خانهاخبار
هوآوی Mate 9 معرفی شد؛ یک گوشی فلزی زیبا با سخت‌افزار قدرتمند

هوآوی Mate 9 معرفی شد؛ یک گوشی فلزی زیبا با سخت‌افزار قدرتمند

هوآوی طبق برنامه امروز، ۳ نوامبر، رسما از پرچمدار جدید خود یعنی میت 9 رونمایی کرد. برای اطلاع از مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند آن و دیدن تصاویر با ادامه مطلب همراه شوید.
۱۳۹۵/۸/۱۳

طی مراسمی که امروز در شهر مونیخ آلمان برگزار شد هوآوی رسما از پرچمدار جدید خود به نام Mate 9 رونمایی کرد. شایعاتی که تاکنون درباره این گوشی شنیده می‌شد کمابیش به واقعیت پیوست و میت ۹ با ظاهری زیبا و سخت‌افزاری قدرتمند معرفی شد.

این گوشی، که از بدنه فلزی ساخته شده، صفحه نمایش ۵.۹ اینچی با وضوح تصویر 1080p دارد. صفحه نمایش آن با یک شیشه محافظ 2.5D پوشانده شده و ضخامت کلی گوشی ۷.۵ میلیمتر است. همچنین وزن آن به عدد قابل توجه ۱۹۰ گرم می‌رسد. 

image

هوآوی میت ۹ از پردازنده کرین ۹۶۰ قدرت می‌گیرد که پردازنده‌ای ۸ هسته‌ای با ۴ هسته ۲.۴ گیگاهرتزی و ۴ هسته ۱.۸ گیگاهرتزی به‌شمار می‌رود. این پردازنده همچنین به جدیدترین چیپست گرافیکی ARM با مدل Mali-G71 مجهز است. در کنار پردازنده قدرتمند میت ۹ یک رم ۴ گیگابایتی نیز قرار گرفته است.

هوآوی از نسل دوم لنزهای موبایلی لایکا در دوربین میت ۹ بهره برده است. این گوشی به دوربین دوگانه مجهز شده که یکی از آنها سنسور ۲۰ مگاپیکسلی مونوکروم (سیاه و سفید) دارد و دیگری سنسور ۱۲ مگاپیکسلی RGB. هر دو لنز این دوربین دریچه دیافراگم f/2.2 دارند و هر دو به تثبیت‌کننده اپتیکال تصاویر یا OIS مجهزند. همچنین سیستم فوکوس خودکار هیبریدی بکار رفته در کنار دوربین به ثبت تصاویر شفاف کمک می‌کند. یک فلاش دوگانه LED نیز وظیفه نوررسانی به عکس‌ها در شب را ایفا می‌کند.

image

هوآوی در مراسم معرفی میت ۹ اشاره کرد که دوربین این گوشی به ویژگی Hybrid Zoom مجهز است تا هنگام زوم کردن تصویر هیچ افت کیفیتی در عکس رخ ندهد. البته تا زمان ورود گوشی به بازار و انجام تست‌های مختلف نمی‌توان صحبت بیشتری از این ویژگی کرد. در نهایت دوربین اصلی میت ۹ توانایی فیلم‌برداری 4K را دارد و برای اولین بار در پرچمداران هوآوی این قابلیت را شاهدیم. 

دوربین سلفی یا دوربین دومی که در میت ۹ بکار رفته رزولوشن ۸ مگاپیکسلی دارد و با دریچه دیافراگم f/1.9 می‌تواند عکس‌های قابل قبولی در محیط‌های کم‌نور بگیرد. 

هوآوی میت ۹ با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی عرضه می‌شود و از کارت حافظه جانبی نیز پشتیبانی می‌کند. قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت و باتری ۴ هزار میلی‌آمپری از دیگر ویژگی‌های آن است. همچنین یک شارژر ۵ آمپری نیز برای شارژ شدن سریع گوشی درون جعبه آن قرار گرفته است. روی لبه پشتی دستگاه نیز، مانند نسل قبلی، شاهد سنسور تشخیص اثر انگشت هستیم. 

image

میت ۹ با اندروید ۷ یا نوقا عرضه می‌شود که رابط کاربری EMUI 5.0 روی آن نصب شده است. این گوشی در ۶ رنگ عرضه می‌شود، شامل رنگ‌های خاکستری، نقره‌ای، طلایی، سفید، مشکی و قهوه‌ای. میت ۹ ابتدا وارد بازار چین می‌شود و پس از آن در اروپا، دیگر کشورهای آسیای شرقی و همچنین خاورمیانه به دست علاقه‌مندان می‌رسد. شایان ذکر است که قیمت میت ۹ برای بازار اروپا ۷۰۰ یورو تعیین شده است. 

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (46 نظر)

عباس

۱۳۹۵/۸/۲۸
چرا انقدر گرون

taha

۱۳۹۵/۸/۱۵
من موندم اين كجاش شبيه سامسونگه شبيه الجي كه به هيچ
وجه نيست اگه كسي اينو شكل الجي و سامسونگ ميبينه
حتما به چشم پزشكي مراجعه كنه كه اوضاعش وخيمه

amirhossein_27

۱۳۹۵/۸/۱۵
#اسکی_و_دیگر_هیچ
جلو سامسونگ
پشت ال جی
تا کی میخواد اسکی بره؟؟؟

MYi7

۱۳۹۵/۸/۱۵
منم تورو درک نمیکنم که رو چه اساسی داری حرف میزنی هزاران کاربر gsm دارن میبینن که طرفدارای اپل وhtc و خصوصا htc تو تمام پیج ها کامنت میذارن و بقیه و خصوصا سامسونگ رو میکوبن...تو هر پیجی حتی پیج مربوط به یه چیز دیگه مثل ماشین...مثلا میخواید تو نظر خرید مردم انقلاب کنید؟یا مردم رو چی فرض کردین(yh که هیچ ابرو نمونده براش)بالا برید پایین بیاید شما ها که عددی نیستین کمپانی هاتونم نمیتونن سامسونگو کنار بزنن یا خراب کنن

علی

۱۳۹۵/۸/۱۵
دوربین f2/2 اسمشم گذاشته پرچم دار باید با پرچم دارای 2014 مقایسه بشه
اخه این قیمت و باسه کجاش داره میگیره