خانهاخبار
پیکسل با توان کمتری نسبت به پیکسل XL شارژ می‌شود

پیکسل با توان کمتری نسبت به پیکسل XL شارژ می‌شود

گوگل اطلاعات نوشته شده در صفحه گوشی‌های جدید خود را تصحیح کرد و توان شارژ پیکسل را به 15 وات تغییر داد.
۱۳۹۵/۸/۱۲
image

حالا که زمانی هرچند اندک از عرضه پیکسل‌های گوگل گذشته است، به نظر می‌رسد برخی از اطلاعاتی که گوگل در مورد گوشی‌هایش به کاربران داده به طور کامل صحیح نیست. طبق اطلاعاتی که Android Community از داده‌های گوگل پیکسل به دست آورده است، این گوشی 5 اینچی با توان 18 وات، که برای شارژ پیکسل‌ها ذکر شده، شارژ نمی‌شود.

پس از شفاف‌سازی وبسایت Android Police از داده‌هایی که از پیکسل گوگل به دست آورده بود، گوگل پذیرفت که مشخصات نوشته شده در صفحه این گوشی‌ها را بازبینی کند. این شرکت پیش‌تر نوشته بود هر دو گوشی با توان 18 وات شارژ می‌شوند. حالا این اطلاعات اصلاح شده و شارژ با توان 15-18 وات به جای عبارت «18 وات» نوشته شده است.

مشخص نیست چرا گوگل حداکثر توان برق پیکسل کوچک‌ترش را روی 15 وات قرار داده است، اما به هر حال دانستن این موضوع تفاوتی در عملکرد این گوشی ندارد؛ فقط اکنون صاحبان این گوشی می‌دانند که پیکسل آنها با توان 15 وات شارژ می‌شود و تنها پیکسل ایکس‌ال گوگل با توان 18 وات شارژ می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

sink

۱۳۹۵/۸/۱۳
یه سایت باز کنیم yh.gsm.ir
همه بیان با اسم yh نظر بدن . بابا گناه داره نظرشو میگه حالا کسی حال نمیکنه میتونه منفی بده . دیگه نکوبید انقدر بنده خدا رو
اونایی که با اسم yh نظر میدن فازشون چیه خدایی :/ ناموسن :/

yh

۱۳۹۵/۸/۱۳
دیگه خیلی ها دارن به اسم من کامنت میزارن
بیکار
هر چی باشه از آشغال هنگی بهتره

مهدی058

۱۳۹۵/۸/۱۳
بزارین پیکسل بیاد داخل کشور بعد به دست سایت جی اس ام رسید باطریشو بررسی کرد بعد قضاوت کنید زیاد هم به فیلم هایی که داخل سایت آپارات میزارن اعتماد نکنید

حسين باختراصل

۱۳۹۵/۸/۱۳
اخر اين بهتره يا اون

اشکان

۱۳۹۵/۸/۱۲
از yh بی منطق خوشم نمیاد
ولی این که با اسمش کامنت بزارید اصلا جالب نیست