خانهاخبار
ماهنامه جیبی شماره 90 منتشر شد

ماهنامه جیبی شماره 90 منتشر شد

در این شماره، جیبی به بررسی اولیه آیفون‌های جدید پرداخته است. آیفون‌هایی که حالا با تغییرات داخلی زیادی همراه بوده است.
۱۳۹۵/۸/۱۶

جیبی 90 در ادامه نیز پرونده داغ ماه اینترنت‌های همراه و سرعت رشد آن‌ها را موشکافانه بررسی کرده است. ایفا یکی از نمایشگاه‌هایی است که شرکت‌های بزرگ بخشی از محصولات مهمشان را برای معرفی به برلین آلمان می‌آورند. نمایشگاه ایفای امسال نیز از این قاعده مستثنی نبود و شرکت‌های بزرگ و کوچک آخرین دستاوردها و محصولاتشان را چه طی کنفرانس‌هایی پیش از آغاز نمایشگاه و چه در غرفه‌هایشان به نمایش در آوردند. در پرونده ویژه این شماره جیبی مهمترین محصولات نمایشگاه IFA 2016 را برای شما معرفی شده است . در ادامه نیز بررسی‌های تخصصی هستند که می‌توانید آنها را مطالعه کنید.

image

یکی از مهم‌ترین بررسی‌های این شماره ماهنامه جیبی Samsung Galaxy Note 7 است، ابر قهرمانی که هنوز به صورت گسترده بازار نیامده تولید آن متوقف شد. بعد از بررسی نوت 7، بررسی‌های Sony Xperia X Performance، Huawei P9 Lite، LG X screen، Sony Xperia XA Ultra، Samsung Galaxy C7، Samsung Gear Fit 2 و Asus GL502 هستند که شما می‌توانید آن‌ها را مطالعه کنید.

در ادامه نیز مقایسه گوشی‌ها، پرونده‌های کاربردی مهم و معرفی برترین برنامه و بازی‌های ماه است که در جیبی 90 گنجانده شده و می‌تواند شما را راهنمایی کند.

روش‌های تهیه ماهنامه جیبی 90:

  • کیوسک‌های روزنامه‌فروشی سراسر کشور
  • تماس با شماره تلفن 25742
  • ارسال کلمه jibi90 به سامانه پیامک 10000360
  • فروشگاه آنلاین بامیلو

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)