناسونیک از گوشی پایین‌رده P71 رونمایی کرد

پاناسونیک از گوشی پایین‌رده P71 رونمایی کرد

شرکت پاناسونیک گوشی پایین‌رده P71 را با صفحه ۵ اینچی، پردازنده ۱.۲۵ گیگاهرتزی و ۲ گیگابایت رم برای رقابت با دیگر گوشی‌های ارزان قیمت در بازار هند عرضه کرد.
۱۳۹۵/۸/۱۹

هر چند شرکت پاناسونیک آنچنان در صنعت تلفن‌های همراه معتبر و شناخته شده نیست، اما تصمیم گرفته است تا باز هم شانس خود را در این بازار امتحان کنید. پاناسونیک گوشی P71 را در هند روانه بازار کرد. این گوشی که از بدنه پلی‌کربنات برخوردار است، با مشخصات پایینی برای رقابت با گوشی‌هایی مانند Xiaomi Redmi 3S و Meizu M3S عرضه شده است.

پاناسونیک P71 دارای دو نسخه با ظرفیت حافظه داخلی متفاوت است. نسخه اول با ۱ گیگابایت رم به قیمت ۷۴۹۰ روپیه هند و نسخه دوم با ۲ گیگابایت رم با قیمت ۸۱۹۰ روپیه هند به فروش می‌رسد. این گوشی از دو سیم‌کارت با فناوری 4G پشتیبانی می‌کند و با همکاری اپراتور Jio هند و بسته‌های پیشنهادی این اپراتور به فروش می‌رسد.

image

مدیر بخش موبایل پاناسونیک هند، Pankaj Rana، در زمان معرفی این گوشی گفت:

شرکت پاناسونیک در شناخت نیازهای بازار هند از پیشروهای صنعت موبایل است. تحقیقات ما نشان می‌دهد که کاربران هندی تمایل زیادی به گوشی‌های مقرون به صرفه با ویژگی‌های جذاب دارند. ما با P71 این نیاز کاربران را در یک گوشی پوشش می‌دهیم. با استفاده از تکنولوژی VoLTE آن‌ها به اینترنت پرسرعت دسترسی دارند و ۲ گیگابایت رم در کنار باتری ۲۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی می‌تواند تجربه لذت‌بخشی را در ساعات طولانی به آن‌ها هدیه کند.

این گوشی از صفحه نمایش ۵ اینچی IPS با رزولوشن HD و پردازنده مدیاتک ۱.۲۵ گیگاهرتزی بهره می‌برد. هر دو مدل ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارند و از کارت حافظه جانبی تا ۳۲ گیگ پشتیبانی می‌کنند. باتری ۲۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی این گوشی می‌تواند یک روز گوشی شما را همراهی کند. در بخش دوربین هم می‌توانید انتظار یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در عقب به همراه فلش LED و یک دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی در جلو را داشته باشید. این گوشی با ابعاد 143 × 71 × 8.15 میلی‌متر و ۱۳۸ گرم وزن از سنسورهای ارتباطی معمول مثل ارتباط 4G، وای‌فای، رادیو، جی‌پی‌اس و پورت میکرو یو‌اس‌بی ۲.۰ برخوردار است.

این گوشی در دو رنگ خاکستری تیره و طلایی عاجی از همین الان در فروشگاه‌های محلی و آنلاین هند قابل خریداری است. ماه گذشته بود که شرکت پاناسونیک گوشی Eluga Tapp را نیز با مشخصات سخت‌افزاری مشابه نسخه ۲ گیگابایتی P71 اما با سنسور اثر انگشت روانه بازار کرده بود. قیمت ۸۹۹۰ روپیه‌ای Eluga Tapp نیز مقداری بالاتر از P71 بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

سینا

۱۳۹۵/۸/۲۰
تنها مزیتش برند پاناسونیک هست
مقدار رم پائین واقعاً تو اندروید آزار دهندس، دنیای الآن هم قطعاً با این رزولوشن پائین دوربینها کنار نمی یاد، مقدار ساپورت حافظه جانبی هم خیلی کم هست
مشخصات سخت افزاری این گوشی حدوداً 4 سال پیش مقبول بود زمانی که اندروید به رم کمتری برای کارکرد روزانه نیاز داشت، من یه تبلت ایسوس دارم که با آخرین آپدیتی که براش اومد رسماً از 1 گیگا بایت رم 120 تا 150 مگابایت خالی داره و حتی برای یه مکالمه ساده هم به مشکل بر می خوره چه برسه استفاده از نرم افزارهای ارتباطی و...
تو بازار ایران هم گزینه های ارزان قیمت با امکانات بیشتر و قویتر کم نیست مگر اینکه این گوشی قیمتش 200 تومن باشه که یه سری برن سمتش

Ali

۱۳۹۵/۸/۲۰
سلام لطفا برای خرید این موبایل من را راهنمایی کنید
پاناسونیک میشه پیدا کرد؟

ALi

۱۳۹۵/۸/۲۰
جی اس ام لطفا. بگین که در ایران هم میتوان از گوشی های این برند پیدا کرد؟

farzad

۱۳۹۵/۸/۲۰
پاناسونیک یعنی گوشی باکیفیت و اصیل ژاپنی با قیمت کمتر از هواوی
واقعا عالیه

علی علی علی

۱۳۹۵/۸/۱۹
نمیگم بالارده بوده. ولی اگه مدله 2 گیگ رمشو در نظر بگیریم انچنانم که گفته شدپایین رده نبود