خانهاخبار
صفحه نمایش گلکسی S8 بدون حاشیه است!

صفحه نمایش گلکسی S8 بدون حاشیه است!

شرکت سامسونگ قصد دارد برای گوشی Galaxy S8 پنل اولد تمام صفحه بسازد. با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۵/۸/۱۴

موبایل هوشمند گلکسی اس 8 را باید یکی از مهم‌ترین تولیدات شرکت کره‌ای سامسونگ برای جبران اتفاقات هولناک گلکسی نوت 7 دانست. بنابر شایعات منتشرشده، شرکت سامسونگ قصد دارد تحولی عظیم در پنل صفحه نمایش این گوشی هوشمند ایجاد کند و برای آن یک صفحه نمایش بدون حاشیه بسازد. به همین دلیل سامسونگ در حال توسعه چنین پنلی برای پرچمدار آینده خود است.

یکی از کارکنان ارشد بخش نمایشگر شرکت سامسونگ به توسعه‌ این بخش توسط شرکت سامسونگ اذعان کرده، اما در مورد استفاده پنل جدید در گلکسی اس 8 حرفی نزده است.

پارک ون سنگ، تکنسین ارشد سامسونگ موبایل در بخش صفحه نمایش، گفته است:

سامسونگ دیسپلی سال آینده میلادی نمایشگری معرفی خواهد کرد که نسبت صفحه نمایش به پنل جلویی بیش از ۹۰ درصد است. سامسونگ در تلاش است تا در چند سال آینده این مقدار را به 99 درصد برساند.

با توجه به حرف‌های گفته‌شده و شایعات منتشرشده، شرکت سامسونگ قصد دارد در اسمارت‌فون‌های بعدی خود، تمام پنل جلو صفحه نمایش را به نمایشگر تبدیل کند. احتمال دارد که سامسونگ با انجام این حرکت انقلابی، مجبور شود دکمه هوم را از گلکسی اس8 بردارد؛ دکمه‌ای که در تمام خانوادهS  این شرکت بوده است. در چند روز گذشته خبرهایی از این نوع شنیدیم، ولی فعلا باید منتظر بود، چراکه سامسونگ اطلاعات زیادی از این موبایل ارئه نکرده است.

احتمالا سامسونگ قصد دارد گلکسی اس 8 را در بهمن ماه و رویداد MWC 2017 معرفی کند. اما نکته جالب توجه اینجاست که چندی پیش شرکت چینی شیائومی نیز توانست فبلت می میکس را با صفحه نمایش بدون حاشیه بسازد و معرفی کند؛ حالا سامسونگ انگیزه بیشتری دارد تا به تولید چنین صفحه نمایشی بپردازد و با رقبای چینی خود رقابت کند.

نظر شما در مورد موبایل گلکسی اس 8 با صفحه نمایش بدون حاشیه چیست؟!

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (30 نظر)

حسین

۱۳۹۵/۸/۱۷
اصن این گوشی اثر انگشت نخواهد داشت و با عنبیه کار میکنه
سامسونگ بهترینه...
خدایا شکرت که نوت 7 ترکید...

arash

۱۳۹۵/۸/۱۶
من دارمش هیچ هنگی تا ب الان ازش ندیم سخت افزار و نرم افزار عالی فقط بخاطر پلاستیک بودنش بهش ایراد گرفتند خوبه که اون زمان فقط و فقط ب بدنش گیر دادن و جزو قدرتمندترین گوشی ها شناخته شد...الکی و ندیده و نسنجیده نگید هنگ...سلطان هنگ ک ایفونه تابــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلوهه.........

سالار

۱۳۹۵/۸/۱۵
من نظر خودمو درباره عینک خودتون میگم داداچ تقلبی هست خیلی تابلو آخه مگه مجبوری

راد

۱۳۹۵/۸/۱۵
بمب سامسونگ بیخیال تو خودت بمب نمکی

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۵/۸/۱۵
گوشی مخــوفیه ،، هــلاک شدیم براش