خانهاخبار
آیا Galaxy S8 با تاخیر معرفی می‌شود؟

آیا Galaxy S8 با تاخیر معرفی می‌شود؟

اخیرا شایعاتی درباره تاخیر در عرضه گلکسی اس8 منتشر شده که طرفداران را اندکی نگران کرده است. وال استریت ژورنال ادعا می‌کند که گلکسی اس8 احتمالا یک ماه دیرتر از تاریخ معمول عرضه می‌شود اما TheInvestor نظر دیگری دارد.
۱۳۹۵/۸/۱۸

سال‌هاست شاهد پادشاهی بی‌چون و چرای سامسونگ بر دنیای اسمارت‌فون‌ها هستیم. همه چیز خوب پیش می‌رفت تا این‌که انفجار گلکسی نوت 7 مثل بمب صدا کرد! ابتدا انگشت اتهام سمت رقبایی مثل اپل بود که با آتش‌زدن پرچمدار سامسونگ می‌خواهند این غول کره‌ای را بدنام کنند؛ با گذشت زمان نه تنها ثابت شد که نقص از سامسونگ است بلکه به این موضوع هم پی بردیم که مهندسان این کمپانی قادر به تعمیر دستگاه نیستند و راهی جز توقف تولید فبلت باقی نمانده است. حالا دیگر غائله نوت 7 هرچه که بود تمام شده و وقت بررسی مشخصات احتمالی گلکسی اس8 رسیده است. در ادامه تاریخ رونمایی پرچمدار 2017 سامسونگ را بررسی می‌کنیم. با جی‌اس‌ام همراه باشید.

image

اخیرا شایعات زیادی درباره اس8 منتشر شده است که از جمله مهم‌ترین آن‌ها باید به نمایشگر بدون حاشیه، جادادن سنسور تشخیص اثر انگشت در دل نمایشگر، حذف دکمه هوم، دوربین دوگانه و کیفیت صفحه نمایش 2K اشاره کرد. اخیرا روزنامه وال‌استریت‌ژورنال ادعا کرده است که گلکسی اس8 دیرتر از موعد و در آوریل (فروردین‌ماه) عرضه می‌شود. همان‌طور که می‌دانید معمولا پرچمداران سری اس سامسونگ طی نمایشگاه MWC بارسلونا رونمایی می‌شوند و سپس در ماه مارس به فروش می‌رسند.

image

تا کنون خیال می‌کردیم حق با WSJ است و یک‌ماه بیشتر از معمول باید منتظر اس8 بمانیم اما امروز اخبار دیگری منتشر شده که از معرفی به موقع یا حتی زودهنگام این گوشی حکایت می‌کنند! طبق شایعاتی که TheInvestor منتشر کرده سامسونگ از تامین‌کنندگان قطعات خواسته است که گوشی را تا ژانویه 2017 برای آزمایش‌های اولیه تحویل دهند. در صورتی که گوشی آزمایشی در ژانویه تولید شود می‌توان اطمینان داشت که نسخه نهایی تا فوریه و مارس که MWC برگزار می‌شود آماده تحویل باشد.

image

یک منبع آگاه که نخواسته نامش افشا شود هم در مصاحبه با همین خبرگزاری ادعا کرده که سامسونگ طبق قراردادی که با تامین‌کنندگان قطعات منعقد کرده به راحتی می‌تواند تا ماه مارس اس8 را معرفی کند. به هر حال اندکی دیرتر یا زودتر رسیدن اس8 به اندازه سلامت گوشی برایمان مهم نیست؛ به قول معروف >>دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است!<< پس امیدواریم سامسونگ سناریو نوت7 را تکرار نکند زیرا در این صورت احتمال مبتلاشدن به سرنوشت نوکیا هم برای غول کره‌ای وجود دارد.

image

نظر شما درباره گلکسی اس8 و حواشی پیرامونش چیست؟ به توجه به این‌که آیفون 2017 قطعا یک گوشی خاص است آیا سامسونگ برای رقابت با آیفون 7s یا 8 آماده است؟ با همه حوادثی که نوت7 به وجود آورد آیا هنوز هم گلکسی اس8 جایی در سبد خرید شما دارد؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (39 نظر)

Mahdiiii

۱۳۹۵/۹/۲
فقط میتونم بگم ک این اس۸ بیاد بی رقیب میمونه بیچاره ایفون مونده چی بزنه ک پیش ما کم نیاره ب والا قسم بی رقیب میمونه همونطور ک اس۷ ایج مونده بیرقیب
انصافا منصفانه قضاوت کنیم بهتره

Mhd

۱۳۹۵/۸/۲۷
شما برید iphone 6 plas رو جمع کنید مثل کاغذ خم میشه

B

۱۳۹۵/۸/۱۹
سری جی،سری آ،سری ای،سری اس و حتی همین نوتی که منفجر شد همگی فروش فوق العاده داشتن...بهترین باتری دومین دوربین،بهترین صفحه نمایش و ... همگی مال نوت ۷ بود
این مثل اون پنج گل علی دایی به کره و چهار گلش به ژاپن و گلش به کاناداس که کسی بهشون توجه نمیکنه

محمد

۱۳۹۵/۸/۱۹
کلی عاشق سینه چاک داره این شرکت مگه مثل برندهای زپرتی دیگس

Yh

۱۳۹۵/۸/۱۹
از بالا رفتن سطح آگاهی مردمه...سامسونگ همونه... همون بنجل ساز گذشته