خانهاخبار
نتیجه نظرسنجی: سرفیس استودیو یک قدم جلوتر از iMac

نتیجه نظرسنجی: سرفیس استودیو یک قدم جلوتر از iMac

سرفیس استودیو مایکروسافت توجه بسیاری را به خود جلب کرده و کاربران بسیاری آن را به آی مک اپل ترجیح می‌دهند.
۱۳۹۵/۸/۱۸
image

پیشرفت تکنولوژی همه چیز را دچار تغییر کرده و کامپیوترهای شخصی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. این روزها همه جا صحبت از کامپیوترهای All in One و تبلت‌های هیبریدی است که کم کم خود را جای کامپیوترهای شخصی قدیمی‌تر، که عادت به دیدنشان داشتیم، معرفی می‌کنند. کسانی که به دنبال کامپیوترهای کوچک و قابل حمل هستند تبلت‌های هیبریدی را انتخاب می‌کنند و دسته دیگر که نیازی به جابه‌جا کردن کامپیوتر شخصی خود ندارند ترجیح می‌دهند سراغ کامپیوترهای ALL in One بروند.

در روزهای گذشتi مایکروسافت از اولین کامپیوتر All in One خود رونمایی کرد؛ کامپیوتری که قدرتمندتر از نمونه‌های مشابه و البته با قیمتی بالاتر قدم به بازار رقابت می‌گذارد. با این حال به نظر می‌رسد بسیاری از کاربران برای خرید اولین نسخه All in One مایکروسافت لحظه شماری می‌کنند و کاری به قیمت بالای این محصول ندارند.

image

در نظرسنجی هفته گذشته در مورد سرفیس استودیو از شما سوال کردیم تا از اولین گزینه شما برای خرید کامپیوتر ALL in One آگاه شویم. در این نظرسنجی حدود 60 درصد کاربران به سرفیس استودیو مایکروسافت رای دادند و iMac اپل با 32 درصد پس از کامپیوتر ALL in One مایکروسافت قرار گرفت. تنها حدود 8 درصد از کاربران به سراغ برندهای دیگر برای خرید کامپیوترهای All in One می‌روند.

برای آشنایی بیشتر با سرفیس استودیو می‌توانید نگاهی به مشخصات و ویژگی‌های آن بیندازید و یا ویدئوی بررسی اولیه آن را مشاهده کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

alireza

۱۳۹۵/۸/۱۹
نتیجه ای جز این قابل باور نبود

امير

۱۳۹۵/۸/۱۸
براي طراحان و گرافيستا و نقشه كش ها و همچنين براي نرم افزار فتوشاپ و اتوكد و خيلي از برنامه ها گزينه فوق العاده مناسبيه
با اينكه محصولات اپل روون و كارامدهست نميشه صفحه تاچ سورفس استوديو و قلم و طراحي ارگونوميك با تمام زوايا رو ناديده گرفت. اگه ميخواستم يه روزي انتخاب كنم حتما سورفس استوديو انتخاي عاقلانه تريه

kia

۱۳۹۵/۸/۱۸
قياس مع الفارق ميكنيد.
حداقل وايستيد آى مك جديد بياد بعد...

امیر عرفان

۱۳۹۵/۸/۱۸
اگه قیمتو در نظر نگیریم عالیه ...

yh

۱۳۹۵/۸/۱۸
این یک قدم نیست... دوبرابره