خانهاخبار
افشای رندرهای جدید از Nokia D1C در سه رنگ مختلف

افشای رندرهای جدید از Nokia D1C در سه رنگ مختلف

رندرهای جدیدی از گوشی دی 1 سی نوکیا افشا شده است که این گوشی میان رده را در سه رنگ سیاه، سفید و طلایی نشان می‌دهد.
۱۳۹۵/۸/۱۶

شرکت افسانه‌ای نوکیا قرار است با چند گوشی و تبلت جدید از سال 2017 به بازار برگردد. آنطور که شایعات به ما گفته‌اند نوکیا قصد تولید یک گوشی پرچمدار و دو گوشی میان رده یا پایین رده را در برنامه خود دارد. یکی از این دستگاه‌ها فعلا با نام Nokia D1C شناخته می‎شود که چندی قبل نتایج بنچمارک آن فاش شده بود.

امروز رندرهایی منتسب به Nokia D1C در اینترنت منتشر شده است که گوشی مورد بحث را در سه رنگ سیاه، سفید و طلایی نشان می‌دهد. اگرچه طراحی گوشی نشان داده شده در این رندرها نهایی نیست، بعید به نظر می‌رسد نام پرچمدار نوکیا روی آن گذاشته شود.

بر اساس شایعات قبلی انتظار داریم Nokia D1C از نمایشگر QHD، پردازنده اسنپ‌دراگون 430، حافظه رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی و دوربین‌های 13 و 8 مگاپیکسلی برخوردار باشد.

ما هم مثل شما نمی‌توانیم قبول کنیم نوکیا پس از سال‌ها انتظار دستگاهی با این شکل و شمایل به بازار بفرستد بنابراین بهتر است فعلا خیلی به این شایعه اعتماد نکنیم و منتظر خبرهای بعدی باشیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

nokia

۱۳۹۵/۱۲/۱۳
شیک و زیبا

rafa

۱۳۹۵/۸/۱۶
نوکیا باید از صفر و مثل یه شرکت تازه تاسیس فکر و حرکت کنه و گذشته رو فراموش کنه ، زمونه عوضشده ، موفق بودن خیلی سختتر شده ،

محمد

۱۳۹۵/۸/۱۶
چقدر زشته . نوکیا دیگه ورشکستس انقدرم این دست اون دست شده که نمیدونه چی بده بیرون

A2$Z

۱۳۹۵/۸/۱۶
اگه نوکیا برگرده سامی و اپل باید برن غاز بچرونن???

علی

۱۳۹۵/۸/۱۶
خداییش طراحی نوکیا خیلی قشنگه