خانهاخبار
نسخه مفهومی سونی برای اندروید رونمایی شد

نسخه مفهومی سونی برای اندروید رونمایی شد

سونی برای به‌روزرسانی اندروید ۷ گوشی‌های سری Xperia X خود یک برنامه آزمایشی به نام Concept Installer تدارک دیده است تا کاربران قبل از عرضه عمومی این سیستم عامل و رابط کاربری جدید سونی را آزمایش کنند.
۱۳۹۵/۸/۱۹

سال گذشته بود که شرکت سونی پیش از عرضه اندروید ۶ برای گوشی‌های رده بالای خود، از یک برنامه برون‌سپاری جمعی در کشور سوئد استفاده کرد. در این برنامه شرکت سونی گوشی‌های چند هزار نفر از کاربران سوئدی خود را که داوطلبانه درخواست همکاری کرده بودند، به نسخه آزمایشی اندروید ۶ با رابط کاربری اختصاصی سونی به‌روز کرد تا قبل از عرضه عمومی از آن‌ها بازخورد بگیرد.

حالا سونی برای به‌روزرسانی اندروید ۷ هم همین برنامه را در پیش گرفته است و به نظر از تجربه قبلی خود راضی است. سونی این برنامه را «مفهومی برای اندروید» نام گذاشته است و ابتدا برای افراد محدودی در اروپا آن را عرضه کرد. اما حالا این برنامه به شکل عمومی برای دارندگان گوشی‌های سری Xperia X عرضه شده است و تمام این کاربران می‌توانند اندروید و رابط کاربری جدید سونی را آزمایش کنند.

image

تمام ویژگی‌های جدید اندروید ۷ شامل این برنامه آزمایشی می‌شوند که می‌شود به بهبود رابط کاربری، بهبود بخش اعلانات و اضافه‌شدن چند پنجره‌ای و اعلانات تعاملی اشاره کرد. هر چند هنوز مشخص نیست در گوشی‌ Xperia X Compact با صفحه نمایش ۴.۶ اینچ چگونه می‌توان به راحتی از قابلیت چند پنجره‌ای استفاده کرد.

این برنامه مفهومی همچنین شامل اپلیکیشنی به نام inTouch می‌شود که از طریق آن می‌توانید با تیم توسعه سونی یک ارتباط مستقیم برقرار کنید، از آن‌ها سوال بپرسید، در نظر سنجی‌های مرتبط شرکت کنید و نظرات خود را برای پیشرفت بیشتر به آن‌ها منتقل کنید.

اگر شما هم صاحب یکی از گوشی‌های سری Xperia X هستید و دوست دارید در قالب این برنامه به توسعه سیستم عامل گوشی خود کمک کنید و قبل از دیگران طعم نسخه ۷ اندروید را بچشید می‌توانید برنامه Concept Installer را از گوگل پلی نصب کنید.

نظر شما درباره روند جدیدی که اکثر شرکت‌ها در پیش گرفته‌اند و سیستم عامل‌های خود را قبل از عرضه عمومی برای عده‌ کمی به شکل آزمایشی منتشر می‌کنند چیست؟ تا به حال عضو یکی از حلقه‌های بررسی نسخه‌های آزمایشی در ویندوز، اندروید یا iOS بوده‌اید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

توحید

۱۳۹۵/۱۰/۱۳
فقط یک کلمه
(لیاقت)

Hadi

۱۳۹۵/۸/۲۱
X

Mammad

۱۳۹۵/۸/۲۱
الان سوال من از شما اینه فریم مثلا چدن باشه شما راضی میشی؟ یا مثلا تخته ای؟ یا میشه توش یه بمب ساعتی هم کار گذاش واسه کری خونی برای داعش
بیخیال اخوی
میبینین چیزی ندارین مقابل فناوری ژاپن
از فریم سخن میگین؟ خب سام بمب هم ک شیشس فقط
نگو دیگه که ندانستن وحرف زدن عیب است

h4m1d

۱۳۹۵/۸/۲۱
با این کارش بجز احترام به مشتری در راه بهتر شدن خودش از مشتری ها کمک میگیره که خیلی روش خوب و قابل تحسینی هست

علیرضا

۱۳۹۵/۸/۲۱
آره موافقم کیفیت و اصالت یعنی فقط سونی.. وقتی در ایکس زی آمده فریم پلاستیکی استفاده کرده که راحت گوشی خم بشه یا با یک فشار کم گوشی نصف می شه یعنی جنس ژاپنی کیفیت داره حالا مهم نیست که گوشیای ارزان تر مقاومت بیشتر دارند مهم این است که گوشی فلزی ژاپنی از پلاستیکی ضعیف تره چون اصالت داره خخخخخخخت