خانهاخبار
تماشا کنید: مقاومت Xperia XZ سونی چقدر است

تماشا کنید: مقاومت Xperia XZ سونی چقدر است

در این ویدئو اکسپریا ایکس زد سونی از نظر خراش پذیری، خم شدن و مقاومت بدنه آزمایش می‌شود. فکر می‌کنید تحمل پرچمدار سونی زیر این شکنجه‌ها چقدر است؟
۱۳۹۵/۸/۱۷

اگر از طرفداران برند سونی و پرچمدارش، Xperia XZ، هستید، ممکن است تماشای این ویدئو شما را آزرده‌خاطر کند، چون قرار است گوشی 700 دلاری سونی تحت شکنجه‌های سخت قرار گیرد.

اکنون نوبت به Xperia XZ سونی رسیده است تا با تیزبر، آتش و فشار آزمایش شود و مشخص شود مقاومت آن نسبت به پرچمدار 2015 این شرکت و سایر پرچمداران حال حاضر بازار چقدر است. اگرچه ممکن است بعضی تست‌های انجام‌شده روی گوشی هیچگاه در حالت عادی رخ ندهد، مواردی مثل خراشیده شدن یا خم شدن را نباید نادیده گرفت.

این ویدئو را تماشا کنید و بگویید به نظر شما می‌توان Xperia XZ را گوشی مقاومی به حساب آورد یا خیر.

 

 

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (71 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۱۱/۳
انصافا گوشی مقاومیه با اون فشار بازم دووم آورد. گوشی های سونی واقعا خر کاره من z2 دارم، ترکوندمش بس که همه جور کار کشیدم ازش آخ نگفته.

جی جی

۱۳۹۵/۱۰/۲۲
شرکتای سونی و سامسونگو اپل واسه باباتونه ک انقد حرصشو میخورین؟??

sajjad

۱۳۹۵/۱۰/۱۰
ولی طرفدارای سونی نگران نباشن. اینا معیار محسوب نمیشن. سونی که اینجور باشه مطمئنا سامسونگ یا اپل و ال جی هم از این محکم تر نیستن

sajjad

۱۳۹۵/۱۰/۱۰
علیرغم اینکه من خودم گوشیم ال جیه ولی گوشیهای سونی بالاترین مقاومت رو در مقایسه با محصولات رقیب دارن. تو این فیلم نمیدونم چرا اینجوری شد): ولی مطمئنا سری Z سونی، از دیگر کمپانی ها مقاومتشون بیشتره به خصوص سامسونگ و هواوی

mohammad

۱۳۹۵/۹/۸
فقط در سامسونگ note 7 آتیش گرفت اونم بخواطر اینکه نوع باتری ها در این مدل گوشی در هر جای دنیا با جای دیگه فرق میکنه