خانهاخبار
گوشی جدید Meizu با قیمت 400 هزار تومانی!

گوشی جدید Meizu با قیمت 400 هزار تومانی!

میزو هم مانند شیائومی و دیگر کمپانی‌های چینی سعی می‌کند تنوع محصولات خود را بالا ببرد. محصولات سری M در حقیقت میان‌رده‌های میزو هستند که اخیرا جدیدترین نسخه آن‌ها، M5، معرفی شده است. در این خبر مشخصات آن را بررسی می‌کنیم.
۱۳۹۵/۸/۱۱

کمپانی میزو چندی پیش از میان‌رده‌اش، M3s، رونمایی کرد که طبعا انتظار می‌رود گوشی بعد از آن M4 نام بگیرد. اتفاق عجیب این‌که جدیدترین میان‌رده این سری M5 نام گرفته و یک عدد را جا انداخته است! ام5 مشخصات قابل توجهی دارد که در کنار قیمت فوق‌العاده پایین، یک میان‌رده شایسته از آن می‌سازد. برای آشنایی بیشتر با این گوشی، جی‌اس‌ام را همراهی کنید.

image

در حالی که اکثر گوشی‌های امروزی نمایشگر 5.5 اینچ و بزرگ‌تر دارند، خوشبختانه ام5 به 5.2 اینچ بسنده کرده است. از جمله مشخصات پنل نمایشگر باید به تکنولوژی 2.5D، رزولوشن اچ‌دی، روشنایی 380 نیت و کنتراست 1000:1 اشاره کرد. یکی از نقاط قوت ام5، که آن را از هر میان‌رده دیگری متمایز می‌کند، سنسور تشخیص اثر انگشت پرسرعت است. سنسوری که در این گوشی به کار رفته می‌تواند طی زمان 0.2 ثانیه اثر انگشت کاربر را تشخیص دهد که برای یک میان‌رده رکوردی جالب توجه است.

image

یکی از نقاط ضعف ام5 استفاده از پردازنده موجود در ام3اس است. قلب تپنده این دستگاه نیز مانند نسل پیشین از محصولات مدیاتک با کد MT6750 است. این پردازنده به هشت هسته با معماری Cortex-A53 مجهز شده است که در کنار 2 گیگابایت رم می‌تواند پاسخگوی نیازهای روزانه کاربر باشد. البته نسخه دیگری نیز با 3 گیگابایت رم وجود دارد که هردو آن‌ها به ترتیب حافظه داخلی قابل ارتقای 16 و 32 گیگابایتی دارند.

image

میزو در زمینه تصویربرداری هم برای میان‌رده خود سنگ تمام گذاشته است. سنسور 13 مگاپیکسلی در پشت و 5 مگاپیکسلی در جلو دستگاه طبق ادعای این کمپانی تصاویر راضی‌کننده‌ای ثبت می‌کنند. برای افزایش روشنایی در شب نیز از یک فلاش LED دوگانه کنار سنسور اصلی استفاده شده و سرعت فوکوس در بهترین حالت به 0.2 ثانیه می‌رسد که قابل تحسین است.

image

مشخصات نه‌چندان قدرتمند گوشی تنها یک جا مفید است و آن صرفه‌جویی در مصرف باتری است. منبع تغذیه ام5 یک باتری 3070 میلی‌آمپرساعتی است که احتمالا گوشی را تا دو روز روشن نگه می‌دارد. میزو این گجت را در پنج رنگ مشکی مات، سبز نعنایی (!)، آبی، طلایی و سفید تولید می‌کند. قیمت ام5 حدودا 100 دلار اعلام شده است که در صورت ورود با قیمت منصفانه به ایران با پرداخت 400 هزارتومان صاحب این گوشی می‌شوید.

نظر شما درباره ام5 چیست؟ آیا تاکنون تجربه کار با محصولات میزو را داشته‌اید؟ این گوشی در صورت ورود به بازار ایران آیا جایی در سبد خرید شما دارد؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

امید

۱۳۹۵/۱۲/۸
ای بابا اومدیم m3s بگیرم اینو دیدم اه اینم که عاشقش شدم تو ایران کع نیییستتت اوووووف واااااییی نهههههههه????

Ali.m

۱۳۹۵/۸/۲۶
والا ما که گوشیاش رو تا حالا از نزدیک ندیدیم و استفاده نکردیم.
اینطور که جی اس ام گفت باید گوشیه خوبی باشه.
تو این قیمت حرفی برا گفتن نمی ذاره.

Ali

۱۳۹۵/۸/۱۱
اوووم جالبه وگه بیاد در کنار گوشبم میخرمش هم رنگش قشنگه هم امکانلتش ارضا کنندس .درضمن طراحیش ترکیبی از سامسونگ و اپله اوووم :)

پوریا

۱۳۹۵/۸/۱۱
بعععله!
داشتم ردمی3اس میخریدم حالا صب میکنم ازین میخرم! خخخ

I9500

۱۳۹۵/۸/۱۱
خیلی طراحیش خوبه بنظر میاد خیلی خوش دست هس.