خانهاخبار
معرفی دو دسته بازی اختصاصی برای PS4

معرفی دو دسته بازی اختصاصی برای PS4

اولین دسته‌های بازی اختصاصی برای پلی استیشن 4، که شرکت‌های Razer و Nacon ساخته‌اند، تاییدیه سونی را دریافت کردند. این دسته‌های بازی ویژگی‌های بیشتری نسبت به دسته‌های Dualshock 4 دارند و در تعطیلات پایان سال به بازار عرضه خواهند شد.
۱۳۹۵/۸/۱۲

سونی از دو دسته بازی جدید برای پلی‌استیشن 4 رونمایی کرد. این دسته‌های بازی را شرکت‌های Razer و Nacon ساخته‌اند و مخصوص گیمرهای حرفه‌ای هستند.

Razer Raiju یکی از دسته‌های بازی جدید برای PS4 است که 2 دکمه اضافی در بالا، 2 دکمه اضافی در زیر و 4 دکمه جدید برای کنترل پنل در جلو خود دارد. این دسته بازی همچنین دو پروفایل قابل تنظیم دارد که می‌توان به سرعت میان آنها سوییچ کرد. Razer Raiju همچون دسته Dualshock 4 جک 3.5 هدفون دارد و دکمه‌های آنالوگ آن هنگام بازی بهتر به دست می‌چسبد.

Nacon Revolution نام دومین دسته اختصاصی PS4 است که همچون قبلی بیشتر به دسته‌های Xbox شباهت دارد. 4 دکمه میانبر اضافه، 1 پد هشت جهته، 4 پروفایل قابل تنظیم و قابلیت تنظیم وزن دسته از جمله‌ ویژگی‌هایی است که در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد.

هنوز قیمت این دسته‌ها مشخص نیست، اما قرار است در تعطیلات پایان سال وارد بازار شوند. شما کدام یک از این دو دسته را برای بازی انتخاب می‌کنید؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

ممد

۱۳۹۵/۸/۱۶
باهوش
سونی اینارو طراحی نکرده

alireza

۱۳۹۵/۸/۱۳
دسته Ps یا اکس باکس؟؟
این چیزی که من بالا میبینم کپی دسته اکس باکسه
باریکلا سونی!!!

احمد

۱۳۹۵/۸/۱۳
خب معلومه Nacon Revolution XD

علیرضا علیخانی

۱۳۹۵/۸/۱۲
ایول بالاخره مشکل من با پلی استیشن حل شد :-)

mohammadd reza

۱۳۹۵/۸/۱۲
اصلانم طراحیش شبیه دسته xbox one نیست!؟!؟!