خانهاخبار
خداحافظی با دکمه هوم و استفاده از صفحه نمایش 2K در گلکسی S8

خداحافظی با دکمه هوم و استفاده از صفحه نمایش 2K در گلکسی S8

سامسونگ می‌خواهد از Galaxy S8 محصولی بسازد که ماجرای گلکسی نوت 7 را به‌کلی از ذهن مشتریان خود پاک کند. اخبار و شایعات پیرامون این محصول به‌قدری هیجان‌انگیز است که نمی‌توان از آنها چشم‌پوشی کرد.
۱۳۹۵/۸/۱۷

به‌دنبال اتفاقاتی که برای گلکسی نوت۷ پیش آمد، حالا همه چشم‌ها به گلکسی اس۸ دوخته شده تا ببینیم سامسونگ چگونه می‌تواند بحران گذشته را به فراموشی بسپارد.

شایعات مختلفی تاکنون در مورد گلکسی اس۸ شنیده شده است، همچون استفاده از صفحه نمایش UHD با رزولوشن 2160x3840 که می‌تواند تجربه‌ای هیجان‌انگیز در هدست‌های VR به ارمغان آورد. اما بدون شک استفاده از چنین صفحه نمایشی باتری گوشی را به چالش جدی می‌کشد. از قضا اتفاقات پیش‌آمده برای نوت۷ هم دقیقا به علت مشکلات موجود در باتری آن بود و این داستان را برای سامسونگ کمی پیچیده می‌کند.

image

حالا اخبار جدید اطلاعات دیگری از گلکسی اس۸ فاش کرده‌اند. تامین‌کنندگان قطعات خبر داده‌اند که برای ساخت دکمه هوم سفارشی از سامسونگ دریافت نکرده‌اند. از طرفی چندی پیش سامسونگ از فناوری اولتراسونیک در سنسورهای تشخیص اثرانگشت صحبت کرد. با کنار هم قراردادن این اخبار می‌توان نتیجه‌گیری کرد که بعید نیست سامسونگ استفاده از دکمه هوم را در پرچمدار جدید خود متوقف کند و سنسور تشخیص اثرانگشت را در دل نمایشگر جای دهد.

همچنین اطلاعات دیگری نیز از به‌کارگیری صفحه نمایش 2K به‌شکل بدون لبه در گلکسی اس۸ خبر می‌دهد؛ اقدامی که شاید به‌نوعی رقابت با پرچمدار جدید شیائومی، یعنی می‌میکس، قلمداد شود.

طبق معمول کمپانی‌ها اطلاعات مربوط به گوشی‌های جدید خود را فاش نمی‌کنند و تمام این احتمالات در حد شایعه باقی می‌ماند، اما خوشبختانه زمان زیادی تا رونمایی از Galaxy S8 باقی نمانده است. به احتمالا فراوان اوایل سال آینده میلادی، یعنی حدود دو الی سه ماه دیگر، می‌توانیم رسما با گلکسی اس۸ سامسونگ آشنا شویم. 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (89 نظر)

b

۱۳۹۵/۱۱/۳۰
اين سامسونگ كه همه چيزو از اپل زد ???

Amir#

۱۳۹۵/۱۱/۲
چی شد این همه سامی از پردازنده های چرتش تعریف میکرد الان رو اورده به اسنپدارگون حالا فهمیدید سونی الکی از این پردازنده رویایی استفاده نمیکرد اگزینوس های مزخرف رو اخه داشتید با اسنپدارگون شرکت کوالکوم مقایسه میکردید???? با این که سامی از اسنپدارگون داره استفاده میکنه ولی هنوز خیلی مونده تا به سونی برسه چون در مورد بهینه سازی گوشی سونی. خیلی. جلو تره یکی از نشونه هاشم اینه که باطری گوشی های سونی از لحاض امپر خیلی. کمتر از سامی هست ولی انقدر. گوشی بهینه و سبک هست که حرف اول رو میزنه و همه از باطری هاش راضی هستن. و مثلا یکی دیگه از نشونه هاش اینه که سونی با رام ۳ گیگ جلوی پرچم داران سامی ب ارام۴ بخوبی وایمیسته ??هه در کل خیلی مونده تا به تکنولوژی سونی برسه ه ???خداحافظی ✌??

**Amir

۱۳۹۵/۱۱/۲
ههههه ناموسا سامی بجز حرف هیچی نیست انروید نوقا برای اس ۷ به تأخیر افتاد در صورتی که من z5 دارم الان بالای ۹ بار ابدیت کردم از انروید ۵ تا الان که انروید ۷ هم داده و کلی ابدیت نرم افزاری و دوربین. خدایی وقتی. چیزی هم نمیدونید الکی حرف نزنید تمام سایت های معتبر دنیا به دوربین های سونی بالاترین امتیاز رو دادن و خیلی خیلی چیزای دیگه که سامی اصلا قدرت رقابت با این شرکت ژاپنی رو نداره و در اخر ناموسا چطوری شرکت کره ای رو با یه ابر قدرت اصلا مقایسه میکنید من موندم ?? ههه برید سامسنگ بخرید خوش باشید که بهترین گوشی دستتونه ???????

امیرعلی?

۱۳۹۵/۹/۱۰
عقل کل اون نوت۷ بود تمام شد رفت.
شما انفجار نوت۷ ب اس۷ایج
نمیدونم جی۵ نمیدونم a5ربط ندین باوووواااا
یکی نبینه فک میکنه چخبره

Mammad

۱۳۹۵/۸/۲۱
اقا محسن داداش گل
اگه نگاهی به دنیای سایت های برتر موبایل بندازین میبینین که طبق گفته DxOMark که یکی از معتبرترین سایت های اسمارتفون تو دنیاست
سونی Z5premium بهترین دوربین رو داشته تو کل گوشی ها بعدش سامسونگ قرار داره در رده دوم
موفق باشید