خانهاخبار
تصاویر و مشخصات موتورولا موتو M: زیبای خفته!

تصاویر و مشخصات موتورولا موتو M: زیبای خفته!

گوشی جدید موتورولا، موتو ام، فردا معرفی می‌شود و درست یک روز پیش از رونمایی رسمی، اکثر مشخصات آن همراه با تصاویر گجت افشا شده‌اند. در ادامه تصاویر و مشخصات موتو ام را مشاهده می‌کنید.
۱۳۹۵/۸/۱۷

موتورولا جزو آن دسته کمپانی‌هایی است که تاکنون فراز و نشیب زیادی تجربه کرده‌اند. پیش از ورود اسمارت‌فون‌ها جزو معروف‌ترین‌ها بود و حتی هنگام تولید اولین آیفون هم جایگاه قابل توجهی داشت، اما در دنیای اسمارت‌فون دوام نیاورد. ابتدا تا مرز ورشکستگی رفت و به گوگل فروخته شد، اما آن‌قدر سوددهی کمی داشت که گوگل هم عطایش را به لقایش بخشید و با قیمت ناچیزی به لنوو واگذار کرد. البته میزان ناچیز فروش گجت‌هایش به معنی بد بودن آن‌ها نیست، چرا که گوشی‌های موتورولا، بخصوص در زمینه طراحی، جزو بهترین‌ها هستند. اگر خاطرتان باشد چندی پیش عکس‌هایی از جعبه موتو ام افشا شده بود و حالا خود گوشی با جزئیات سخت‌افزاریش خبرساز شده hsj. در ادامه حواشی پیرامون تصاویر افشاشده را بررسی می‌کنیم. با جی‌اس‌ام همراه باشید.

image

در این تصاویر تقریبا تمام ابعاد گوشی از جمله نمای جلو و پشت، سنسور اثر انگشت و لنز دوربین به خوبی قابل مشاهده است. اگر شایعاتی را که تاکنون منتشر شده‌اند باور کنیم، موتو ام به نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت فول‌اچ‌دی مجهز می‌شود. پردازنده دستگاه هم از محصولات جدید مدیاتک به نام هلیو P15 است که هشت هسته با فرکانس 2.2 گیگاهرتز دارد.

image

از جمله دیگر مشخصات گوشی باید به شتاب‌دهنده گرافیکی Mali-T860، فضای رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی، دوربین اصلی 16 و ثانویه 8 مگاپیکسلی و اندروید مارشمالو 6.0.1 اشاره کرد. نکته قابل توجه این‌که منبع تغذیه موتو ام یک باتری 3050 میلی‌آمپر ساعتی است که به خوبی از عهده وظایف خود برمی‌آید. این گوشی فردا در تاریخ 8 نوامبر رسما رونمایی می‌شود، اما هنوز صحبتی از قیمت احتمالی آن مطرح نشده است. در ادامه تصاویر بیشتری از موتو ام را مشاهده می‌کنید.

نظر شما درباره این گوشی چیست؟ آیا تاکنون از محصولات موتورولا خرید کرده‌اید؟ به نظر شما علت شکست برند‌های معتبر قدیمی مانند موتورولا چیست؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

sink

۱۳۹۵/۸/۱۷
این گوشی یک میانرده هست و نباید انتظار طراحی فضایی براش داشته باشیم
علت شکست موتورلا (البته شکست سابق) هم انحصاری بودنش هست . تمام گوشی های درجه یک رو برای اپراتور ورایزون میسازه که فقط درامریکا فروخته میشن . و همچنین تبلیغات کم
و اینکه بگیم این گوشی چینی هست هم واقعا ظلمه . این گوشی موتورولا هست . فرق نداره کجا ساخته میشه . اینکه گوشه جعبه اش در فضای نیم سانتی اسم لنوو خورده ، دلیل نمیشه با گوشی های چینی مقایسه اش کنیم . البته مقایسه با چینی ها ایرادی نداره چون الان دیگه اون دوران قدیم گذشته . الان یه گوشی مثل شیائومی نه فقط کیفیت بدنه ، همچنین کیفیت برد و قطعات داخلی و آی سی هاش بهتر از خیلی برند های معروف و قدیمی هست . اما اینکه دوستان با طعنه میگن چینیه و زیر سوال میبرن ، واقعا اشتباهه....

......

۱۳۹۵/۸/۱۷
تو نمی دونه لنوو کجایی پس حرف الکی نزن بعدش تو نمی دونی چین کدوم وره که در موردش حرف می زنی
حرف از اصالتم نزن از وقتی دست لنوو افتاد بهتر شد نه حالا وقتی دست گوگل بود موتورولا شده بود عبر قدرت گوشی ها
از وقتی که لنوو خریدش سود موتورولا بیشترشده

......

۱۳۹۵/۸/۱۷
پس سامسونگ اشغالی خاص هست نه

......

۱۳۹۵/۸/۱۷
حالا بگید از وقتی موتورولا دست لنوو افتاد بد شده حالا ک اوردید
که اینجوری تازه بهتر شده از سامسونگ مضخرف بهتر

alirezayasred

۱۳۹۵/۸/۱۷
ولی موتو زد فورس خیلی شیک تر و خیلی باریکتر