خانهاخبار
آمار مقایسه‌ای عملکرد اپراتورهای کشور

آمار مقایسه‌ای عملکرد اپراتورهای کشور

فکر می‌کنید از میان سه اپراتور مخابراتی کشور کدام یک عملکرد بهتری نسبت به سایرین دارد؟ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران در جدیدترین آمار منتشرشده عملکرد همراه اول، ایرانسل و رایتل را با هم مقایسه کرده است که در ادامه می‌توانید نتایج آن را به صورت اینفوگرافیک مشاهده کنید.
۱۳۹۵/۸/۱۱

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آماری را از مقایسه عملکرد سه اپراتور بزرگ کشور منتشر کرده که به‌صورت اینفوگرافیک ارائه شده است و نکات جالبی از آن برداشت می‌شود. براساس این آمار همراه اول توانسته در تمام موارد دو اپراتور دیگر را پشت سر بگذارد؛ به خصوص در مواردی مانند ارائه سیم‌کارت‌های دائمی و درصد سیم‌کارت‌های فعال که اختلاف نسبتا بالایی با رقبای خود دارد.

همراه اول با تصاحب 57 درصد از سهم بازار همچنان بزرگ‌ترین اپراتور مخابراتی کشور است که ضریب نفوذ 56.02 درصد در میان مشترکان تلفن همراه دارد. این شرکت همچنین کمترین سیمکارت غیرفعال را در میان اپراتورهای مخابراتی ایران دارد که نشان می‌دهد کاربران این اپراتور به مراتب از سیم‌کارت‌های خریداری شده همراه اول بیشتر استفاده می‌کنند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (20 نظر)

پدرام

۱۳۹۵/۱۰/۲۹
همراه اول کجاش با کلاسه که افتاده دهن یه عده عوام.تو کشورهای جهان سوم اینطور صحبت ها هست فقط.الان کسی به شماره توجه نمیکنه.الان کیفیت آنتن و اینترنت مهمه.من نمیدونم کجای شماره همراه اول کلاس داره.بعد9عدد1بیادمیگن کلاس داره ولی 2 یا3بیادبی کلاسه.واقعا مسخرس

علی زاده بازنشسته

۱۳۹۵/۸/۲۱
من از اول ،سیم کارت تالیا رو استفاده کردم و از این اپراتور موبایل رضایت دارم.الان 11 سال هست که از تالیا استفاده می کنم.

جمال الدين داودى

۱۳۹۵/۸/۱۶
من هم همراه اول دارم هم ايرانسل واسه مكالمه طرح رايگان همراه اول عاليه#١*١٠٠٠* ولى واس نت از ايرانسل لذت ميبرم با LTE

نیما

۱۳۹۵/۸/۱۳
از رایتل واقعا راضی ام. جز اینترنت ش که کمی گرونه ، بقیه چیزهاش عالیه. آنتن دهی ، کیفیت ، سرعت ، همه چی عالی.
ایرانسل برای اینترنت خیلی خوبه.
همراه اول که فقط دزدی.
قبض میارن ، خدا تومن. در صورتی که مصرف خیلی کم بوده. مثلا میزنن مصرف خارج از بسته !!!

Ehsan

۱۳۹۵/۸/۱۲
همراه اول از همه مزخرف تره تعرفه های اینترنتش چرته خودم دارم و میخوام ایرانسل بگیرم واقعا تعرفه های اینترنتش عالیه آنتن دهیش هم بهتره من تو خونه هم که نشستم بعضی وقتا آنتن همراه اول میره رو دو یا سه تا اشتباه محظه خرید همراه اول