خانهاخبار
HTC Bolt روز 11 نوامبر رونمایی می‌شود

HTC Bolt روز 11 نوامبر رونمایی می‌شود

خبرها حکایت دارد گوشی جدید اچ تی سی قرار است 11 نوامبر رونمایی شود؛ گوشی هوشمندی که به دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و باتری 3200 میلی آمپر ساعتی مجهز است.
۱۳۹۵/۸/۱۵

چند روز پیش گفتیم که HTC Bolt این ماه رونمایی می‌شود.اکنون تصویری به دست آمده که بخشی از ویژگی‌های این گوشی را آشکار می‌کند؛ گوشی هوشمندی که احتمالا خارج از آمریکا با نام HTC 10 evo نامیده می‌شود. طبق این عکس، گوشی جدید اچ تی سی 11 نوامبر از طریق اپراتور آمریکایی Sprint، در دسترس قرار می‌گیرد و باتری 3200 میلی آمپر ساعتی دارد.

image

اطلاعاتی که از این عکس به دست آمده همچنین نشان می دهد HTC Bolt نمایشگر 5.5 اینچ با رزولوشن 1440 در 2560 دارد و از دوربین 16 مگاپیکسلی اصلی، دوربین 8 مگپیکسلی جلو برخوردار است. گوشی جدید اج تی سی با داشتن گواهینامه IP57 می تواند در عمق 1.5 متری تا 30 دقیقه دوام بیاورد.

HTC Bolt بدون جک 3.5 میلی متری هدفون ساخته شده و ایرفون‌های BoomSound Adaptive Audio آن از طریق پورت USB-C به گوشی وصل می‌شود. بدنه این گوشی فلزی است و دررنگ‌های خاکستری و نقره‌ای عرضه می‌شود.

هنوز مشخص نیست این گوشی چه موقع در سایر بازارها عرضه می‌شود اما اگر به دنبال خرید گوشی هوشمند جدید هستید بهتر است کمی صبر کنید تا HTC Bolt هم به گزینه‌های شما اضافه شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

yh

۱۳۹۵/۸/۱۵
abmگذاشتم:))))

yh

۱۳۹۵/۸/۱۵
لیلا به قول شما آدما میرن سمت این برند تو چی؟!!!

hah?

۱۳۹۵/۸/۱۵
همون رم 1 گیگی دیزایر 700،کار 2 گیگی الجی رو میکنه،اینو مطمئن باش،پرش انتن رو هم که از خودت ساختی
این جیمیل رو هم تازه یاد گرفتی؟؟ربطی به گوشی و مدلش نداره،جیمیلت اپدیت باشه برات پیام میاد با هر گوشی و هر مدلی

میلاد

۱۳۹۵/۸/۱۵
حیف پول به این گوشی بدی...گوشی های فیک کیفیتشون از این بالاتره

سینا

۱۳۹۵/۸/۱۵
هنگ تی سی گوشی هاش آشغال به تمام معناست