خانهاخبار
نظر جالب مدیرعامل سامسونگ در مورد بحران نوت 7

نظر جالب مدیرعامل سامسونگ در مورد بحران نوت 7

مدیرعامل اجرایی سامسونگ در سخنرانی مراسم چهل و هفتمین سالگرد تاسیس سامسونگ الکترونیکس به بحرانی اشاره کرد که سامسونگ پس از توقف تولید نوت 7 گرفتارش شده است.
۱۳۹۵/۸/۱۴
image

سال 2016 برای سامسونگ چندان خوش‌یمن نبود. گلکسی اس7 یک محصول فوق‌العاده بود که اوایل سال معرفی شد و نویدبخش سالی خوب برای سامسونگ بود، اما معرفی دومین پرچم‌دار امسال سامسونگ، این شرکت را وارد بحرانی بی‌سابقه کرد. کمتر کسی است که از ماجرای گلکسی نوت 7 و انفجارهایش و در نهایت توقف تولیدش خبر نداشته باشد. در رویداد اخیر سامسونگ، مدیرعامل اجرایی این شرکت، آقای وان او هیون، نظر خودش را در مورد بحران فعلی سامسونگ اعلام کرده است.

هنگامی که گلکسی نوت 7 معرفی شد، همگان بر این باور بودند که این محصول رقیبی سرسخت در بازار گوشی‌های هوشمند قدرتمند و گران‌قیمت خواهد بود. بسیاری اعلام کردند که سامسونگ با این گوشی رکوردهای جدیدی از خود به جا خواهد گذاشت. اما دو فراخوانی عمومی بعدی سامسونگ این شرکت را مجبور کرد تا تولید فبلت پرچم‌دارش را متوقف کند. محصولی که در ابتدا از آن به عنوان موفقیت تجاری یاد می‌شد، در نهایت ضرر مالی قابل توجهی به سامسونگ وارد کرد. از آن مهم‌تر اعتبار این شرکت نیز تا حدودی خدشه‌دار شده است.

موفقیت‌هایی که سامسونگ در این چند سال به دست آورده، امروز زیر فاجعه نوت 7 پنهان شده است. با این حال نظر مدیرعامل این شرکت بسیار جالب است. آقای وان اتفاقات اخیر را «فرصتی برای تامل» می‌داند. وان در چهل و هفتمین سالگرد تاسیس سامسونگ الکترونیکس گفته است:

ما تاریخ پرباری در غلبه‌ کردن بر بحران‌ها داریم. بگذارید از این بحران به عنوان یک شانس استفاده کنیم تا با آزمایش دوباره و  بهبود نحوه کار کردنمان، نحوه تفکرمان در مورد خلاقیت و دیدگاهمان در مورد مشتری، پرش رو به جلوی دیگری داشته باشیم.

نکته جالب این است که وان در صحبت‌هایش اشاره مستقیمی به نوت 7 نکرد و صرفا در مورد بحرانی حرف زد که اکنون سامسونگ در آن گرفتار شده. در عمل هم «بحران» کلمه مناسبی برای توصیف زنجیره اتفاقات بدی است که پس از توقف تولید نوت 7 به سراغ سامسونگ آمده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (27 نظر)

محمد

۱۴۰۰/۷/۳۰
من الان دارم بعد از قریب به پنچ سال بعد از اون بحران با شما حرف می زنم. یعنی سال 2021... چه کسی فکر می کرد سامسونگ از اون بحران به این سادگی عبور کنه و خودش رو به صدر جدول فرروش برسونه؟؟

best htc

۱۳۹۵/۹/۲۴
وان ام8 باید با هنگ اس8 مقایسه بشه اون موقع...خخخخ

best htc

۱۳۹۵/۹/۲۴
اخه سری های اس هم ایراد داره..

best htc

۱۳۹۵/۹/۲۴
منظورت ازاس7 همونه که بعد نیم ماه سرعتش میاد پایین وهنگ میکنه...همون که ازفاصله ی نیم متری میوفته میشکنه..همون که رودکمه هومش خش میوفته وباعث خرابیش میشه...همون که موقع فیلم برداری4kخاموش میشه یه دفه...همون که مدیریت رامش ایراد داره همون که پیکسل هاش میسوزه...خخخخخحتی درحد یک پرچمدار نیست...خودتو خسته نکن

best htc

۱۳۹۵/۹/۲۴
اره ازلحاظ هنگ کرذن بهترینن